Een week ongeveerquote:Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Vultures het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt tussen het moment dat een pakketje weg is in honkong (dus dat er duidelijk staat op de site van Hong Kong Post dat hij vertrokken is naar Nederland) en dat hij afgeleverd wordt thuis?
Heb je oplaadbare gekocht?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:12 schreef Luco het volgende:
1 a 2 weken is wel een goede indicatie. Met mazzel ligt het 4 dagen later al op de mat, als het tegen zit kan het wat langer duren.
DX moet verdomme eens m'n pakketje gaan versturen... Wil m'n Romisen RC-N3 gewoon met CR123A batterij kunnen gebruiken, niet met die verlengbuis eraan...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:27 schreef Poepoog het volgende:
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"
Soshine 700mA 3.7V RCR123(A) Batteries Pack with Carrying Case (2-Pack)quote:Op zondag 7 maart 2010 16:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
Heb je oplaadbare gekocht?
Want de normale zijn niet normaal duur
Een ban kun je op Fok! gratis krijgen. Waar je Ray kan halen, mogen we je niet meer vertellen.quote:
Dat mag wel, gewoon bij de opticien/brillenzaak namelijkquote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef Twizu het volgende:
[..]
Een ban kun je op Fok! gratis krijgen. Waar je Ray kan halen, mogen we je niet meer vertellen.
Nu we 't toch over batterijen hebben..quote:Op zondag 7 maart 2010 16:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Soshine 700mA 3.7V RCR123(A) Batteries Pack with Carrying Case (2-Pack)
Nano Li-Ion Single 3.6V CR123A Charger
Met een klein ladertje erbij. Batterijen zijn in principe altijd opgeladen, mocht ik ze niet op tijd op kunnen laden kan ik altijd nog overstappen op AA.
SoShine is best goed.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nu we 't toch over batterijen hebben..
Ik wil graag een aantal AA batterijen inslaan, (Oa, voor laser/boxjes)
Welke batterijen zijn 't beste.. bij Popbuying en/of dealextreme?
(hoogste MaH?)
Zou mn touch daar ook op kunnen ?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef larry_flynt het volgende:
Net besteld:
Iphone oortjes
Charging dock
Bij pop heb je ong dezelfde mAh, maar voor minder dan de helft vd prijs,, hoe zit datquote:Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef Luco het volgende:
Die SoShine batterijen zijn prima. Gewoon hoogste mAH nemen wat je ziet (En waar je voor wilt betalen natuurlijk). Qua opladers zijn die SoShine dingen ook gewoon prima. Gewoon in 1 hap bij DX bestellen
.
Tuurlijk mag deze vraag, heeft niks met iligale shit te maken toch! Gewoon nieuwe gadget bestellen bij jack!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:54 schreef LennyCole het volgende:
Ik weet niet 100% zeker of deze vraag mag, vast wel. Hoe lang duurt het normaal voordat je een reactie hebt van Jack via mail?
Kan je niet gewoon beter batterijen bij de Action halen?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bij pop heb je ong dezelfde mAh, maar voor minder dan de helft vd prijs,, hoe zit dat
Popbuying AA
Dealextreme AA
Oplader heb ik zelf nog wel liggen..
Kan je een linkje geven?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:54 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze al had?
SKU 14045
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |