quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De keus tussen Almere en Rotterdam zou inderdaad een lastige zijnMoet zeggen dat ik hier in Londen totaal geen problemen heb met achterstandsbuurten. Die zijn echt ver van het centrum verwijderd.
Wat bedoel je met discretie? Een achteraf zaaltje?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Iets van etentje/cafe/pub + borrel + late sluitingstijd + goede mogelijkheden voor iedereen die met OV terug wil.
Enige discretie lijkt me ook handig.
Heb je Amsterdam wel eens gezien?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:
En vind het maar een smerige stad
Rotterdam is niet grauw, grijs en saai, het is de meest levendige stad van Nederland. Havens, bedrijvigheid, volop mensen van allerlei culturen, uitgesproken Rotterdammers, er wordt volop gebouwd en er is altijd wat doen op uitgaansgebied (hoewel ik mij daar zelf niet zo vaak in begeef).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb echt geen idee. Ik ben slechts enkele keren in Rotterdam geweest en het enige wat ik me ervan kan herinneren dat ik het kaal, grauw, grijs en saai vond. Maar dat zullen andere over waar ik woon ook zeggen.
Die keus is anders uitermate simpel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:
De keus tussen Almere en Rotterdam zou inderdaad een lastige zijn
Goed om te horen dat het beter met de babies gaat, en hopelijk voor het gezin zijn jullie binnen niet al te lange tijd weer verenigd.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef simmu het volgende:
groetjes vanuit het ronald mc donald huis inzwolle, nu weten we waar we altijd aan doneerden! het is een zegening!
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:21 schreef capricia het volgende:
Is er goeie sushi in Almere?
Zou daar nog liever heen gaan dan naar Rotterdam, eigenlijk.
Gezellige drukte is er in de meeste steden niet. Uitgaan is meestal toch vooral knokken in combinatie met overmatig drugs- en alcoholgebruik in Nederland.quote:Op zondag 7 maart 2010 04:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar 'gezellige drukte' in 't centrum tijdens 't uitgaan is er niet. De cafe's e.d. zijn overal in de stad en dat is jammer. Ik ben ook wel voor Utrecht, al is 't maar omdat dan meer mensen de kans hebben om te komen en 't nachtnet prima werkt.
Almere leuker dan Rotterdam? Dan heb je echt een tik van de molen gehad.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:21 schreef capricia het volgende:
Is er goeie sushi in Almere?
Zou daar nog liever heen gaan dan naar Rotterdam, eigenlijk.
Ik ben zeker 15 jaar lang ieder weekeinde uitgegaan. Goed, er was bier en af en toe dronk iemand daarvan te veel. Maar heb misschien 2x knokken gezien (zonder ernstige gevolgen) en drugs sowieso niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezellige drukte is er in de meeste steden niet. Uitgaan is meestal toch vooral knokken in combinatie met overmatig drugs- en alcoholgebruik in Nederland.
Ik heb in Den Bosch weinig anders gezien dan mensen die stijf van de drugs en alcohol de boel aan gort sloegen. Karrenstraat is het elk weekend feest en op de Parade tegenwoordig ook. Stratumseind is hetzelfde verhaal en in Tilburg gaat het er ook niet veel anders aan toe.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben zeker 15 jaar lang ieder weekeinde uitgegaan. Goed, er was bier en af en toe dronk iemand daarvan te veel. Maar heb misschien 2x knokken gezien (zonder ernstige gevolgen) en drugs sowieso niet.
Dat was dan voornamelijk in 's-Hertogenbosch.
ben jij trouwens in NL? Maw kom je ook!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb in Den Bosch weinig anders gezien dan mensen die stijf van de drugs en alcohol de boel aan gort sloegen. Karrenstraat is het elk weekend feest en op de Parade tegenwoordig ook. Stratumseind is hetzelfde verhaal en in Tilburg gaat het er ook niet veel anders aan toe.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:57 schreef LXIV het volgende:
Je moet ook niet in de Karrenstraat komen. Alhoewel dat tegenwoordig toch stukken beter geworden is!?
Ben niet in NL, maar kom er wel regelmatig. Dus zou zomaar kunnen dat als het uitkomt, ik op kom dagen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
ben jij trouwens in NL? Maw kom je ook!
Ik had niet verwacht dat dit zo duidelijk 1 van je buttons zou zijn. Vanwaar toch de liefde voor Rotterdam? Ik moet toegeven dat ik Rotterdam met name uit nieuwsberichten van de krant of tv ken, al ben ik er zelf ook wel eens een paar keer geweest, onder de indruk was ik niet. En vond Amsterdam wel degelijk interessanter!quote:Op zondag 7 maart 2010 03:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Rotterdam is niet grauw, grijs en saai, het is de meest levendige stad van Nederland. Havens, bedrijvigheid, volop mensen van allerlei culturen, uitgesproken Rotterdammers, er wordt volop gebouwd en er is altijd wat doen op uitgaansgebied (hoewel ik mij daar zelf niet zo vaak in begeef).
Dat begrijp ik dan weer niet. Rotterdam is toch veel leuker dan Amsterdam? Amsterdam ben ik altijd na een half uur wel weer beu. Rotterdam blijft boeien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat dit zo duidelijk 1 van je buttons zou zijn. Vanwaar toch de liefde voor Rotterdam? Ik moet toegeven dat ik Rotterdam met name uit nieuwsberichten van de krant of tv ken, al ben ik er zelf ook wel eens een paar keer geweest, onder de indruk was ik niet. En vond Amsterdam wel degelijk interessanter!
Ach, deze dingen liggen toch zo subjectief als de netenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan weer niet. Rotterdam is toch veel leuker dan Amsterdam? Amsterdam ben ik altijd na een half uur wel weer beu. Rotterdam blijft boeien.
Het Noorden heb ik dan weer weinig tot niets mee. Als ik rust wil, dan zoek ik wel een stukje echt mooie natuur op.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ach, deze dingen liggen toch zo subjectief als de netenZo vind ik het Noorden interessanter dan het Westen omdat het daar rustiger is en als ik drukte wil ga ik wel naar Londen toe i.p.v Rotterdam of Amsterdam.
Ik overdrijf ook een beetje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik had niet verwacht dat dit zo duidelijk 1 van je buttons zou zijn.
Het meest tof aan Rotterdam vind ik de haven, maar dat is een van mijn rare eigenaardigheden, ik ga regelmatig op zondag gewoon door Europoort en de Maasvlakte fietsen.quote:Vanwaar toch de liefde voor Rotterdam? Ik moet toegeven dat ik Rotterdam met name uit nieuwsberichten van de krant of tv ken, al ben ik er zelf ook wel eens een paar keer geweest, onder de indruk was ik niet.
60 jaar sociaal democratie heeft zijn uitwerking gehad in Amsterdam, de eigen cultuur is volledig te grabbel gegooid, zo spreekt het personeel op veel terrassen zelfs Engels en gaat de stad ten onder aan rare politiek correcte idioten waarvan je niet eens mag bepalen op welke school je je kinderen doet. Er worden op grote schaal mensen te werk gesteld als hoer in allerlei louche bedrijven, en de gemeente laat het allemaal maar gebeuren. De walm van coffeeshops trekt allerlei pauperige toeristen aan, toeristen waar je als stad nog niet dood mee gevonden wil worden zou ik zeggen, maar nee Amsterdam is er trots op. Heb je verder het Damrak wel eens gezien? Allemaal pauperige souvenirwinkels, laagwaardige prullaria waar je als stad verder niks aan hebt maar die wel het aanzien van de stad erg slecht maken. Als dat onze hoofdstad moet zijn... nee, Den Haag vind ik in dat opzicht veel meer status uitstralen, dat is een stad waarmee ik mij wel zou durven identificeren in het buitenland.quote:En vond Amsterdam wel degelijk interessanter!
Met Groningen ben ik niet echt bekend, maar in Leeuwarden ben ik wel met enige regelmaat, en die stad bevalt mij erg goed dus ook het noorden heeft wel wat te bieden.quote:Maarja, ik ben ook opgegroeid in het Noorden, en daar is alleen Grunn ubervet en het Westen niet interessant.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Met Groningen ben ik niet echt bekend, maar in Leeuwarden ben ik wel met enige regelmaat, en die stad bevalt mij erg goed dus ook het noorden heeft wel wat te bieden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |