Ja heel liefquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef Perrin het volgende:
Na het leggen meteen 't ei een beetje goedleggen en toedekken met veertjes
Zo voelt het bijna wel ja! Het is echt leuk om de hele geschiedenis te volgen, van de eerste bezoeken aan het nestkastje, gevechten om territorium, bouwen van het nestje, eitjes leggen en hopelijk een succesvolle opvoeding van de baby'squote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:23 schreef Perrin het volgende:
Echt leuk die camera, mooie kwaliteit ook.. Las net dat pimpelmezen 7 tot 14 eitjes kunnen leggen, 1 per dag..![]()
Zoals ik het begrijp reist er elke dag een embryo van in de buurt van de ovarium naar een speciaal orgaan waar gedurende een aantal uur het eiwit en de schaal er omheen wordt gevormd. Zo kan er elke 24 uur een ei worden gelegd. Het lijkt me trouwens wel zwaar voor zo'n vogeltje want elke dag moet er dus zo'n bom voedingsstoffen worden aangeleverd.quote:Ergens in dat beestje (hoe past dat??) zitten nog 5 tot 12 eitjes
We hebben een nieuwe koningquote:
Oude (s)nes, mame, Gameboy spullen aangeschaft? Die zaken kun je elk jaar inderdaad op de markt kopen van opa en oma of van ouders die geen idee hebben dat bepaalde NES spellen nog voor meer dan 100,- per stuk weggaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:16 schreef JimmyJames het volgende:
Nog wat leuks gescoord op de vrijmarkt?
Ik heb een handjevol retrogames gekocht voor een fractie van de boekwaarde. Heerlijk die informatie-asymmetrie
Ik heb het ook nog een tijdje gedaan toen ik jonger was jaaaren geleden. Met name Secret of Mana van de SNES lopen te verhandelen. Gouden business was dat. Dat spel kon je gewoon per keer voor meer dan 100,- euro wegtikkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:47 schreef Kaas- het volgende:
Krijg je daar serieus 100 euro voor tegenwoordig? Ik heb nog een originele SNES-Zelda (Link to the Past) liggen inclusief omhulsel, boekje etc. met een origineel prijskaartje van iets meer dan 100 gulden erop geloof ik. Wat bied je JJ?
Ik bied een stok en een appelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:47 schreef Kaas- het volgende:
Krijg je daar serieus 100 euro voor tegenwoordig? Ik heb nog een originele SNES-Zelda (Link to the Past) liggen inclusief omhulsel, boekje etc. met een origineel prijskaartje van iets meer dan 100 gulden erop geloof ik. Wat bied je JJ?
quote:Op maandag 3 januari 2011 10:07 schreef Basp1 het volgende:
Gaan we dit jaar deze slowchat volkrijgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |