Issie goed of issie goedquote:
Ik had niet verwacht dat ze aan 't eind allemaal doodgingen. Ik vond zo zielig voor Billy/William.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Issie goed of issie goedoscarwinnaar beste film
Jah...quote:Op zondag 7 maart 2010 01:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze aan 't eind allemaal doodgingen. Ik vond zo zielig voor Billy/William.
De geflipte gek.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jah...Verder goede film. Nicholson is echt meester
Over welke film hebben we het?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jah...Verder goede film. Nicholson is echt meester
The Departedquote:
Ga ook eens langs ZaZaZu in Hengelo. Dat vind ik persoonlijk een leukere tentquote:Op zondag 7 maart 2010 03:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, kort verslag. Bolke was leuk, maar 80% man, en de vrouwen die er rond liepen waren niet echt boeiend. Moet toegeven dat ik ook niet echt rondgekeken heb. Op de een of andere manier toch geen behoefte aan. Of ik wil dat ze op mij afstappen, dat kan ookMaar het was wel tof, ga er alleen pas weer heen als het vrouwenavond is
![]()
En verder was uitgaan (lees; Atak) weer top!
Morgen wedstrijd. Slaap lekker!
Ladies' Nights vind ik echt zo'n bullshit hequote:Op zondag 7 maart 2010 03:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, kort verslag. Bolke was leuk, maar 80% man, en de vrouwen die er rond liepen waren niet echt boeiend. Moet toegeven dat ik ook niet echt rondgekeken heb. Op de een of andere manier toch geen behoefte aan. Of ik wil dat ze op mij afstappen, dat kan ookMaar het was wel tof, ga er alleen pas weer heen als het vrouwenavond is
![]()
En verder was uitgaan (lees; Atak) weer top!
Morgen wedstrijd. Slaap lekker!
Wederom door de scheidsquote:Op zondag 7 maart 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PSV VERLIEST VAN NAC! TWENTE MOET MORGEN WINNEN
How'd u knowquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Naar Bölke, Oldenzaal, film kijken, fappen, etc, etc...
Waarom? Nu was het echt zoeken naar de vrouwen tussen al die homo's. Op zo'n ladies night kun je gewoon rondkijken en je ziet ze alleen maar. Veel handigerquote:Op zondag 7 maart 2010 04:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ladies' Nights vind ik echt zo'n bullshit he
Hooiquote:Op zondag 7 maart 2010 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, goedemorgen.
Over een uur moet ik op het zwembad zijn
Het is een wedstrijd. Ik moet goed presteren. I don't feel like thatquote:Op zondag 7 maart 2010 10:40 schreef Ballantines het volgende:
[..]
HooiLekker, wordt je in ieder geval goed wakker van
Stadstoezicht zijn ook zulke kneuzen. Ze vinden zichzelf heel wat.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:39 schreef Ballantines het volgende:
Pf, toen we vannacht naar huis wouden, wou één van de vrienden zijn fiets uit de fietsenstalling pakken maar iemand anders had zijn fiets niet netjes geparkeerd waardoor die omviel toen hij zijn fiets pakte. Die lui van toezicht gelijk ''Jij fiets gegooid!!!" en ''jij gaat betalen'' Leek wel alsof ie van moord werd verdacht terwijl ie er niks aan kon doen!![]()
GIngen ze de politie bellenEn die wouden natuurlijk alleen naar toezicht luisteren, ondanks een normaal en beleefd gesprek.
#*$*@
quote:
quote:
Amaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |