Welk merk bedoel je dan? Ik heb hier zelf ook een Feniks LD20 (plm. € 50), goed lampje maar is de meerprijs vind ik niet waard vergeleken met b.v. deze of bijvoorbeeld dezequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
Of koop een fatsoenlijk lampje van een echt merk
Ik heb genoeg ultrafires ed gehad, maar hun kwaliteit is bagger vergeleken met echte merklampen.
Grote kans dat het item dan uitverkocht is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef toimoi het volgende:
Dat dit kan in HongKong! M'n order van 2 februari is nog niks van binnen, allemaal Waiting for supplier, en mijn order van gisteren gaat vandaag of morgen op de post
Een flitser voor mn cam:quote:
Je kan altijd nog je order cancellen dan toch? Of kan dat maar tot een X aantal dagen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef toimoi het volgende:
Dat dit kan in HongKong! M'n order van 2 februari is nog niks van binnen, allemaal Waiting for supplier, en mijn order van gisteren gaat vandaag of morgen op de post
Ik zal er maar eens naar kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:03 schreef Vultures het volgende:
[..]
Je kan altijd nog je order cancellen dan toch? Of kan dat maar tot een X aantal dagen?
Misschien gaat et beter als je het opnieuw besteld namelijk. Kan ook zijn dat het dan nog langer duurt, maar als je straks richting de 2 maanden gaat zal ik dat maar gewoon doen.Tenzij er al stond dat je item sold out was, dan kan het natuurlijk langer duren.
De modi werken gewoon fatsoenlijk op de Fenix(het is een ramp en een gok bij die goedkope lampjes) en ik heb mijn L2D al paar keer flink laten vallen (een keer van boven de trapquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:04 schreef PedroN het volgende:
[..]
Welk merk bedoel je dan? Ik heb hier zelf ook een Feniks LD20 (plm. € 50), goed lampje maar is de meerprijs vind ik niet waard vergeleken met b.v. deze of bijvoorbeeld deze
sport2000, en perrysportquote:
Dat wordt hier niet meer besproken.quote:
Laat dat de mods gewoon uitmaken. Ik snap wel dat je het wil blijven melden maar je kunt ook bezig blijven he.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef robbey het volgende:
[..]
Laat dat de mods gewoon uitmaken. Ik snap wel dat je het wil blijven melden maar je kunt ook bezig blijven he.
quote:foto Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef robbey het volgende:
[..]
Laat dat de mods gewoon uitmaken. Ik snap wel dat je het wil blijven melden maar je kunt ook bezig blijven he.
Dat is alleen maar prima van Skiet, want er is niets op tegen om andere users te waarschuwen dat dat niet magquote:foto Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef robbey het volgende:
[..]
QFTquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef robbey het volgende:
[..]
Linkje? En met capture card bedoel je zoiets als een dazzle? Of zit ik nu helemaal verkeerd?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:54 schreef lawlhalla het volgende:
nieuwe capture kaart besteld. dus ook maar gelijk even een hdmi splitter bij DX besteld.
en het duurt lang voordat ik reactie krijg op het vragen van orderstatus/cancelen van mn order :/ staat al sinds 30 dec vast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop