zijn dat de beroemde 'wind eggs' van de reclame?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef gg.hootch het volgende:
Heeft iemand al zo'n ei geprobeerd?
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431
Nee, het is een fapei.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef mug89 het volgende:
[..]
zijn dat de beroemde 'wind eggs' van de reclame?
Je mag ook niet over lasers praten, tenminste als die van jouw onder de 5mw is dan mag het weer wel!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Kom ik hier weer eens kijken, heb ik een heel topic gemist!
Ik zie dat nepkleding in de ban is gegaan? Mooi, hoop dat het nou weer wat meer over gadgets gaat. Drastische maatregelen, mooi BrandX!
M'n groene laser is kapoet
Hij geeft alleen nog maar een heel zwak groen lichtje, ook na 'opwarmen'
Dionysiou wel, hij vond het niet zo fijn en heeft het ding na 1x te gebruiken weggegooid.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef gg.hootch het volgende:
Heeft iemand al zo'n ei geprobeerd?
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431
Bullshitquote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef jopiede het volgende:
[..]
Je mag ook niet over lasers praten, tenminste als die van jouw onder de 5mw is dan mag het weer wel!
Jep, iemand nog een mooie kist gevonden op Dealextreme?quote:
Wel op FPquote:Op zondag 7 maart 2010 11:54 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jep, iemand nog een mooie kist gevonden op Dealextreme?
Fake memory. De 8GB blijkt in praktijk max. 2GB te zijn.quote:
Waarom stel ik pas vragen nadat ik iets heb gekochtquote:Op zondag 7 maart 2010 12:35 schreef Twizu het volgende:
[..]
Fake memory. De 8GB blijkt in praktijk max. 2GB te zijn.
Nee gewoonm die gast mailen. Je kan ook nu al iets ervan zeggen, krijg je nu een full refund. Of je wacht en dan heb je zo'n ding en dan kan je misschien een refund krijgenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:41 schreef mvc het volgende:
[..]
Waarom stel ik pas vragen nadat ik iets heb gekochtnaja als dit inderdaad het geval is, dan kan ik altijd nog een paypal clain indienen wegens een afwijkend product.
Inderdaad. Dan heb je een gratis product.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:41 schreef mvc het volgende:
[..]
Waarom stel ik pas vragen nadat ik iets heb gekochtnaja als dit inderdaad het geval is, dan kan ik altijd nog een paypal clain indienen wegens een afwijkend product.
-geen nepnamen meer noemen-quote:Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan heb je een gratis product.
Maken jullie allemaal gebruik hiervan? Ik heb namelijk iets gekocht en las daarna pas over dit... ik ben bang dat dat fout gaat nuquote:Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.
Nee, maakt geen zak uit.. Ze controleren de pakjes uit China bijna niet, amerika wordt wel gecheckt maar China niet. Dus is helemaal niet nodigquote:Op zondag 7 maart 2010 13:27 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Maken jullie allemaal gebruik hiervan? Ik heb namelijk iets gekocht en las daarna pas over dit... ik ben bang dat dat fout gaat nu
Ik vaak wel voor de zekerheid, vergeet het wel een enkele keer, maar geeft zelden problemen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:27 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Maken jullie allemaal gebruik hiervan? Ik heb namelijk iets gekocht en las daarna pas over dit... ik ben bang dat dat fout gaat nu
Ik heb dat nog nooit gebruikt, alles is aangekomen tot nu toequote:Op zondag 7 maart 2010 13:27 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dionysiou wel, hij vond het niet zo fijn en heeft het ding na 1x te gebruiken weggegooid.
Koffie? Of wissel je je spaarpunten in.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:07 schreef larry_flynt het volgende:
tvp
Ga voor het eerst iets kopen bij DE...
Een week ongeveerquote:Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Vultures het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt tussen het moment dat een pakketje weg is in honkong (dus dat er duidelijk staat op de site van Hong Kong Post dat hij vertrokken is naar Nederland) en dat hij afgeleverd wordt thuis?
Heb je oplaadbare gekocht?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:12 schreef Luco het volgende:
1 a 2 weken is wel een goede indicatie. Met mazzel ligt het 4 dagen later al op de mat, als het tegen zit kan het wat langer duren.
DX moet verdomme eens m'n pakketje gaan versturen... Wil m'n Romisen RC-N3 gewoon met CR123A batterij kunnen gebruiken, niet met die verlengbuis eraan...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:27 schreef Poepoog het volgende:
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"
Soshine 700mA 3.7V RCR123(A) Batteries Pack with Carrying Case (2-Pack)quote:Op zondag 7 maart 2010 16:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
Heb je oplaadbare gekocht?
Want de normale zijn niet normaal duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |