Databasevervuiling is hip tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:41 schreef Chandler het volgende:en bedankt voor deze nuttige toevoeging in de database van FOK!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]Je hebt er ook regelmatig last van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik quote de opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt er ook regelmatig last van?
Wat wel dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:38 schreef tarantism het volgende:
kontvingeren is er bij mij nooit ingegaan(de vingers dan)
Ga dan werken man, daar ben je toch voor aangenomen.quote:
Kut, dus toch. Nou ja ik heb mijn gram voor vandaag toch al gehaald op die slurf van me. Morgen begin ik te minderenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:45 schreef mirved het volgende:
Minder rukken. Tijd terug was er op reportage een documentaire over gasten die verslaafd waren aan masturberen en die hadden ook last van die krampen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |