Da's ook een goeie ja, maar dan krijg je volgens mij NOG meer van die onmogelijke plaatjes zoals dat weiland enzo.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:13 schreef shadowflash het volgende:
Misschien een regeltje maken dat als je een foto post , niet mee mag doen ? Dit om het eerlijk te houden voor de rest.
quote:
als deze wordt gekozen doe ik meequote:Op zondag 7 maart 2010 12:17 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
deze dan??
[ afbeelding ]
Ik doe deze neit mee
Winnaar bepaald ? Mag wel meedoen , maar mag niet op gestemt worden ?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook een goeie ja, maar dan krijg je volgens mij NOG meer van die onmogelijke plaatjes zoals dat weiland enzo.
Overigens trek ik dat plaatje met dat ijsje weer in, want die is te veel gecropped om er wat fatsoenlijks mee te kunnen.
Dat vind ik wel een hele mooiequote:Op zondag 7 maart 2010 12:17 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
deze dan??
[ afbeelding ]
Ik doe deze neit mee
Deze dus, Dead line 13:15? DEAL?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:17 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
deze dan??
[ afbeelding ]
Ik doe deze neit mee
Deadline tot 3 uur ? Hebben de mensen ook tijd om te eten enzoquote:Op zondag 7 maart 2010 12:21 schreef ToT het volgende:
Yup, die dollar is wel goed!
Ik weet niet of ik er aan toe kom deze keer, maar interessant is hij wel!
OKquote:Op zondag 7 maart 2010 12:22 schreef ToT het volgende:
13.15 is veel te vroeg als deadline joh!Laten we 15.00 doen?
Selecteer hetgeen wat je van kleur wilt veranderen > CTRL + U > Tik "Colorize" aan > Speel ermee totdat je het gewenste resultaat krijgtquote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Pascallio het volgende:
Hoe maken jullie de huidskleur dezelfde kleur als de achtergrond/plaatje ?
aahh dankquote:Op zondag 7 maart 2010 13:05 schreef Bomil het volgende:
[..]
Selecteer hetgeen wat je van kleur wilt veranderen > CTRL + U > Tik "Colorize" aan > Speel ermee totdat je het gewenste resultaat krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |