Op foto`s vind ik het ook altijd heel erg mooi maar het is vreselijk onpraktisch! Het klit enorm en borstelen gaat niet want dan pluist het. Was ik het verkeerd dan hangt het als een zielig bosje te janken op m`n rug, het hangt steeds voor m`n gezicht, het komt tussen m`n rits als ik m`n jas dichtdoequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik vind het heel lief en nobel. En zeker als je er meer last dan gemak van hebt. Het is "maar"haar natuurlijk. en zoals je zegt, het groeit wel weer.
Maar echt, zulk mooi haar, daar droomt toch iedereen van.
haha ik lees dus net even bij en begon ongeveer bij deze post, maar dat was wel even vreemd hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
o en buuf, ik spaar nu voor een ander jongetje. een soort van vriendje van luca.
wat is daar vreemd aan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:07 schreef trui het volgende:
[..]
haha ik lees dus net even bij en begon ongeveer bij deze post, maar dat was wel even vreemd hoor!
alsof je voor een jongetje aan 't sparen bent. dus als je genoeg zegeltjes hebt, dat je dan een jongetje meekrijgt bij de kassa, o.i.d.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
wat is daar vreemd aan?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Ben ik weer!Met een sloot cola naast me. Haaaaah het leven is goed.
Jij bent dat lieve, allergische diertje uit Ice Agequote:
ik heb in elk geval geen kloon, en bovendien mensen die mij kennen snappen het plaatjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:19 schreef Lois het volgende:
Als iedereen ineens ook nog nieuwe icons gaat nemen herken ik niemand meer
Yeah voor alle nieuwe dingen
O jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb in elk geval geen kloon, en bovendien mensen die mij kennen snappen het plaatje
Ik heb het gezien bij mensen, en het leren zetten. Maar zelf nooit ondergaan. Het verschilt niet veel van een tattoo denk ik, alleen is dit minder diep en blijft het 2-5 jaar zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zat te denken aan permanente make up. Iemand ervaring?
Let ook even op de PIquote:
Nieuwe lenzen helpen wel trouwensquote:
Lekker hoor, of is het van de stress? want das minder natuurlijk als dat zo is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Trui:
[ afbeelding ]
Belana, ik ben 15kg minder als voor ik zwanger werd vorig jaar. Vandaar dat niks meer past. Ook had ik altijd een stevige ass en een heel smalle taille, en nu is mijn buik ietsje dikker en booty smaller
Ja ik ben weer stoerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat had ik nog helemaal niet gezien Belaan, Wat tohhhhhoooooooof!![]()
![]()
![]()
Dat van Rocka is ook al zo gaaf.
Ja, dat scheelt de helft.quote:
lijken ze ook op elkaar? (ik zie dat nooit zoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, eigenlijk ben jij de hermanbrood en ik de jamesdeanStaat je heel leuk!
ach als we dan toch feauteaus aan het strooien zijn. Muppetie in B's oude pijamaatje die ik nooit weg kon doen omdat ie zo schattig stond <3
[ afbeelding ]
ja maar ik zie haast nooit foto's dus vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef trui het volgende:
op deze foto vind ik 't wel heel goed te zien juist, ik vroeg me zelfs heel even af of 't niet een foto van b was, tot ik de tekst erbij beter las. lief hoor!![]()
en belana, ook al zo'n stoere look, leuk!
Aanklikken 'verwijder als vriend' en daar krijgt die ander geen bericht van.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:36 schreef lady-wrb het volgende:
o god, ik heb iemand toegevoegd aan mijn hyves waar ik nu al aan twijfel.
hoe kan ik dat blokken ofzo? of ben ik te paranoide?
ja maar dan ben ik ineens verdwenen enzo. dat is weer verdacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Aanklikken 'verwijder als vriend' en daar krijgt die ander geen bericht van.
Flauwquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Goedzo Inne! Wat voor sport? Denksport?Soddie...
Ik doe veel webcammen op skype met mijn ouders, vandaar die foto zo.
*bedverwarming aanslingert*
dan geef je gewoon hyves de schuld als dat zo isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik ineens verdwenen enzo. dat is weer verdacht.
klinkt goed!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:26 schreef Orea het volgende:
Ik heb nu gemaakt: een pisto met een halve avocado besmeerd, wat zout & peper, klein beetje kaas erop. Gesneden cherry tomaatjes & gesneden bosui. GODDELIJK
Wat een positief berichtje!quote:Op zondag 7 maart 2010 08:59 schreef m@x het volgende:Ja, mooi weer
Ik word helemaal blij van het zonnetje wat hier naar binnen schijnt en mijn zusje was hier gisteren en het was zowaar gezellig
ja stippelsquote:Op zondag 7 maart 2010 10:35 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd Trui! Ik wens je een heerlijke dag toe! (En aan je planning te zien gaat dat wel lukken!)![]()
Huup, was jij nou van het rood met witte stippen gebeuren?
zo dat ziet er goed uit!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:36 schreef m@x het volgende:
Zo vind ik avocado altijd erg lekker. Krijg er gelijk trek in dus dat gaat op het lijstje om van de week weer eens te eten
Dat is idd strontvervelend, als iemand alleen de negatieve digen kan benoemen. Vaak hebben ze het zelf niets eens door dusquote:Op zondag 7 maart 2010 10:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat een positief berichtje!
Mijn ouders waren hier gisteren en het was helemaal niet zo gezellig!Oh nee dit dus
Grrrr ik wordt zo moe en verdrietig van dat commentaar van m'n vader. Hou dan je mond als je niks aardigs te zeggen hebt.
Maar wel een
voor mij dat ik hem duidelijk heb gemaakt dat ie daar mee moet ophouden en toen bood ie zijn excuses aan.
Trui gefeliciteerd! En veel plezier vandaag!
Dat ie over mij allerlei aanmerkingen had, oke, dat legde ik nog wel naast me neer. Maar toen hij tegen Sterre zei dat ze wel een dikkere kop had gekregen sinds de vorige keer knapte er iets. NIET aan mijn kind komen!quote:
Jawel want dit is gezondquote:Op zondag 7 maart 2010 10:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
al dat gepraat over eten is niet goed...
ik krijg er honger van
ja maar ik moet zo nog ergens anders eten en heb dus expres niet zoveel gegeten, zodat ik daar ook nog wat eet....quote:Op zondag 7 maart 2010 10:45 schreef Orea het volgende:
[..]
Jawel want dit is gezond![]()
*ook die van M@x opslaat*
ooooooooooohquote:Op zondag 7 maart 2010 10:45 schreef Keshet het volgende:
Ik was gisteren in een briljante winkel en daar zag ik dit:
[ afbeelding ]
't is bijna vakantie, toch?
Mijn moeder heeft een hekel aan het lange haar van David. Dat krijg ik dan ook iedere week wel een keer te horen.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat ie over mij allerlei aanmerkingen had, oke, dat legde ik nog wel naast me neer. Maar toen hij tegen Sterre zei dat ze wel een dikkere kop had gekregen sinds de vorige keer knapte er iets. NIET aan mijn kind komen!Ik heb hem vroeger heel duidelijk gemaakt dat ik géén opmerkingen over mijn gewicht meer kan aanhoren en dat ie me moet accepteren zoals ik ben, maar dan speelt ie het via de kinderen he, om over hún een opmerking te maken. Hou toch verdomme op met die oordelen!
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:11 schreef trui het volgende:
wij zijn vandaag precies 7 jaar getrouwd.![]()
![]()
en gaan naar Nemo Amsterdam en uit eten vanavond.
ja komt niet meer goed met mijquote:Op zondag 7 maart 2010 10:50 schreef Orea het volgende:
Sonnetje, jij ontaarde moeder (met je niets in huis)![]()
Dames, ik ga ook aftaaien, beginnen met klussenTot later!!
Ik loop elke dag langs die winkel; als ik even moet kijken wat de koffertjes kosten moet je even een gil geven!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooooooooooh
dan heeft ze haar eigen koffertje mee op vakantie en ene en enoooooh
![]()
moet-hebben!
.
voor mij hoeft het niet, ik wilde binnenkort toch weer ns naar rotterdam, mooi excuus nuquote:Op zondag 7 maart 2010 10:55 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik loop elke dag langs die winkel; als ik even moet kijken wat de koffertjes kosten moet je even een gil geven!
(Want ja, natuurlijk denk ik er wel aan om een foto te maken maar denk ik er niet aan om naar de prijs te kijken...)
kolerequote:Op zondag 7 maart 2010 11:00 schreef Lois het volgende:
Trui gefeliciteerd
Spuug yeah voor jou!!
hopeloos vervelend zulke opmerkingen.... Die van Lily trouwens ook
ik krijg gem. 1 keer per maand de "wel fijn dat ze duidelijk Jeroens bouw hebben hè?" met een geringschattende blik naar mijn taille
Biologisch bepaalde zaad en eicel leverancier. Zoiets?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik weet inmiddels niet beter. Mijn ouders zijn heel, heel erg raar. Ik noem ze ook eigenlijk geen ouders meer.
lekker met elin op een terrasje in het zonnetje zitten en chocomel drinkenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
wat kan ik vandaag eens gaan doen?
iedereen is bezet
schoonmaken is geen optie
en vriendlief is de deur uit :..
hmpff
volgens mij hebbenz e die hier niet eensquote:Op zondag 7 maart 2010 11:44 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
lekker met elin op een terrasje in het zonnetje zitten en chocomel drinken
Sterkte!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:56 schreef huuphuup het volgende:
yay we gaan toch plundralalala doen hier bij Ikea![]()
fijn tussen de hordes mensenik neem de draagdoek maar mee en nu maar hopen dat ze niet de hele doek onder spuitluiert
![]()
valt wel mee hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens mij hebbenz e die hier niet eens
kutdorp
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Trui van harte!
Diaan, heb jij een rockabilliekuif gehad?
Die grote versie heeft Sasha als koffertje!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:45 schreef Keshet het volgende:
Ik was gisteren in een briljante winkel en daar zag ik dit:
[ afbeelding ]
't is bijna vakantie, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu verveel ik me echt vreselijk..en elin is not in the mood voor een filmpje/ moeder een filmpje laten kijken
enne Muks, was dat Merijn net?
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:55 schreef Kleurdoos het volgende:
nou huup, wij hadden ook een fotohokje gevondenmaar elin hing in de doek en die kregen we dus niet netjes in t midden
beide heren zijn jou kant al op geweest maar als het die lange op een fiets was zou het kunnen, als ie met een tas liep was het de jongsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu verveel ik me echt vreselijk..en elin is not in the mood voor een filmpje/ moeder een filmpje laten kijken
enne Muks, was dat Merijn net?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
ja!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Je hebt de plundra overleeftnog bordjes gekocht?
Gelukkig maar.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja!zonder sproeipoepend kind woehoe!
niet met fiets en fietstas richting glasbak?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:49 schreef Muks het volgende:
[..]
beide heren zijn jou kant al op geweest maar als het die lange op een fiets was zou het kunnen, als ie met een tas liep was het de jongste
Tot mijn grote verrassing welquote:Op zondag 7 maart 2010 17:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niet met fiets en fietstas richting glasbak?
en K_I_M heje dat recept voor me?
Ja!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:14 schreef pinquit het volgende:
ik kreeg lentekriebels van de zon dus ik ging op het terras wat drinkenkouououd!!
volgens zoon inderdaad met fiets en fietstas, dat was dus jongstequote:Op zondag 7 maart 2010 17:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niet met fiets en fietstas richting glasbak?
en K_I_M heje dat recept voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
bikkel!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:33 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb vandaag gehockeyd.
Kort rokje, shirt met korte mouwen...fris heur...
je mag m wel ff lenen hoor als ie in een drambui isquote:
tsk! hoe durft ie! kutpaalquote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
i know![]()
Was het 1-1, had ik 3 () speelsters uitgespeeld, toen nog de keep.....bal op de paal
Dat is volgens mij het grootste verschil tussen baby en dreumes jongens en meisjes. De hoogte van het gillen. Ive kon best hard huilen/schreeuwen. Maar Fee kan gillen, dat gaat door merg en been!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb liever een dramtimo dan een dramelin denk ik
die kan gillen op een toon die alleen hondjes en mama kan horen
yep dat wordt een fikse kou, aldus Helga van Leurquote:Op zondag 7 maart 2010 19:33 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb vandaag gehockeyd.
Kort rokje, shirt met korte mouwen...fris heur...
Piet zei ook de afgelopen 2 dagen sneeuw. Het is hier al 2 dagen strakblauw met een zonnetjequote:Op zondag 7 maart 2010 20:14 schreef Ticootje het volgende:
Piet zegt dat we wel een hete zomer krijgen...
Hier wel sneeuw hoor. Klein beetje, maar toch...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef Orea het volgende:
[..]
Piet zei ook de afgelopen 2 dagen sneeuw. Het is hier al 2 dagen strakblauw met een zonnetje
Hoezo? Ik heb geen nieuw lijf, dus ik mag toch nietquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Nee alles is schoon op gegaan! Ik bak hem nog wel een keer als jij op de koffie komt
heftig cattie om dat zo van dichtbij mee te moeten maken. Sterktequote:Op zondag 7 maart 2010 19:36 schreef cattie het volgende:
Wij hadden mijn ouders op bezoek. Mijn vader is echt net een klein kind in de buurt van Ive en Fee. Paardje rijden, kruipen, druk doen. best schattig, maar ook vermoeiend! Bij mijn moeder beginnen de bestralingen er nu wel in te hakken. Ze is erg moe en wat suffig.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:28 schreef k_i_m het volgende:
Beppie heeft trouwens een nieuwe feature. Plastic deksels openmaken. Hoe ik dat weet? Omdat ik "hmmm, lekker!' achter me vandaan hoorde komen en er toen achter kwam dat mijn potje met gebakken uitjes al voor de helft verdwenen was.
Oei, dat gaat hopelijk niet te veel na werken...quote:Op zondag 7 maart 2010 22:36 schreef k_i_m het volgende:
Jah, ik dacht die blijft er eeuwig mee rammelen.
Welnee, die is wel wat gewendquote:Op zondag 7 maart 2010 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei, dat gaat hopelijk niet te veel na werken...![]()
Leuk, van die sloopdreumessen.
dr miste nog een smilie of wat volgens mijn herenquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 06:56 schreef m@x het volgende:
Hier geen sneeuw, maar wel nu al een slecht humeur. Blijken geen treinen te rijden tussen Den Haag CS en Rotterdam. Nu moet ik via Gouda naar mijn werk. Dat is echt gigantisch om. Ik heb zo ontzettend de neiging om mijn werk te bellen en een dag vrij te nemen.
Kan best kloppen want jouw hier is volgens mij ook mijn hierquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:28 schreef k_i_m het volgende:
Beppie heeft trouwens een nieuwe feature. Plastic deksels openmaken. Hoe ik dat weet? Omdat ik "hmmm, lekker!' achter me vandaan hoorde komen en er toen achter kwam dat mijn potje met gebakken uitjes al voor de helft verdwenen was.
Das waar !quote:Op maandag 8 maart 2010 07:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Kan best kloppen want jouw hier is volgens mij ook mijn hier
Morgen zei piet.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:33 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier in het oosten ook een paar cm sneeuw. Gelukkig hoef ik er nog niet uit. Maandag-studiedag, en lekker thuis mijn scriptie vullen. Manlief heeft Chris naar het KDV gebracht.
Ow, spontaan begint het te sneeuwen. Wel natte sneeuw, dus dat blijft vast niet liggen![]()
Ikgewoon voor de zon, die binnenkort vast wel gaat schijnen, toch?
Jeej voor de kapperquote:
Nog steeds aan t piepen, maar hij liep vanmorgen in elk geval wel wat rond. Gisteravond was ie alleen maar (vergeefs) bezig een fijne lighouding te zoeken.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:37 schreef Fannie het volgende:
Mogguh...
Sneeuw: check![]()
Inne, hoe ist met je katje nu?
zal ik doenquote:Op maandag 8 maart 2010 08:40 schreef m@x het volgende:
[..]
Jeej voor de kapperDoe hem maar de groeten
Agosj, katjes kunnen ook zo zielig piepen jaquote:Op maandag 8 maart 2010 08:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Nog steeds aan t piepen, maar hij liep vanmorgen in elk geval wel wat rond. Gisteravond was ie alleen maar (vergeefs) bezig een fijne lighouding te zoeken.
Arme poezelquote:Op maandag 8 maart 2010 08:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Nog steeds aan t piepen, maar hij liep vanmorgen in elk geval wel wat rond. Gisteravond was ie alleen maar (vergeefs) bezig een fijne lighouding te zoeken.
quote:Als tegemoetkoming in de kosten maakt SNS Bank ¤ 2,25 over op je rekening. We storten dit bedrag tegelijk met het door jou gestorte bedrag.
nouja zegquote:Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef pinquit het volgende:
wat een klotespaarbank heb ik. sinds kort kan je geen contant geld meer op je rekening laten storten, niet meer bij de balie en niet meer met zo'n apparaat. Dus ik denk; euh ja maar hoe dan?![]()
![]()
moet je het opsturenin een sealbag ofzoiest, en dat moet dan via TNT en dat kost 12,-
![]()
zijn ze serieus gestoord geworden?
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:22 schreef huuphuup het volgende:
hoewel ik wel vannacht ineens uit mn bed sprong en het matras op de grond duwdegeeeeeen idee waarom...
Klopt en je hoeft niets te betalen om het op je rekening bij te laten schrijven. In ieder geval niet als je het op je betaalrekening stort. Hoe het met je spaarrekening zit weet ik eigenlijk niet precies.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht dat je bij de rabo nog wel je kleingeld in zo'n bak kon gooien..
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij waren gister in de dierentuin.
Dit nijlpaard vond het badje er wel lekker uitzien denk ik
[ afbeelding ]
Héél voorzichtig van het gladde randje,
[ afbeelding ]
oh Shit!
[ afbeelding ]
mooi! then rabo it is.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Klopt en je hoeft niets te betalen om het op je rekening bij te laten schrijven. In ieder geval niet als je het op je betaalrekening stort. Hoe het met je spaarrekening zit weet ik eigenlijk niet precies.
Nou in elk geval geen 7x...quote:Op maandag 8 maart 2010 09:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Bij de rabo moet je tegenwoordig vanaf de 7e storting per jaar ook gaan betalen.. Dus het ligt er wel een beetje aan hoevaak je gaat storten..
Leuk nijlpaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |