kon er niet veel van makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef Pascallio het volgende:
5 min nog !
ben benieuwd wat de rest heeft gemaakt
FAIL!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:46 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
robattle
[ afbeelding ]
[ [url=
afbeelding]http://medabots.anime-paradijs.com/karakters/image/mr-referee.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Dat is een stem?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef marcel-o het volgende:
omg die avatar![]()
![]()
als mn vriendin me niet afleidt, doet k de volgende mee proberen.
avatar? bedoel je dbz?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef marcel-o het volgende:
omg die avatar![]()
![]()
als mn vriendin me niet afleidt, doet k de volgende mee proberen.
quote:
dat bedoel kquote:
de vraag is, over wie dat wat zegtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:55 schreef Bomil het volgende:
5 is Tien van dragonball z, niet van Avatar, falerds
a.k.a
[ afbeelding ]
quote:
dragonball is cult.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
de vraag is, over wie dat wat zegt
Jup!quote:
No rules, gewoon die je het meeste aanspreekt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:59 schreef marcel-o het volgende:
wat is het stem argument?
de droogheid of de kwaliteit? O zit daar geen regel aan?
Gefeliciteerd Bomil, je bent een terechte winnaar!quote:
Klootzak, kon je dat niet ff eerder doen, dan had ik gewonnen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef donthate het volgende:
teveel mooie maar toch krijg 2 mn stem
kuthijs van ToT zie ik nu pas maar maakt niet uit is de leukste
![]()
Nee dan had je er nog 1 te weinigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Klootzak, kon je dat niet ff eerder doen, dan had ik gewonnen!
Whehehe, thx dude!
dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Bomil, je bent een terechte winnaar!
Hoe de NEUK heb je die flitsen zo gemaakt man???
Die andere heeft er 5+ die van jou?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je wel tellen?Ik heb 4 stemmen, plus nu die van jou dus!
Het gaat erom dat je 5 stemmen hebt. Die laatste van stem van ToT was overbodig, maar hij liet aanduiden dat hij die foto wel het leukste vindt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Die andere heeft er 5+ die van jou?
Oh zo ik had die ook meegeteld:P die van ToT sorry ToTquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je 5 stemmen hebt. Die laatste van stem van ToT was overbodig, maar hij liet aanduiden dat hij die foto wel het leukste vindt.
Hehehe no worries!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:16 schreef donthate het volgende:
[..]
Oh zo ik had die ook meegeteld:P die van ToT sorry ToT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |