Wow, jij hebt echt geluk met zo'n broer! Huldequote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:54 schreef najazeg het volgende:
je had zo'n reclame dat kapitein iglo en die kinderen dan in een roeiboot naar de grote boot roeiden en dan zei die iglo kerel "roeien jongens, roeien!" Waarop mijn broer dan altijd zei van "Doe het zelf, ouwe gek"
Ik moest echt direct aan negerinnen denken toen ik die reclame voor het eerst zag en die uitspraak hoorde!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Ik ben roze van binnen.. hoe verzinnen ze het
No, I'm not a gayfish you know.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
yesch.
Do you like putting fishdicks in your mouth?
De meeste zalm wordt gekweekt tegenwoordig. Voor de vissticks wel lijkt me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef zovty het volgende:
Het is een schande dat een prachtige vis met een interessante levensloop word verwerkt tot een visstick.![]()
.
Waar is het respect mensen?
En ik maak niet eens een grapje.
En waar in die reclame zie jij die ouwe kerel precies? Je ziet alleen maar vissticks namelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Lekker subtiel Kapiteintje, ouwe vieskees!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |