ja ik dacht pietje doet openenquote:
tis al 6 uurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het!
Ik zit helemaal klaar, wacht op een meerijder die er om zes uur al zou zijn
Al dat licht van de monitor helpt ook niet echt mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
TerugvindPietje.![]()
Powernaptime al wil dat met de lente in mijn hoofd nog niet zo goed lukken.
waar zijn de rokjes dan...ik zie alleen maar een breed centuurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:10 schreef voorvocht het volgende:
dat betekent...
[ afbeelding ]
korte rokjes!
Lentequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:10 schreef voorvocht het volgende:
dat betekent...
[ afbeelding ]
korte rokjes!
Da's ook genoeg om te dragen in de lentequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar zijn de rokjes dan...ik zie alleen maar een breed centuur
Rare meneer! Draag jij alleen een breed centuur dan in de lente?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's ook genoeg om te dragen in de lente
soms draag ik niets totaal nietsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rare meneer! Draag jij alleen een breed centuur dan in de lente?
ow...dan ga ik ff mn centuren collectie checkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's ook genoeg om te dragen in de lente
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al dat licht van de monitor helpt ook niet echt mee.
Lays.
pic?.........quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow...dan ga ik ff mn centuren collectie checken
Vertel daar eens wat meer over?quote:
Neuh, zo fraai is het allemaal niet. Doe dan maar leuke vrouwspersonen met centuurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel daar eens wat meer over?
ja nee...dadelijk hebben we hier een hoop voorvocht in het topic liggen...glijdt de hele boel erover uitquote:
pfft als je begint moet je het ook afmaken he...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nee...dadelijk hebben we hier een hoop voorvocht in het topic liggen...glijdt de hele boel erover uit
Ja maar ik zei niet dat ik het hier ging showenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef voorvocht het volgende:
[..]
pfft als je begint moet je het ook afmaken he...
Glijden we zo door naar pagina twee, zou zonde zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nee...dadelijk hebben we hier een hoop voorvocht in het topic liggen...glijdt de hele boel erover uit
Wat een lieve voice-mail, ik begon tegen je te pratenquote:
Welkom!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:10 schreef voorvocht het volgende:
dat betekent...
[ afbeelding ]
korte rokjes!
*Afluisteren gaat!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een lieve voice-mail, ik begon tegen je te praten.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een lieve voice-mail, ik begon tegen je te praten.
Ja zeg, je laat mij bellen, neemt niet op, en bent vervolgens verdrietig omdat ik niks inspreek. Vrouwenquote:
Da's toch niet iets om treurig over te zijn Babsje?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Anniebab het volgende:
Mera, Ian and friend hebben t maar druk denk ik....
Koorknaapjes hebben niet zo'n praatjes! Snap je het nu?quote:
Nu we het er toch over hebben, verzekerd bij Aegon?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koorknaapjes hebben niet zo'n praatjes! Snap je het nu?
Ik gebruik me smileys zoals ik dat voel, ik doe t blijbaar heel verkeerd , maar maakt toch niet zoveel uit?Ik zie dat vrouwtje als een vragend iemand....als ik er tijd en zin in heb ,zal ik t eens uitpluizen, de betekenis van de smileys....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's toch niet iets om treurig over te zijn Babsje?
Doe je voorzichtigquote:
Ja, ik schijn er zelfs voor te werken!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, verzekerd bij Aegon?
Niet om enige geruchten te voeden, maar die van jou ken ik inmiddels!quote:
Goeddddddddddddd.....dus.....bedankt....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet om enige geruchten te voeden, maar die van jou ken ik inmiddels!
Een extern toetsenbord heb je wel voor een tientje hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
Stom vriendje, hij komt vanavond langs en door al het leren heb ik hem al 2 weken niet gezien.
Sorry Pietje.
Ondertussen een beker drinken over mijn exerne toestenbord en hij moest het noh wel halen tot vakantiegeld.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet om enige geruchten te voeden, maar die van jou ken ik inmiddels!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
And again Ooeeoeoeoeoo Laysaaaaa!!!
Die heb ik al want zoveelste glasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een extern toetsenbord heb je wel voor een tientje hoor
Met kickstarter of moet je hem aanrennenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Het is soms net een brommer, mijn lapyop!
Ach wel een beetje sneu voor Pietje, die had er al zon zin in, lekker chillen met Liesje vanaaf....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ga slapen dan heeft vriendje straks ook nog wat aan mij.
Smileygebruik is idd niet helemaal je ding.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach wel een beetje sneu voor Pietje, die had er al zon zin in, lekker chillen met Liesje vanaaf....
Annie doet niet aan sneren...wel aan palingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of 't een moet als keiharde sneer naar Liesje bedoelt zijn, dan was ie briljant.
Nee was geen sneer, ik gebruik nu geen smileys meer sorry, behalve deze dan..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of 't een moet als keiharde sneer naar Liesje bedoelt zijn, dan was ie briljant.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik gebruik me smileys zoals ik dat voel, ik doe t blijbaar heel verkeerd , maar maakt toch niet zoveel uit?Ik zie dat vrouwtje als een vragend iemand....als ik er tijd en zin in heb ,zal ik t eens uitpluizen, de betekenis van de smileys....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:- Haha!
- hihi, grapje hoor/je weet toch hoe ik het bedoel?
- Godnondetering!
- HAHA!11!
- Ik ben "lekker gek"!
- OMFG!
- Neeeeeeeiiiiiiiiiin!111!! Wat erg! OMFG! Dikke huilie!
- Mjah... ik kan er wel iets over zeggen... maarreuh... mjah...
- Shit, redelijk erg, wtf, matige huilie!
- Ik ben eigenlijk niet gemeen maar gebruik deze smiley om toch stoer over te komen
- Omfg One Luv! NTB!
- Kusjekroel
- Doemijdiemaar
- Meid, vertel!
- Lekker puh!
- Omfg, ik ben bijna net zo tof als IaN
- ejjjjjjjjjj
- <<< lelijke kudtsmiley die niet gebruikt dient te worden
- Hai ik ben Remlofl
- Ik ben tofst
- Deze begrijpt zelfs mijn zwakzinnige neefje.
- Godverdomme, facepalm, domme kutkneus
- Omfg, gief! GIEF!11!
- liefkoos! Liefkoos!11
- Die mannelijke heeft vanaf nu geen seks meer!
- moo
- hihi, ik ben grappig want ik heb een rode neus!
- nigga whut?
- oeps, euh, pardon? *schaam*
- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- Officieel bedoelt als traantje van geluk om te zeggen dat een pasgeboren baby mooi/lief is
- Schijnheilig
- JA
- NEIN!
- omfg, ik moet iets kwijt maar het kan niet, IK MAG NIET!11!
- grmbl
- kots!
- weeën, serieus.
- Het is een geel kuikentje, doe er wat mee.
- saaie kutpost, ik heb niet/nauwelijks geslapen
- ,, ,,
- ,, ,,
- goed gedaan man! toppiejoppie! Drie kankersteentjes voor je topique!
- Wat vind je van mijn nieuwe kandelaar?
- fuck off / je zuster op een houtvlot, ouwe, jewaidz
- omfg, held
- BROE HA HA HA
- Ciao!
- mehehe DUH!
- nou leuk...
- Nou, LEUK!
- stoute user, STOUT!
- stoute user, Stout!
- lol
- lol
- lol
Gewoon doen joh, de kans dat jij 't verkeerd bedoelt is toch nihilquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee was geen sneer, ik gebruik nu geen smileys meer sorry, behalve deze dan..
Vergeet je helm nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Het is soms net een brommer, mijn lapyop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |