Mooi zo! Hoop dat de oortjes ook goed zijn. Volgens de recensies zijn ze erg slecht.... Las ik ook pas toen ik hem al had besteldquote:Op zondag 7 maart 2010 19:56 schreef Qaox het volgende:
[..]
Dock is een aanrader, werkt goed!
zeker voor die priijs!
Dus gewoon niks er bij vermelden over de sterkte, dan mag het?quote:
Eens in de twee maanden ofzo dat ik iets bestel. De dingen die leuk zijn voor de heb heb ik nu allemaal wel binnen (laser, LED biggetjes, dat idee) dus het zijn nu echt functionele dingen. Klein alu buisje om m'n oordoppen in te doen, batterijen voor m'n zaklamp (Die zaklamp zelf natuurlijk), lader. En bij elke bestelling gooi ik een setje opplaksnorrenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:54 schreef larry_flynt het volgende:
Bestellen jullie vaak iets? En wat bestellen jullie dan zowel?
Het gaat dan om afwijkende batterijen (CR123A, 18650). In NL heb ik geen flauw idee waar ik die zou moeten vinden, DX staan ze op. Dollarkoers is gunstig, dus dat is dan iets wat ik wel wil gokken.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef larry_flynt het volgende:
Opplak snorren. Maar waarom koop je daar batterijen? Die kan je toch beter gewoon bij de appie ofzo halen?
Ik zweer bij Soshine batterijen, en dan om specifiek te zijn de 2500mAh oplaadbare AA-batterijen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef larry_flynt het volgende:
Opplak snorren. Maar waarom koop je daar batterijen? Die kan je toch beter gewoon bij de appie ofzo halen?
Wat een heisa om die opladers toen zeg. DX had ze backordered, Jack kon letterlijk de laatste 5 op de markt oppikken. Iedereen hier helemaal blijquote:Op zondag 7 maart 2010 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zweer bij Soshine batterijen, en dan om specifiek te zijn de 2500mAh oplaadbare AA-batterijen.
Voor nog geen ¤7,50 heb je 4 goede oplaadbare batterijen, ik Nederland betaal je daar al gauw het dubbele voor.
Heb ondertussen al 4 setjes van deze batterijen, 16 totaal dus, en ik gebruik ze naar volle tevredenheidVooral voor game-controllers zijn ze handig, ik hoef ze amper op te laden.
Met zo'n toffe Soshine oplader met LCD schermpje er bij natuurlijk.
dat horloge heb ik !quote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind dit de mooiste:
[ afbeelding ]
Maar is het niet zo dat de bandjes van goedkoop aluminium zijn? Dus zo kansloos licht? Zo kermis horloge? Of is de kwaliteit erg goed?
Handige dingen die je voor een appel en een ei kunt krijgen. Gadgets , horloges , ongein. Het kost toch niksquote:Op zondag 7 maart 2010 20:54 schreef larry_flynt het volgende:
Bestellen jullie vaak iets? En wat bestellen jullie dan zowel?
In deze topicreeks; ja.quote:
Primaquote:
Of zelf toen met een gebogen paperclip en wat brute kracht voor ¤0.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:20 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Prima, mooie kwaliteit , het bandje kun je voor 4 euro bij een juwelier laten inkorten. Dis is namelijk wel aan de grote kant.
Klopt, zo gedaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of zelf toen met een gebogen paperclip en wat brute kracht voor ¤0.
Eén minuut per dag, dat is 7 minuten in een week en ruim 30 minuten per maand. Dat met drie horloges, is ruim anderhalf uur verschil. En dat elke maand!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:32 schreef Snotterkop het volgende:
De tijd loopt inderdaad bij alle drie iets fout (hooguit een minuut per dag)
En dan koop je een goed horloge van een gerenomeerd merk met een zelfde type binnenwerk en guess what. Dan heb je nog exact hetzelfde.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Eén minuut per dag, dat is 7 minuten in een week en ruim 30 minuten per maand. Dat met drie horloges, is ruim anderhalf uur verschil. En dat elke maand!
Sorry, maar als ik een horloge koop, wil ik gewoon een goed horloge hebben...
Een minuut per dag is ietwat overdreven hoor, bij mij was het veel minder.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Eén minuut per dag, dat is 7 minuten in een week en ruim 30 minuten per maand. Dat met drie horloges, is ruim anderhalf uur verschil. En dat elke maand!
Sorry, maar als ik een horloge koop, wil ik gewoon een goed horloge hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |