Hendel kopen bij de dealer, wat draadjes aansluiten, op de boordcomputer activeren en gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:18 schreef BlackRhino het volgende:
Mijn ouders gaan aankomende week hun nieuwe auto halen: een Mazda 5 2.0 Active. Meest luxe uitvoering, maar helaas geen cruise control.
Nu willen ze dit toch hebben, en moet zoveel mogelijk "af-fabriek" lijken, dus het liefst zoveel mogelijk geïntegreerd. Wie weet welk merk de mooiste aftermarket cruise controls levert? Bedankt!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Repeat het volgende:
Cruisecontrol. Overbodige functie, je moet in Nederland toch elke 200 meter remmen voor een Ford Ka.
Gelulquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Repeat het volgende:
Cruisecontrol. Overbodige functie, je moet in Nederland toch elke 200 meter remmen voor een Ford Ka.
Ja, want iedereen rijd alleen maar binnen Nederland.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Repeat het volgende:
Waar kan je vinden waar die geschikt voor is en waarom kan ik de prijs niet vinden?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:14 schreef Sometimes het volgende:
www.johngold.nl
John Gold heeft goede aftermarket systemen, ook leverbaar voor de Mazda 5 2.0.
De site is niet heel handig, maar als je goed leest is het wel te vinden:quote:Op zondag 7 maart 2010 10:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waar kan je vinden waar die geschikt voor is en waarom kan ik de prijs niet vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |