Je kunt em toch uploaden en het linkje PM-en? Blond ofzo?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:02 schreef Keios het volgende:
[..]
Das het probleem: ik kan geen foto's attachen in de pm

Nou je het zegt... iemand had al een OP gepost , misschien moet die maar even aangepast worden met de regels er in. Desnoods doe ik het zelf wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:02 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Tja de regels staan tot nu toe ook maar in de hele topic verspreid. Is een beetje lastig voor degene die maar net meedoen.

Uploaden naar tinypic of imageshack o.i.d. en dan de link doorsturen naar ToT.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:02 schreef Keios het volgende:
[..]
Das het probleem: ik kan geen foto's attachen in de pm

Tinypicquote:Op zondag 7 maart 2010 15:05 schreef Keios het volgende:
duh, tuurlijk ben ik blond. Met een gewone mail kun je uploaden van je pc. nu moet ik dus eerst die foto ergens op het net dumpen. Dus, nope... want ik heb geen fotodumpplaats meer

quote:Op zondag 7 maart 2010 15:05 schreef Keios het volgende:
duh, tuurlijk ben ik blond. Met een gewone mail kun je uploaden van je pc. nu moet ik dus eerst die foto ergens op het net dumpen. Dus, nope... want ik heb geen fotodumpplaats meer

TinyPicquote:Op zondag 7 maart 2010 15:05 schreef Keios het volgende:

http://imageshack.us/quote:Op zondag 7 maart 2010 15:05 schreef Keios het volgende:

Dat is vaak moeilijk moeilijk met hotlinken, iets met gele kikkersquote:Op zondag 7 maart 2010 15:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
http://imageshack.us/
kijk eens schat.
 Dus ik ben van de tinypic
 Dus ik ben van de tinypic  

Die kan niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
http://imageshack.us/
kijk eens schat.

quote:Op zondag 7 maart 2010 15:07 schreef Bomil het volgende:
Tiny Pik

SNAP JE HEM!?!/1? IS KLEINE PIK NIET PIC VAN PICTURE MAAR PIK PIEMEL HAHAHAHAaawdw

quote:Op zondag 7 maart 2010 15:07 schreef Bomil het volgende:
Tiny Pik

SNAP JE HEM!?!/1? IS KLEINE PIK NIET PIC VAN PICTURE MAAR PIK PIEMEL HAHAHAHAaawdw
 Nou ja.
 Nou ja.

quote:Op zondag 7 maart 2010 15:06 schreef Minifan het volgende:
[..]
TinyPic
Maare, het is al 5 uur geweest, ToT?

Je laptopquote:Op zondag 7 maart 2010 15:12 schreef Keios het volgende:
Niet iedereen is zo computergeflipt hoor... Ik heb ook nog een leven buiten mn pc.

Idd dat was ikquote:Op zondag 7 maart 2010 15:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nou je het zegt... iemand had al een OP gepost , misschien moet die maar even aangepast worden met de regels er in. Desnoods doe ik het zelf wel.
 staat geloof ik op pagina 5 ofzo.
 staat geloof ik op pagina 5 ofzo. 

Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 maart 2010 15:12 schreef Keios het volgende:
Niet iedereen is zo computergeflipt hoor... Ik heb ook nog een leven buiten mn pc.

quote:Op zondag 7 maart 2010 15:14 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Idd dat was ikstaat geloof ik op pagina 5 ofzo.
Heb in de tussentijd ook een beetje de OP aangepast, alleen ik weet niet hoe het zit of de winnaar (of de andere die met toestemming een nieuwe mag posten) nou mee mag doen met de volgende ronde, gezien hij het nieuwe plaatje mag kiezen.
Anders post ik de code opnieuw tegen het einde van dit deel aan, of anders maak ik de nieuwe deel dan wel aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |