Nou komtie:
Wij waren redelijk laat binnen door parkeerproblemen, wij faalden daarin schromelijk maarja. Omdat mijn vriendin niet de hele tijd kan staan en het op de vloer ook al heel erg vol was zijn we boven gaan zitten.
Voorprogramma van Liam Gerner was prima, jongen met een gitaar. Prima muziek en hij deed nog een duetje met een blazer van de band van Paolo. Hij kreeg het publiek ook leuk mee

Toen Paolo, het begon weer net zo als in Paradiso, met Franki Valli's Can't Take My Eyes Off You, waarna 10/10 werd ingestart.
Hij was goed bij stem, echt ongelovelijk hoe die strot van hem dat volhoudt want hij stond af en toe flink te schreeuwen

Volgens mij stond er nu nog een echte trompettist bij. Ook werd er door de andere trompettist/saxofonist op de toetsen gespeeld (die gozer is echt briljant joh

en straalt ook heel veel plezier uit, leuk om te zien). Dat was in Paradiso volgens mij niet zo.
Sommige nummers werden ietsje anders gespeeld dan in Paradiso, maar het grootste gedeelte kwam wel redelijk overeen. Paradiso vond ik zelf ietsje leuker omdat ik toen echt goed zicht had en redelijk vooraan stond, sfeer was wat intiemer etc. Maar dit was ook heel erg goed, geluid was ook erg goed. Ja ik heb eigenlijk niets te klagen, behalve sommige publiek wat denk dat het grappig is om de hele tijd bier te moeten halen en vervolgens weer naar de wc te moeten

Maar dat is bij elk concert helaas.
ik kan nergens een complete speellijst vinden, maar weet em wel ongeveer.
10/10
Alloway Grove
High Hopes
Loving You
Growing Up Beside You
Candy
Chamber Music
These Streets
Worried Man
Funky Cigarette
Coming Up Easy
Pencil Full Of Lead
Sleepwalking
New Shoes
No Other Way
Jenny Don’t Be Hasty
Tricks Of The Trade
Time To Pretend (MGMT-cover)
Last Request
Niet precies in die volgorde, maar wel ongeveer. Met enkele aanpassingen ten opzichte van het concert in november dus.
Hij deed nu een cover van ik denk Bob Marley, het was reggae-achtig, heel erg leuk. En hij deed nog een nummer wat nieuw kan zijn of een cover, goed nummer trouwens
Hier nog een hele rits filmpjes van youtube
http://www.youtube.com/results?search_query=nutini+oosterpoort&aq=f