Oh, die van mij waren er alleen in zwart of wit (in december). Ik heb een L en een XL (nu weet ik niet welke XL is)quote:Op zondag 14 maart 2010 11:41 schreef Asyniur het volgende:
lily, ik heb zo'n beetje alle kleuren besteld en met alle soorten mouwen, maar ze zijn allemaal precies hetzelfde model dus bij mij loopt alles zo raar (had er 8 besteld en echt alle 8 gepast).
Enige waar ik nog over twijfel is of ik dan niet een XL zal bestellen. Misschien dat die beter zit?
ze hebben nu ook met een bloemetje, verder is het inderdaad alleen zwart/wit.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:00 schreef lily het volgende:
[..]
Oh, die van mij waren er alleen in zwart of wit (in december). Ik heb een L en een XL (nu weet ik niet welke XL is)
Heb jij ook een royale cup dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:51 schreef WupWup het volgende:
Zuigvlekken![]()
Ik heb 1 bv-shirt van de hema: een paarse met lange mouwen. Heb eerst thuis een paar keer moeten oefenen om m'n borst een beetje charmant door dat gaatje te krijgenEn inderdaad zit die rand die onder je borsten hoort te hoog. Maar dat vind ik ook zo gek van die voedingsbh's daar, die gaan maar tot cup D. Alsof grotere borsten zeldzaam zijn bij borstvoeding
Dan heb ik ook nog een shirt van de H&M en dat is eigenlijk hetzelfde verhaal![]()
Ik baker ze ook wel eens in tegen het wapperhandje, nou ja, soort van. Gewoon inwikkelen in een badcape, kan dat knuistje nergens heen.
Davinia hoe gaat het nu?
En Mammietje, nog aan de ab en/of bv?
Och royaal... vergeleken met een jaar geleden misschien. Ik heb nu meestal een D en soms een DD/E. Beetje afhankelijk van de pasvorm, maar die van de hema is dus te klein. Bh's van de prenatal daarentegen zitten me goed, maar die hebben niet zo'n band over je borst waardoor je gelijk heel bloot zit.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heb jij ook een royale cup dan?
Ik heb in elk geval nu een XL besteld. Kijken of dat beter is/zit.
Oja en grote(re) borsten en voedingsbh's: een verschrikkelijk moeilijke combi. En dan heb ik ook nog maar een smalle omvang. Dan is het bijna onmogelijk.![]()
Dat ' inbakeren' heb ik ook wel eens aan gedacht maar voorlopig lukt het zo nog. Want ik heb er dan vaak wel last van bij het aanleggen, tegelijkertijd vind ik zo'n handje kriebelend op mijn borst een van de ultieme genietmomentjes...
Vandaag exact precies 22 maanden!quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Vandaag exact precies 22 maanden!BV dan he!
Dubbel feest, zit ik me nu te bedenken, want dat maakt het totaal (8 + 18 + 22 mnd =) 48 maanden = 4 jaar!!!
![]()
![]()
(En mijn oudste kind is nu 5 jaar en 3 maanden!) Waar kan ik mijn lintje halen?
En de AB doen we er naast, blijkt prima te gaan. Ik had Dr. Hale ook gewoon meteen moeten vertrouwen!
Bedankt voor je belangstelling trouwens, doet me goed.
En is bij jou nu alles "geregeld"?![]()
Borstvoedings-shirts heb ik nooit gehad. Hop, gewoon shirt omhoog, en als het nodig was jas stukje ervoor. Heb toen de kinderen klein waren ook nooit problemen gehad met in het openbaar voeden, ging als het mogelijk was met de rug naar de menigte zitten. En als dat niet kon, jammer dan, wat ziet men nou helemaal? De achterkant van een koppie. En de enkeling die daar aanstoot aan nam, ach... die had zich waarschijnlijk ook aan een brullend kind (van de honger) geïrriteerd.
Zolang je kind dat maar niet heeft dan, he?!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
*is rasoptimist*
Dat is waarschijnlijk ook de enige reden dat het mij gelukt is te blijven voeden.
Ow, en ik heb pitbull-trekjes, dat helpt ook wel...
Peuters eten nou eenmaal niet zoveel vast voedsel, ze groeien minder hard dan de eerste 1,5 jaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:37 schreef FF het volgende:
Hoe zitten jullie met langvoeden (BV) en het normale eten?
Ik heb het idee dat onze peuter (2 jaar, bijna 7 maanden) soms geen zin heeft om te eten zodat hij meer bij mama kan drinken.
Klinkt dat bekend?
Ruben krijgt dan wel geen borstvoeding meer, maar eet ook de ene dag meer dan de andere dag. Niet raar denk ik, ik heb zelf ook wel verschil, een en ander ook afhankelijk van wat er op tafel staat natuurlijk (en dat zal bij een kleintje misschien nog wel erger zijn, tenslotte kan ik zelf beslissen wat er op tafel staat en hij niet)quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef FF het volgende:
Aan het drinken ben ik wel gewend.
Hij bouwt het zelf wel af.
12-uurtje stopte hij zelf mee begin dit jaar en soms heeft hij 's middags ook geen zin.
Hij springt wel vaak bij mama om 'tittie' te doen.
Ontbijt gaat de laatste tijd weer lekker (Lu Vital is hij gek op).
Lunch al iets moeilijker. Een hele boterham lukt meestal niet. Maar als hij zin heeft worden het er wel 2. En het avondeten.... Tja. Dan veel, dan niets.
Vanaf ongeveer zijn 6e maand eet hij ook al vast. Rapley. Ik heb het gevoel dat dat in het begin beter ging dan nu. Nu is het met veel dingen dat hij het niet wil eten.
Maar ik maak me idd. meer zorgen om wat hij binnenkrijgt aan 'normaal' eten.
Aan de andere kant, zijn groei- en gewichtscurves zijn normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |