Zou je haar geven?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Kapitein Iglo heeft dus een nieuw visstick (what's in a name??) met zalm.
De nieuwe commercial gaat dus zoiets als:
Twee mannelijke vissticks komen een nieuwe vrouwelijke visstick tegen.
Mannelijke visstick: Ben je roze van binnen?
Waarop de vrouwelijke visstick haar jasje laat vallen en d'r roze binnenkantje laat zien.
Lekker subtiel Kapiteintje, ouwe vieskees!
Ik heb de commercial niet kunnen vinden online, maar ik vermoed dat we er de komende tijd wel vaker op getracteerd zullen worden. Gelukkig wordt het nog niet "on-air" gezien op een tijdstip dat er kinderen televisie kijken.
Klacht: Geconfronteerd worden met een dubbelzinnige visstick.
Gelukkig, ik was al bang dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef bofkontje_ het volgende:
Ik zat me ook al ernstig af te vragen, of ze dat idd nou echt zo bedoelden
Ik ben roze van binnen.. hoe verzinnen ze hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:26 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat het aan mij lag.
Hehequote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapitein_Igloquote:Op zondag 7 maart 2010 00:08 schreef Zeus1981 het volgende:
Wat ik me nou al een tijdje afvraag is of die kapitein Iglo nou al 20 jaar dezelfde acteur is? Kan me namelijk geen andere herinneren (behalve een korte tijd een jongere versie, die uit plaatje van Dr. Mikey?).
Betekent dat:
1) dat er iemand is die al 20 jaar die reclames doet.
2) dat we al 20 jaar naar een zelfde reclame kijken, waarin steeds het product is veranderd, maar dat al de scenes van Kapitein Iglo en die kinderen op één dag zijn opgenomen?
3) het stiekem allemaal kapitein iglo's zijn die heel erg op elkaar lijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |