Wij kunnen niet bannen, enkel verzoeken daartoe achter neerleggen. Verder hebben we er best begrip voor dat men het niet leuk vind. Dus we zijn geduldig (geweest).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:13 schreef shadowflash het volgende:
Mods , niet zo lief , banhammer is wel op z'n plaats nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik suggereer alleen dat bepaalde actie's van de admin's en dergelijke , tegen bepaalde mensen , het plezier en de gebruiks ervaring van de normale gebruikers positief kan beinvloeden. De sfeer zonder bepaalde figuren zou als een frisse lucht na een donderstorm door dit topic waaien, en zelfs de kijk op het leven van sommige gebruikers hier op een positieve manier kunnen veranderen. Tevens zou ik het niet eens in m'n hoofd durven halen om het beleid van de superieuren der Fok! forum in twijfel te trekken!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wij kunnen niet bannen, enkel verzoeken daartoe achter neerleggen. Verder hebben we er best begrip voor dat men het niet leuk vind. Dus we zijn geduldig (geweest).
Overigens weet je dat vragen om bans resulteerd in een ban voor jezelf he
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:23 schreef Babbelvis het volgende:
Ik wil ff meedelen dat er een nieuwe "share al je namaak kleding linkies" forum is opgezet
URL in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
ik geloof dat je beter aan hun kan vragen waarom ze zo kinderachtig blijven doenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:25 schreef mickeyD het volgende:
zeg, hoelang blijven jullie hier nog olie op t vuur gooien met z'n 2en?
als jullie blijven reageren en happen, blijven ze dingen posten..
hoe ingewikkeld is dat om te snappen?
dat mag je vragen, je mag alleen niks vragen/vertellen over producten van andere sites die niet legaal zijn (= nep)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:53 schreef rcco het volgende:
Ik volg deze reeks niet, dus ik weet niet of ik dit mag vragen van de fokcommando's maar ik doe het lekker toch:
Heeft er iemand hier ervaring met de GPS navigatie systemen van Dealextreme?
Werkt gewoon. Vaak staa er zelfs al route66 op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:53 schreef rcco het volgende:
Ik volg deze reeks niet, dus ik weet niet of ik dit mag vragen van de fokcommando's maar ik doe het lekker toch:
Heeft er iemand hier ervaring met de GPS navigatie systemen van Dealextreme?
en dat ga je ook echt toegegevenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef gg.hootch het volgende:
Heeft iemand al zo'n ei geprobeerd?
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431
zijn dat de beroemde 'wind eggs' van de reclame?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef gg.hootch het volgende:
Heeft iemand al zo'n ei geprobeerd?
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431
Nee, het is een fapei.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef mug89 het volgende:
[..]
zijn dat de beroemde 'wind eggs' van de reclame?
Je mag ook niet over lasers praten, tenminste als die van jouw onder de 5mw is dan mag het weer wel!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Kom ik hier weer eens kijken, heb ik een heel topic gemist!
Ik zie dat nepkleding in de ban is gegaan? Mooi, hoop dat het nou weer wat meer over gadgets gaat. Drastische maatregelen, mooi BrandX!
M'n groene laser is kapoet
Hij geeft alleen nog maar een heel zwak groen lichtje, ook na 'opwarmen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |