Goeiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:22 schreef G-NiLES het volgende:
vast al eens voorbij gekomen: maar ik zoek een goedkope bluetooth muis!
iemand al eens eentje besteld of gevonden ergens?
liefst zo'n notebook modelletje.
Zo'n rubber armbandje horloge liep hier na een week ook 5 minuten achter, heel knap met een digitaal horlogequote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:36 schreef veda het volgende:
Automatische horloges lopen altijd wat verkeerd. Koop een quartz horloge, die heeft daar helemaal geen last van. Ook automatische horloges van een ton! lopen minder precies dan een kwalitatief redelijk quartz horloge (zoeen van meer dan 20 euro bij de horlogeman om de hoek).
Die filters zijn wel goed, ik heb een UV filter op mijn 450D van DealExtreme en een zonnekap er vandaan. Verder hebben ze nog zat andere filters, die het ook wel waard zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:37 schreef Andyy het volgende:
Zo een nieuwe camera halen, heb al leuke lenzen en filters gezien op DX
14-45 mm f 3.5-5.6 van Panasonic M3/4, gewoon wat bij de camera zatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die filters zijn wel goed, ik heb een UV filter op mijn 450D van DealExtreme en een zonnekap er vandaan. Verder hebben ze nog zat andere filters, die het ook wel waard zijn.
Wat voor lenzen heb je gezien dan? Zijn dat niet die brakke net-nietlenzen?
nog steeds niet goedkoopquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef MagischMannetje het volgende:
Eindelijk wordt opslag media een klein beetje goedkoper in china.......
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34366 - 46,69
VS
http://www.bol.com/nl/p/c(...)007798036/index.html - 60+5 verzendkosten
Hamster race door je dikke darmquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:21 schreef Klonk het volgende:
en dan is het net als bij zo´n ei de bedoeling dat je die hamster gaat neuken of mis ik nu een rage ?
Je kunt in NL wel betere prijzen vinden voor 2.5 inch externe schijfjes (prijzen incl verzendkosten):quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef MagischMannetje het volgende:
Eindelijk wordt opslag media een klein beetje goedkoper in china.......
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34366 - 46,69
VS
http://www.bol.com/nl/p/c(...)007798036/index.html - 60+5 verzendkosten
Besef wel dat je spullen van de andere kant van de wereld gaat bestellen. Waar de communicatie op een ander vlak ligt als hier of in ieder geval vaak zeer gebrekkig is. Waar je veel geduld voor moet opbrengen voordat je pakketje bezorgd wordt, soms wel maanden. Als zo'n stukje tekst lezen je al daadwerkelijk zo afschrikt omdat het te veel moeite is, vraag ik mijzelf persoonlijk af of je er wel goed aan doet om daar iets te bestellen. My 2 cents.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
[..]
Thx
Ik zag door de bomen het bos niet meer. dus keek ik maar gewoon niet.
Je kan je schaamhaar natuurlijk scheren met de scheermesjes van Jack! Of, je gebruikt het equivalent ervan, koud water en een botte steen. Heeft ongeveer hetzelfde resultaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zo'n hamster vullen kan niet, staat er onderop. Of je moet het lekker vinden als je schaamhaar eruit wordt getrokken![]()
Een enorme hamsterstad bouwenquote:* Funny electronic hamster toy for collection and playing.
* Chatter, scatter, scoot and scurry like a real hamster.
* Talk, explore and sleep available for choice.