abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40381138
Paolo Nutini

Misschien hebben jullie hem al gespot op mtv met de single Last Request van zijn debuutalbum "These Streets"
erg prettige singer/songwriter, heb toen eventjes de rest van zijn album geluisterd, erg prettig !
voor een knul van 18 jaar uit Paisley... zijn italiaanse namen komen overigens van zijn pa uit italië die is getrouwd met een glasgowse, of hoe je dat noemt. ( iemand uit glasgow)

Ik denk wel dat we snel meer van hem zullen gaan horen...

enkele luister tips

-Last Request
-Rewind
-Million Faces
-These Streets
-Autumn
We've all been changed in what we were
pi_40394422
IK BEN FAN!!!

Heb nu denk 2 weken zijn cd... heerlijke cd en erg goede zanger...kan er echt geen genoeg van krijgen.. kippenvel!!

Hij staat ook aanstaande zondag op de Zomerfeesten in Venlo (gratis) en staat dit jaar ook op Lowlands. Voor de liefhebber van echte muziek... echt een aanrader!
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_40396847
wat de fuck? deze zondag? in venlo??? tering wat gaaf!
ik ga erheen. bedankt voor de tip
pi_40397674
Hij's 19 btw inmiddels, geloof ik.

Het heeft nog verdomde lang geduurd voordat iemand er een topic over maakte.

Ik vind 'm super. Had mn tripje al gepland staan voor Venlo en in oktober nog naar Keulen voor zijn headlining gig. Die cd heb ik alweer een tijdje ( de "minder legale" versie), echt SUPER! Zijn livewebcasts vanuit de UK waren ook erg goed, wat een stem voor zo'n knul.
pi_40397855
En te lui om zelf een topic over m aan te maken

Maar Paolo is cool.

Was er trouwens al een James Morisson topic wat we kunnen spammen?
pi_40398719
haha ken ik hem? es eventjes het net afstruinen naar James Morrison!

ja Köln was ook een optie geweest, mocht in venlo gaan missen.
aangezien ik toch al in Duitsland woon. (jaja hou je eventuele commentaar maar voor je)
pi_40398926
Mwah, geen commentaar. Keulen is altijd erg convenient qua concerten, dus niets slechts over duitsland wat dat betreft.

Ja.. James Morrison. Als die zijn ass nou ook nog even deze kant op sleept, ben ik blij. Call The Police & Undiscovered zijn echt gaaf. Zijn stem is vaak ook nog net iets rauwer dan die van Paolo. Maar Paolo heeft catchier nr's in New Shoes en Loving You.

En dat luie heb ik van de meester(es) geleerd Jill
pi_40430931
jaa ik ben ook voor James M. heb zijn cd besteld en denk dat hij er morgen is.. hij is namelijk pas maandag uitgekomen in de UK. ook zeker een aanrader.

De live webcast van Paolo zijn nog te bekijken... damn kan geen genoeg krijgen van die jongen.. en dat verborgen nr op zijn cd is ook echt geniaal.
pi_40431007
Ik baal btw echt dat ik niet naar de Zomerfeesten kan gaan.. maar denk dat hij wel snel in Paradiso komt te staan.. het is ff afwachten tot zijn cd uit is.
pi_40470709
Paolo en James staan bij mij op een gedeelde eerste plek (ik had ze 1,5 week geleden al op http://leesmaarlachmaar.blogse.nl gedropt). Ik struin al een tijdje internet af om te kijken of Nederland al 'wakker' is, maar volgens mij zijn ze nog eventjes ons geheim!

Toppers van Paolo zijn: These Streets, Million Faces, Rewind, Last request en het catchy New Shoes
James heeft natuurlijk You give me something. Verder Under The Influence, Call the police, Wonderful lworld and many many moreeeeee....

Ikzelf vind het altijd een beetje jammer dat heel Nederland over drie maanden Paolo en James kennen en dat er dan ineens een houdbaarheidsdatum op deze twee zit....dan is het over een half jaar ineens 'ouwe muziek' :S

Maar vooralsnog ga ik nog even genieten van 'ons (forumlezers) geheim'
pi_40474237
Hmm ja, dat heb je nou eenmaal altijd he, dat ALS het doorbreekt dat het dan snel gedaan is met de lol. Maar ik denk (en hoop) dat het met allebei qua bekendheid nooit veel verder gaat komen dan een keertje Paradiso uitverkopen. Alhoewel je met Paolo's uiterlijk wel weer 't probleem gaat krijgen dat 't gillende tienermeisjes aan gaat trekken.

Ik vind Undiscovered van James Morrison ook wel een aanrader. en van Paolo nog Alloway Grove.

Nederland is trouwens dit keer nog best snel met het oppikken van die muziek, aangezien hun albums in de UK ook nog maar net uit zijn, dus go ons wat dat betreft.
pi_40488054
ja we doen ons best om er flux bij te zijn voordat skyradio en andere NL radiostation deze nummers grijs gaan draaien. Dit was ook bij James Blunt zo, daarmee gaat de kwaliteit van zijn muziek niet achteruit, maar toch heb je er sneller geoeg van. Last Request is wel zo'n typisch knuffelrock nummer

vandaar dat ik ook erg blij ben dat Damien Rice niet uber populair is geworden.
die is momenteel veel bezig met goede doelen, en aandacht trekken voor mensenrechten etc.
pi_40535652
Ja daar hebben jullie gelijk in.. zal niet lang duren voordat ze in Nederland bekend gaan worden.

vandaag trouwens Paolo in Nederland... wie gaat er??
pi_40537185
IK!
pi_40553231
ennn??? hoe was het? heb je het gefilmd?
pi_40554380
Ik heb 60 foto's ofzo (moet nog selecteren en uploaden) en een vriendin van mij heeft videootjes, zal ze linken zodra ze geupload zijn.

Paolo was zo stoned als een kanarie, maar t optreden stond toch als een huis vond ik. Nog covers gedaan van What a Day for a DayDream en in de toegift nog Crazy van Gnarls Barkley.
Verder zo ongeveer hele album. Heeft een uurtje of wat meer gespeeld. Wat een stem heeft die gozer zeg. Ik vond 't echt WAANZINNIG! Zeker de moeite waard. Hij mompelt alleen nogal, en combineer dat met zijn Schotse accent en je staat de hele tijd: "wat zei ie nou?" haha, majaa, details.
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:01:22 #17
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_40560090
Er was inderdaad maar weinig te verstaan van Paolo's gebrabbel, maar het concert was wel heel degelijk. Bij Crazy haalde hij trouwens de hoge noten in het refrein bij lange na niet, maar het was toch een zeer verdienstelijke cover.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grobbel op 07-08-2006 01:18:54 ]
pi_40560320
Ik weet niet waar ik bij Crazy met mijn gedachten zat, maar kan me van dat hele nr echt nix meer herinneren, alleen dat ie 'm gespeeld heeft. *slecht!... schaam*
pi_40561601
Het was een zeer geslaagde 1e kennismaking met Paolo, erg leuke versie van gnarls barkley's Crazy!
Er zit een soort van wanhoop in zijn stem, erg emotioneel. dus trekt soms van die gekke bekken. maar wel erg erg mooi! zal deze week een foto posten, want ik was backstage bij paolo. gewoon bluffen kom je overal.!! ern resultaat zie later deze week.
pi_40564717
Vanmorgen was ie (nogal brak van gister) op 3fm en deed ie 'Last Request'. Ondanks de brakheid van 'the night before" klonk het toch errug prettig.
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
pi_40568127
Dat was dus dat "Amsterdam" waar ze het over hadden. "Amsterdam", "Hilversum", same difference
pi_40580190
Hier is ie dan, de foto van mij samen met Paolo Nutini backstage!

Het is een zeer sympatieke jonge, erg aardig en kalm. (misschien wel door de joint die ie niet zolang ervoor gerookt had) maar desondanks wel geinterreseerd.
pi_40580239
Tip: op youtube.com is het concert te vinden wat hij in Venlo op het zomerpark feest heeft gegeven.

zoekwoorden: Last Request, Venlo
pi_40582606
Leuke foto! Hij leek daar in ieder geval nog frisser dan na het optreden, haha.
pi_40582723
Net het album binnen gehaald en ff snel wat nummers geluisterd. Last Request en Million Faces vind ik relaxed klinken. Last Request klinkt zelfs een beetje zomers (soulfull, kan het niet echt beschrijven), terwijl de lyrics nogal somber zijn. Maar het nummer wat ik nu zo'n beetje constant draai is New Shoes, man wat klinkt die lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')