ik heb er 1 van diamond cosmetics en de goulish glow 2 dagen naast m'n bed gehad, en ze gloeiend allebei wel redelijk, goulish glow naar mijn idee iets meer.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:39 schreef Stormqueen het volgende:
Dames, diamond verkoopt een aantal glow in the dark lakken. Het effect van die topcoat schijnt daarnaast ook tegen te vallen.
Mooi!quote:Op zondag 7 maart 2010 08:46 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Purple Rain toch nog nuttig
Rebel is een paars met mooie blauwe gloed. Dangerous is de all time favorite hier. Rich is een mooie donkerrood/paars met heel fijne multicolor glitter erin (vrijwel niet zichtbaar!). Voor de rest heb ik er zelf nog niets vanquote:Op zondag 7 maart 2010 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik moest 2x kijken voordat ik zag dat er een Konad overheen zat
maar wel mooi subtiel![]()
iemand wat aanradertjes wbt P2 lakjes?
Dangerous, Spacy, Gorgeous! zijn zo'n beetje mijn favo'squote:Op zondag 7 maart 2010 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik moest 2x kijken voordat ik zag dat er een Konad overheen zat
maar wel mooi subtiel![]()
iemand wat aanradertjes wbt P2 lakjes?
Denk het wel, stickers wegen niks en nemen geen grammetje ruimte in beslagquote:Op zondag 7 maart 2010 10:50 schreef Guess. het volgende:
Kan ik als ik 9 nagelakjes bestel bij TD er ook nog een stel nailartstickers meebestellen en dat ik toch bij die 18dollar blijf.Iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keuze uit :
Ruby pumps
Adore
emotion
rodeo fanatic
into the limelight
stroll
atlantis
meteor shower
DV8
blue island iced tea
emerald sparkle
medaillion
fairy dust
Leuke ideetjes met stripers ook welkom (heb er 60 dus zit vast wel iets bij)
Omdat het allemaal zwart en deftig is mogen de nagels dus knallen!
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Loqi op 07-03-2010 13:22:29 ]Knoei
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:41 schreef Guess. het volgende:
En dan over de rode loper zoals op de foto![]()
Mooi, zo'n subtiele konad!!quote:Op zondag 7 maart 2010 08:46 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Purple Rain toch nog nuttig
Pretty!! Die wil ik ook nog eens aanschaffen!!quote:
Goede vangst!!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:35 schreef Guess. het volgende:
Gister even de stad in voor een geel lakje en kwam thuis met 5 lakjes![]()
Vandaag Ruby Pumps
[ afbeelding ]
Afgelopen dagen Bad Kitty
[ afbeelding ]
Nieuwe lakjes van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooiquote:
TD!quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 13:48 schreef Kleintje19 het volgende:
OPROEPJE
Als iemand toevallig ergens gaat bestellen waar ze orly hebben of een winkel weet waar ze de orly sweet collectie hebben dan zou ik graag willen meebestellen of weten waar
Lila, met gouden glittertjes jaquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 14:31 schreef Juud- het volgende:
RenRen > Bogota is grijs met een klein glittertje?
Zoeper > thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:45 schreef princess-a het volgende:
Dames!
Ik heb vandaag in de categorie OMG- WTF een hele goede in de aanbieding
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerwtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |