Welke winkel was dat? Misschien is het hier ook als het een keten isquote:
Ik vind het te ver om even alleen voor een kruidvat te gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 22:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welke winkel was dat? Misschien is het hier ook als het een keten is.
Joh je bent er zo, pak de trein, dat is sneller voor jou, 2 haltes.
Ze zijn wel erg fijn inderdaad.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil ze ik wil ze ik wil ze weeeeh!! Ze zijn maandag verzonden pffffft duurt lang!![]()
![]()
.
Snowcone vind ik mooiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 22:43 schreef bernies het volgende:
Bij Transdesign zijn de Orly's sweet te bestellen...mooi!
ja... Hebben al een paar mensen gefaald waaronder ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef bernies het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Duim voor me en hoop dat de laatste ebayshop die ik het vraag geen 28 euro vraagt voor het shippen van één lakje.
[ afbeelding ]
Ik wil deze zo graag.
Even opzoeken hoeveel het verzenden kost, als die lakken niets zijn kan ik die altijd ruilen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 23:36 schreef miss--moana het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar waarom bestel je hem niet in NL via deze site : http://www.beautycompany.nl/nl/cg-lak---spellbound/g75/p2925/ Is 14.85 (excl BTW) dan heb je de spellbound serie met nog andere coole lakjes (vind ik dan he)
Ik heb hem ook daar vandaan je hebt het snel in huisquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Even opzoeken hoeveel het verzenden kost, als die lakken niets zijn kan ik die altijd ruilen.Dankjewellll
Wat wil je er max. voor betalen??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Duim voor me en hoop dat de laatste ebayshop die ik het vraag geen 28 euro vraagt voor het shippen van één lakje.
[ afbeelding ]
Ik wil deze zo graag.
25 euro in totaal is toch wel veelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 23:38 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb hem ook daar vandaan je hebt het snel in huis![]()
En is goekoper als shipping kosten
Ja vind ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 23:40 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat wil je er max. voor betalen??
Ik weet een webshop in NL die de glow nog heeft, maar die rekent wel 7,= verzendkosten...best veel nog voor 1 lakje.
Prijs 4,95 exclusief btw.
gofter! heb vanmiddag besteldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef bernies het volgende:
http://www.dutchnails-eshop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=71_270_295_297&products_id=977&zenid=74a5636e0a3968e6378d04e47ca5e170quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
25 euro in totaal is toch wel veelMisschien voor als ik ooit een keer in veldhoven ben
[..]
Ja vind ik ook wel.Maar ik wil wel een linkje, kan altijd kijken of ze nog wat anders hebben evt.
zat er bij jou fortuneteller bij?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:38 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb hem ook daar vandaan je hebt het snel in huis![]()
En is goekoper als shipping kosten
Ah, ships, ben er net donderdag geweest, had hem zo voor je mee kunnen nemen, had ik het maar gewetenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
25 euro in totaal is toch wel veelMisschien voor als ik ooit een keer in veldhoven ben
[..]
Ja vind ik ook wel.Maar ik wil wel een linkje, kan altijd kijken of ze nog wat anders hebben evt.
ik heb er 1 van diamond cosmetics en de goulish glow 2 dagen naast m'n bed gehad, en ze gloeiend allebei wel redelijk, goulish glow naar mijn idee iets meer.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:39 schreef Stormqueen het volgende:
Dames, diamond verkoopt een aantal glow in the dark lakken. Het effect van die topcoat schijnt daarnaast ook tegen te vallen.
Mooi!quote:Op zondag 7 maart 2010 08:46 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Purple Rain toch nog nuttig
Rebel is een paars met mooie blauwe gloed. Dangerous is de all time favorite hier. Rich is een mooie donkerrood/paars met heel fijne multicolor glitter erin (vrijwel niet zichtbaar!). Voor de rest heb ik er zelf nog niets vanquote:Op zondag 7 maart 2010 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik moest 2x kijken voordat ik zag dat er een Konad overheen zat
maar wel mooi subtiel![]()
iemand wat aanradertjes wbt P2 lakjes?
Dangerous, Spacy, Gorgeous! zijn zo'n beetje mijn favo'squote:Op zondag 7 maart 2010 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik moest 2x kijken voordat ik zag dat er een Konad overheen zat
maar wel mooi subtiel![]()
iemand wat aanradertjes wbt P2 lakjes?
Denk het wel, stickers wegen niks en nemen geen grammetje ruimte in beslagquote:Op zondag 7 maart 2010 10:50 schreef Guess. het volgende:
Kan ik als ik 9 nagelakjes bestel bij TD er ook nog een stel nailartstickers meebestellen en dat ik toch bij die 18dollar blijf.Iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keuze uit :
Ruby pumps
Adore
emotion
rodeo fanatic
into the limelight
stroll
atlantis
meteor shower
DV8
blue island iced tea
emerald sparkle
medaillion
fairy dust
Leuke ideetjes met stripers ook welkom (heb er 60 dus zit vast wel iets bij)
Omdat het allemaal zwart en deftig is mogen de nagels dus knallen!
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |