ja ik dacht pietje doet openenquote:
tis al 6 uurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het!
Ik zit helemaal klaar, wacht op een meerijder die er om zes uur al zou zijn
Al dat licht van de monitor helpt ook niet echt mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
TerugvindPietje.![]()
Powernaptime al wil dat met de lente in mijn hoofd nog niet zo goed lukken.
waar zijn de rokjes dan...ik zie alleen maar een breed centuurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:10 schreef voorvocht het volgende:
dat betekent...
[ afbeelding ]
korte rokjes!
Lentequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:10 schreef voorvocht het volgende:
dat betekent...
[ afbeelding ]
korte rokjes!
Da's ook genoeg om te dragen in de lentequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar zijn de rokjes dan...ik zie alleen maar een breed centuur
Rare meneer! Draag jij alleen een breed centuur dan in de lente?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's ook genoeg om te dragen in de lente
soms draag ik niets totaal nietsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rare meneer! Draag jij alleen een breed centuur dan in de lente?
ow...dan ga ik ff mn centuren collectie checkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's ook genoeg om te dragen in de lente
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al dat licht van de monitor helpt ook niet echt mee.
Lays.
pic?.........quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow...dan ga ik ff mn centuren collectie checken
Vertel daar eens wat meer over?quote:
Neuh, zo fraai is het allemaal niet. Doe dan maar leuke vrouwspersonen met centuurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel daar eens wat meer over?
ja nee...dadelijk hebben we hier een hoop voorvocht in het topic liggen...glijdt de hele boel erover uitquote:
pfft als je begint moet je het ook afmaken he...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nee...dadelijk hebben we hier een hoop voorvocht in het topic liggen...glijdt de hele boel erover uit
Ja maar ik zei niet dat ik het hier ging showenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef voorvocht het volgende:
[..]
pfft als je begint moet je het ook afmaken he...
Glijden we zo door naar pagina twee, zou zonde zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nee...dadelijk hebben we hier een hoop voorvocht in het topic liggen...glijdt de hele boel erover uit
Wat een lieve voice-mail, ik begon tegen je te pratenquote:
Welkom!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:10 schreef voorvocht het volgende:
dat betekent...
[ afbeelding ]
korte rokjes!
*Afluisteren gaat!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een lieve voice-mail, ik begon tegen je te praten.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een lieve voice-mail, ik begon tegen je te praten.
Ja zeg, je laat mij bellen, neemt niet op, en bent vervolgens verdrietig omdat ik niks inspreek. Vrouwenquote:
Da's toch niet iets om treurig over te zijn Babsje?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Anniebab het volgende:
Mera, Ian and friend hebben t maar druk denk ik....
Koorknaapjes hebben niet zo'n praatjes! Snap je het nu?quote:
Nu we het er toch over hebben, verzekerd bij Aegon?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koorknaapjes hebben niet zo'n praatjes! Snap je het nu?
Ik gebruik me smileys zoals ik dat voel, ik doe t blijbaar heel verkeerd , maar maakt toch niet zoveel uit?Ik zie dat vrouwtje als een vragend iemand....als ik er tijd en zin in heb ,zal ik t eens uitpluizen, de betekenis van de smileys....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's toch niet iets om treurig over te zijn Babsje?
Doe je voorzichtigquote:
Ja, ik schijn er zelfs voor te werken!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, verzekerd bij Aegon?
Niet om enige geruchten te voeden, maar die van jou ken ik inmiddels!quote:
Goeddddddddddddd.....dus.....bedankt....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet om enige geruchten te voeden, maar die van jou ken ik inmiddels!
Een extern toetsenbord heb je wel voor een tientje hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
Stom vriendje, hij komt vanavond langs en door al het leren heb ik hem al 2 weken niet gezien.
Sorry Pietje.
Ondertussen een beker drinken over mijn exerne toestenbord en hij moest het noh wel halen tot vakantiegeld.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet om enige geruchten te voeden, maar die van jou ken ik inmiddels!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
And again Ooeeoeoeoeoo Laysaaaaa!!!
Die heb ik al want zoveelste glasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een extern toetsenbord heb je wel voor een tientje hoor
Met kickstarter of moet je hem aanrennenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Het is soms net een brommer, mijn lapyop!
Ach wel een beetje sneu voor Pietje, die had er al zon zin in, lekker chillen met Liesje vanaaf....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ga slapen dan heeft vriendje straks ook nog wat aan mij.
Smileygebruik is idd niet helemaal je ding.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach wel een beetje sneu voor Pietje, die had er al zon zin in, lekker chillen met Liesje vanaaf....
Annie doet niet aan sneren...wel aan palingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of 't een moet als keiharde sneer naar Liesje bedoelt zijn, dan was ie briljant.
Nee was geen sneer, ik gebruik nu geen smileys meer sorry, behalve deze dan..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of 't een moet als keiharde sneer naar Liesje bedoelt zijn, dan was ie briljant.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik gebruik me smileys zoals ik dat voel, ik doe t blijbaar heel verkeerd , maar maakt toch niet zoveel uit?Ik zie dat vrouwtje als een vragend iemand....als ik er tijd en zin in heb ,zal ik t eens uitpluizen, de betekenis van de smileys....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:- Haha!
- hihi, grapje hoor/je weet toch hoe ik het bedoel?
- Godnondetering!
- HAHA!11!
- Ik ben "lekker gek"!
- OMFG!
- Neeeeeeeiiiiiiiiiin!111!! Wat erg! OMFG! Dikke huilie!
- Mjah... ik kan er wel iets over zeggen... maarreuh... mjah...
- Shit, redelijk erg, wtf, matige huilie!
- Ik ben eigenlijk niet gemeen maar gebruik deze smiley om toch stoer over te komen
- Omfg One Luv! NTB!
- Kusjekroel
- Doemijdiemaar
- Meid, vertel!
- Lekker puh!
- Omfg, ik ben bijna net zo tof als IaN
- ejjjjjjjjjj
- <<< lelijke kudtsmiley die niet gebruikt dient te worden
- Hai ik ben Remlofl
- Ik ben tofst
- Deze begrijpt zelfs mijn zwakzinnige neefje.
- Godverdomme, facepalm, domme kutkneus
- Omfg, gief! GIEF!11!
- liefkoos! Liefkoos!11
- Die mannelijke heeft vanaf nu geen seks meer!
- moo
- hihi, ik ben grappig want ik heb een rode neus!
- nigga whut?
- oeps, euh, pardon? *schaam*
- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- Officieel bedoelt als traantje van geluk om te zeggen dat een pasgeboren baby mooi/lief is
- Schijnheilig
- JA
- NEIN!
- omfg, ik moet iets kwijt maar het kan niet, IK MAG NIET!11!
- grmbl
- kots!
- weeën, serieus.
- Het is een geel kuikentje, doe er wat mee.
- saaie kutpost, ik heb niet/nauwelijks geslapen
- ,, ,,
- ,, ,,
- goed gedaan man! toppiejoppie! Drie kankersteentjes voor je topique!
- Wat vind je van mijn nieuwe kandelaar?
- fuck off / je zuster op een houtvlot, ouwe, jewaidz
- omfg, held
- BROE HA HA HA
- Ciao!
- mehehe DUH!
- nou leuk...
- Nou, LEUK!
- stoute user, STOUT!
- stoute user, Stout!
- lol
- lol
- lol
Gewoon doen joh, de kans dat jij 't verkeerd bedoelt is toch nihilquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee was geen sneer, ik gebruik nu geen smileys meer sorry, behalve deze dan..
Vergeet je helm nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Het is soms net een brommer, mijn lapyop!
Nouououou, ik ben somsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, de kans dat jij 't verkeerd bedoelt is toch nihil
quote:- Godnondetering!
Ooooooooooooooooooooh Godquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gij zult de naam van God niet misbruiken
Dat heb ik vaker uit je mond gehoord!quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker uit je mond gehoord!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker uit je mond gehoord!
Alleen jammer genoeg zei je het niet tegen mij!quote:
Goed zoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen jammer genoeg zei je het niet tegen mij!![]()
En ja ik zal de volgende keer kloppen voordat ik binnen kom.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kroketten uit de oven zijn niet zo lekker als uit de frituur.
Ja ik heb nog geen frituur.quote:
Dat was ongeveer het eerste wat ik kocht, meen ik me te herinnerenquote:
ik kreeg hem voor kerst van mn broer...was van essentieel belang vond tiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was ongeveer het eerste wat ik kocht, meen ik me te herinneren
Maar je kunt ook vet in een 'gewone' pan doen
welnee...op het achterste pitje zetten...en deksel op de pan....en gewoon met zonnebloemolie...komt helemaal goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, dan zijn ongelukken overmijdelijk.
Dat vind ik zo'n rotklus, dat doe ik dus nooitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet mn frituutpan schoonmaken...morgen maar doen denk ik
Ik heb getracht een broodje naar binnen te werken...maar het was geen succesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die neem ik morgen
Vanmiddag nog een boterham met Buggles gehad, en net chili
ik word er ook niet blij van...maar van het vet wat er nu inzit ook niet eikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n rotklus, dat doe ik dus nooit
Dan kom je dus onderaan de oliebollentest te staan, "oud vet"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:27 schreef Deisyy het volgende:
Dat vind ik zo'n rotklus, dat doe ik dus nooit
Denk aan je gezondheid, eten bitchquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:28 schreef Laysa het volgende:
Ik heb getracht een broodje naar binnen te werken...maar het was geen succes
Ze deden wij het 'vroeger' ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, dan zijn ongelukken overmijdelijk.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan kom je dus onderaan de oliebollentest te staan, "oud vet".
[..]
Denk aan je gezondheid, eten bitch.
Wel het goede gat geprobeerd he?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb getracht een broodje naar binnen te werken...maar het was geen succes
En dooretenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik ben nog bezig...en anders vreet ik dadelijk gewoon een grote reep chocola op
Da's helemaal vies, als je 'zachte' friet krijgtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik word er ook niet blij van...maar van het vet wat er nu inzit ook niet eik
Ik laat het doen en ik bak nooit oliebollenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan kom je dus onderaan de oliebollentest te staan, "oud vet".
dat had ik dus de laatste keer....en ik heb wel weer zin in zelfgemaakte patafrietekesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Da's helemaal vies, als je 'zachte' friet krijgt
Ja vind je 't gek, de laatste keer dat er niemand streng deed stond je strak bij 't ziekenhuis.quote:
Bij ons thuis ook.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Bij ons thuis ook.
Mijn zus had eens een vriendje en die liet de volle pan met olie uit zijn handen vallen, hoppa, zo door de gang![]()
Ravage!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja vind je 't gek, de laatste keer dat er niemand streng deed stond je strak bij 't ziekenhuis.
Maar je hebt nu toch geen hond?!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Bij ons heeft de hond ooit spetters op zich gekregen, zielig
.
is ook...maar je moet ook niet lomp met die pan gaan lopen zwaaien...gewoon laten staan...en met een grote lepel de boel dr uit vissenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Bij ons heeft de hond ooit spetters op zich gekregen, zielig
.
Nee nu niet, maar koop ooit wel een frituur.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar je hebt nu toch geen hond?!
Je moet pas met de pan gaan lopen als de olie is afgekoeld en de pan dan goed vasthouden![]()
Of je gaat even naar de snackbar
En toen moest ze het uitmaken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ons thuis ook.
Mijn zus had eens een vriendje en die liet de volle pan met olie uit zijn handen vallen, hoppa, zo door de gang![]()
Ravage!
Uitmaken? Olie vat over 't algemeen geen vlam hoor.quote:
Kennelijk teveel gevraagdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Je moet pas met de pan gaan lopen als de olie is afgekoeld en de pan dan goed vasthouden![]()
die hoeven heel niet duur te zijn...ik noem een blokker enzulksquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee nu niet, maar koop ooit wel een frituur.
Ik had het niet over massage-oliequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uitmaken? Olie vat over 't algemeen geen vlam hoor.
...panquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee nu niet, maar koop ooit wel een frituur.
Je hele huis stinkt zo, dat was eigenlijk de redenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
die hoeven heel niet duur te zijn...ik noem een blokker enzulks
raampje open...en heb je een afzuiger die op volle kracht...volgende dag ruik je het niet meerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hele huis stinkt zo, dat was eigenlijk de reden. Maar ja, kroketten die amper te vreten zijn is ook zo wat. Dilemma
.
Laten we zo zeggen dat het niets geworden is met die jongenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uitmaken? Olie vat over 't algemeen geen vlam hoor.
Dat begreep ik alquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen dat het niets geworden is met die jongen
Buiten?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hele huis stinkt zo, dat was eigenlijk de reden. Maar ja, kroketten die amper te vreten zijn is ook zo wat. Dilemma
.
Heb je niet een balkon waarop je je frituurpan kan zetten zodra je gaat bakken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Het vriest nu buiten, no thanx.quote:
Jezus, wat een zeikerd ben jij zegquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het vriest nu buiten, no thanx.
jij was toch zo van de vrieskouquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet bij te blijven zitten hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor in zijn vriezer, jaquote:
Ik frituur onder de afzuigkapquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil geen frituurpan in mijn huis, bij mij word er in de schuur gefrituurd.
En dan gebeuren dus die ongelukkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft er niet bij te blijven zitten hoor
Eigenlijk probeer je ons nu gewoon duidelijk te maken dat je een ietwat lompe inslag hebtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan gebeuren dus die ongelukken, vragen de onderburen opeens waarom het balkon zo glimt
.
Wat voor ongelukken bedoel je dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan gebeuren dus die ongelukken, vragen de onderburen opeens waarom het balkon zo glimt
.
Jij hebt veel vertrouwen in je eigen kunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Zie mijn ninja-editquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Waar ie zijn kroketten kan bewaren tot ie een frituurpan koopt
Ja is zo, en met gevaarlijke attributen is 't dan gewoon nee. Het leven is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eigenlijk probeer je ons nu gewoon duidelijk te maken dat je een ietwat lompe inslag hebt
Ook als je vergeten bent iets belangrijks te zeggenquote:
Gevaarlijke attributen. Een frituurpanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja is zo, en met gevaarlijke attributen is 't dan gewoon nee. Het leven is niet zo moeilijk.
Dat meldde ik al, dus dat was bij jou overbodigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook als je vergeten bent iets belangrijks te zeggen![]()
Zoals over Pietje's kroketten
Maar voordat ik ging editten zag ik nog niet dat jij dat al gemeld had, dus.......quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat meldde ik al, dus dat was bij jou overbodig
Ik denk een combimagnetron, en tupperware serviesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gevaarlijke attributen. Een frituurpan![]()
Heb je wel een koekenpan in huis?
Beste Deis, je zit expres te overdrijven. Het gaat natuurlijk over het superhete vet in een open pan. In een frituur zit 't dicht dus kan je 'm op de kop zetten (dicht) en dan gebeurt er nog niks (ga ik ff vanuit)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gevaarlijke attributen. Een frituurpan![]()
Heb je wel een koekenpan in huis?
Wat ben je ongeduldigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voordat ik ging editten zag ik nog niet dat jij dat al gemeld had, dus.......
Ik had het niet over een open pan, ik had het over de frituurpan die jij binnenkort gaat kopen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beste Deis, je zit expres te overdrijven. Het gaat natuurlijk over het superhete vet in een open pan. In een frituur zit 't dicht dus kan je 'm op de kop zetten (dicht) en dan gebeurt er nog niks (ga ik ff vanuit).
En ja, ik heb wel een koekenpan!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef Deisyy het volgende:
En ik bedoelde dat je gerust je nieuwe frituurpan op het balkon kan zetten, je kroketje er in kan gooien en daarna naar binnen om achter het glas een paar minuutjes te wachten tot je kroketje klaar is.
Dit klinkt eik best wel dubieusquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:...Pieeeeeeeeeeeeetelllllllllllllllllllll...zolang je je mooie sokken aanhoudt kan je vast niets gebeuren...en ik wil het best wel een keer voor doen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef Deisyy het volgende:
En ik bedoelde dat je gerust je nieuwe frituurpan op het balkon kan zetten, je kroketje er in kan gooien en daarna naar binnen om achter het glas een paar minuutjes te wachten tot je kroketje klaar is.
Voordoen hoe Piet zijn mooie sokken aan moet houden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:
...Pieeeeeeeeeeeeetelllllllllllllllllllll...zolang je je mooie sokken aanhoudt kan je vast niets gebeuren...en ik wil het best wel een keer voor doen
Dan begin maar vast met schoonmaken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:
...Pieeeeeeeeeeeeetelllllllllllllllllllll...zolang je je mooie sokken aanhoudt kan je vast niets gebeuren...en ik wil het best wel een keer voor doen
Wat nou?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]! Jij wordt ook steed minder lief
.
Ik dacht, ik vraag maar niet verderquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordoen hoe Piet zijn mooie sokken aan moet houden?
Ik vond het zelf ook wel wat vreemd staanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordoen hoe Piet zijn mooie sokken aan moet houden?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gefeli, staat de video al op youtube?
ja maar het was wel lief van jequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom net binnen lopen, ben kapot de hele dag uitpakken, schoonmaken en zulks
quote:
Ja solly daarvoor, hij was te leukquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:04 schreef Laysa het volgende:
Ik vond het zelf ook wel wat vreemd staan![]()
Maar aan de andere kant...Pietel heeft daarnet wel wat extra aandacht van mij verdiend
Hoe was de meetquote:
lieve schat....je gaat een heleboel terug krijgen..eindeloos langquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja solly daarvoor, hij was te leuk![]()
. Ooit krijg ik die wel terug
.
quote:
whehehequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor je vriendinnen doe je dat en.....ze zit er echt mooi bij
, ik wil die kleuren ook
![]()
gatver moet ik weer gaan klussen
Maar ik heb ook vriendinnenquote:
Lotus had een zelf georganiseerde meet vandaag, wel opletten.quote:
Was uiteindelijk een mini-meet (sommigen die niet kwamen waren blijkbaar gepikeerd dat een vrouwelijke blonde burger het initiatief nam om een meet te organiseren)... maar wel supergezellig en veel grappige verhalen gehoord!quote:
Ik was er vast niet toen het ter sprake kwamquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lotus had een zelf georganiseerde meet vandaag, wel opletten.
Tsja, meets organiseren, vertel mij watquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was uiteindelijk een mini-meet (sommigen die niet kwamen waren blijkbaar gepikeerd dat een vrouwelijke blonde burger het initiatief nam om een meet te organiseren)... maar wel supergezellig en veel grappige verhalen gehoord!
Alweer nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was er vast niet toen het ter sprake kwam
ik heb weleens een solo-meetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
het hoeft niet druk te zijn om een leuk meet te hebben.
Er was bierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, meets organiseren, vertel mij wat. Maar tof
, het hoeft niet druk te zijn om een leuk meet te hebben
.
Met je rechterhand?quote:
quote:
Dank je lieffie, ja was echt zo leukquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
Hey Kally gefelici met je jongen dus een star is born of the playbacksjow en was het leuk vandaag de scouiting,![]()
En Paul is geen ene ruk aan pppfftttt lijkt wel of hij niks vernieuwends meer kan verzinnen.
Bij jou!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Waar zit jij nu weer met je gedachten
Staat me iets bij van één of andere film ofzo.quote:
Neuh, 1 belediging per avond is voldoendequote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, 1 belediging per avond is voldoende.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, 1 belediging per avond is voldoende.
Yep, nieuwe filmquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Staat me iets bij van één of andere film ofzo.
Neuh, ik een zeker ander persoonquote:
Dat kun jij niet zelfs al zou je willenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik een zeker ander persoon.
Och Pietel...je denkt toch niet dat ik daar uberhaubt van wakker ligquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik een zeker ander persoon.
Oeh, bitchquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och Pietel...je denkt toch niet dat ik daar uberhaubt van wakker lig![]()
Je mag best wel wat vennijniger zijn...dan kan ik het nl lekker terugdoen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och Pietel...je denkt toch niet dat ik daar uberhaubt van wakker lig![]()
Je mag best wel wat vennijniger zijn...dan kan ik het nl lekker terugdoen
ow ik had 4 op...gemistquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
Echt, wat een rukprog. was Paul, pppfftt ben nu boos dat ik niet De Troon op ned 2 ben gaan kijken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
Echt, wat een rukprog. was Paul, pppfftt ben nu boos dat ik niet De Troon op ned 2 ben gaan kijken.
Nou je hebt niks aan paul gemist hoor, vind hem steeds irritanter en stommer worden.quote:
quote:
Heb ik al gezien geloof al 50 keer, nu is er deadline op ned 1 ach ik vind de tv tegenwoordig echt pppfftt niks op welke zender dan ook.quote:
Ze moeten eens goede films laten zienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb ik al gezien geloof al 50 keer, nu is er deadline op ned 1 ach ik vind de tv tegenwoordig echt pppfftt niks op welke zender dan ook.
Kan misschien ook komen heb heerlijk 2 weken Olympische Winterspelen gekeken dus alles kan nu tegenvallen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Straks Rambo IV, maar die moet ik missen
Mis je me nu al?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Straks Rambo IV, maar die moet ik missen
quote:
Ja ik dus ookquote:
ik verdoe mijn tijd liever aan films die ik nog niet gezien hebquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rambo III gaat over de interne verdeling in Afghanistan en de bemoeienis door buitenlandse mogendheden!
Rambo IV gaat over de problemen van christelijke missionarissen in Birma/Myanmar!
En jullie maar denken dat het zeker alleen over schieten gaat!![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rambo III gaat over de interne verdeling in Afghanistan en de bemoeienis door buitenlandse mogendheden!
Rambo IV gaat over de problemen van christelijke missionarissen in Birma/Myanmar!
Tuurlijk! Mis jij mijn kanonneke al?quote:
Ik denk helemaal niet aan Rambo filmsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Well duh. Je mortiergranaten zijn hemelsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk! Mis jij mijn kanonneke al?
Haha, qua lengte komt het wel overeen! Maar goed dat je niet op Houwitsers valt!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Well duh. Je mortiergranaten zijn hemels
Jouw Glock "hand"wapen kan anders ook flink veel schade toebrengen hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, qua lengte komt het wel overeen! Maar goed dat je niet op Houwitsers valt!
quote:
nee dit loopt wel los echtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
eerst ff kijken hoe of wat lieffie
er zijn dingen belangrijker
Piet schatje, zaterdagavond om bijna half 11 moet je je niet meer bezighouden met een strijkboutquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie verzint 't dat er op een nieuwe strijkbout een kartonnetje zit, aan de onderkant. Wie?
Whahahahaha....lekker klunsjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie verzint 't dat er op een nieuwe strijkbout een kartonnetje zit, aan de onderkant. Wie?
Als ik ga stappen met kreuken wordt mamma boosquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Piet schatje, zaterdagavond om bijna half 11 moet je je niet meer bezighouden met een strijkbout
Ja hoofdrolspeelster werd neergeschotenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik ga stappen met kreuken wordt mamma boos.
neeheequote:
Want je moet je eerst on cam melden bij mams voordat je de deur uit mag?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik ga stappen met kreuken wordt mamma boos.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want je moet je eerst on cam melden bij mams voordat je de deur uit mag?
Ik denk Tefal.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk Tefal.
Zodat hij zijn neusje niet kapot stoot
Have funquote:
Kally!quote:
quote:
Doei knulleke...ik steek een kaarsje voor je aan voor goed geluk opdat je een mooi en lief pietelientje tegen komtquote:
Doei Pietje, veel plezierquote:
vrijdags toch altijdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
I'm in shock
* nadenkt wanneer de Pfaff's ook al weer zijn
Ja de schatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kally!
Gefeliciteerd me jouw eigenste boef![]()
3e man, wat een talent, hij is zeker zo trots als een aap?
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
vrijdags toch altijd![]()
* bij tv gids online gaat kijken of het toch niet vanavond is
quote:
om 22.40 op rtl 4...komt peter weerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie wat waar, gvd die was gisteren op tv en dat zag ik pas op tv gids 5 minuten erna
geen idee maar ik vind het niet ergquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:41 schreef Kally het volgende:
Niet dat ik het erg vind (deze keer dan) maar hoe belachelijk is dat trouwens, 2 avonden na elkaar hetzelfde uitzenden
Wat schuift datquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:45 schreef D. het volgende:
Jullie regelen het vullen van dit topic en het openen van een nieuw deeltje even?
Wat zullen wij ondertussen gaan doen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:45 schreef D. het volgende:
Jullie regelen het vullen van dit topic en het openen van een nieuw deeltje even?
Ga maar weer zingen samenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zullen wij ondertussen gaan doen?
Nou, ehhhquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zullen wij ondertussen gaan doen?
Gatverpiellekesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
Nou D. gaat mooi niet door Lays der internet valt wegdus wij vullen het topic niet
Dan moet je jezelf opwarmenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef Lotusss het volgende:
Lig nu al in bed. Jemig wat heb ik het koud ineens
Dubbel dekbed dus ja.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |