Ik vind haar ook erg goed, een kunstzinnige artiestequote:Ik zocht een liedje en kwam dit tegen. Niet iets wat ze twee uur lang zal doen live, maar het verrast me dit. Ze kan gewoon écht piano spelen en zingen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
IB?
Ik heb belastingaangeifte gedaan en ik krijg als het goed is wat terug!
InkomstenbelastingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je die 27 euro ook echt terug of zit je dan onder het minimum terug te betalen bedrag?
Ik dacht dat ik veel meer moest betalen, eigen bedrijf enzo, dus het viel reuze mee
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jij straks lekker de was vouwenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
En Teun.
Dat is zeer nice, een versnelling die je (zeker bij 't downloaden) echt gaat merken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
En mijn mail geeft alleen een boodschap van KPN, m'n basis internetaansluiting gaat zomaar gratis van 3 naar 8 Mb
Ja dat bericht kreeg ik ook van KPN, per 'analoge' mail. Dat mijn internet een stuk sneller wordt en dat de basiskosten voor telefoneren duurder wordt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
En mijn mail geeft alleen een boodschap van KPN, m'n basis internetaansluiting gaat zomaar gratis van 3 naar 8 Mb
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inkomstenbelasting![]()
Krijg je die 27 euro ook echt terug of zit je dan onder het minimum terug te betalen bedrag?
Ik dacht dat ik veel meer moest betalen, eigen bedrijf enzo, dus het viel reuze mee
Ik download zo goed als nooit, 't maakt mij niet zoveel uit. Mailen en browsen, 99,9 procent van de tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is zeer nice, een versnelling die je (zeker bij 't downloaden) echt gaat merken.
Vannacht slapen onder lijngedroogd beddengoed.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij straks lekker de was vouwen![]()
[ afbeelding ]
Bellen wordt toch goedkoper Gert? Alleen het starttarief gaat van 5 naar 10 cent. Dat vind ik misselijk van ze. Meestal doe je immers een gesprek van een paar minuten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat bericht kreeg ik ook van KPN, per 'analoge' mail. Dat mijn internet een stuk sneller wordt en dat de basiskosten voor telefoneren duurder wordt.
Het komt alleen wat laat, want ik ben sinds eind december overgestapt naar Ziggo.
Oh ja in de tent, I'm in!quote:
Jippie!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:27 schreef Noek het volgende:
Kijk dan Gert. Dit was mijn sig. Zo mooi.
Ga-Galukt! Heb ik Gaga-luk!
Is het niet zo Deisyy dat je als startend ondernemer een x periode vrijgesteld wordt maar daarna de volle mep krijgt? (ik wil je niet verdrietig maken, maar zoiets staat mij heel vaag bij)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gazellie. En dan konden we bij je schoonfamilie logeren toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu PInkpop nog. Gaan jij en Gert nog mee?
Kijk toch es wie we nou op de vlaai hebben!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Gazellie. En dan konden we bij je schoonfamilie logeren toch?
quote:Nieuwe Fokker gaat oer-Hollands worden
AMSTERDAM - De nieuwe Fokker 100 Next Generation moet een echt Nederlands vliegtuig worden. "We gaan de ontwikkeling én de assemblage in Nederland doen. Dit is echt heel goed voor onze luchtvaartsector", aldus plaatsvervangend directeur Maarten van Eeghen van NG Aircraft dat het toestel nieuw leven wil inblazen.
En eentje van iets mindere kwaliteit: Alles heeft z'n prijs: verzeker je nu tegen kindermisbruikquote:
Godver, wat moreel verwerpelijk zeg, al helemaal omdat het "de Kerk" betreft. Ik begrijp ook echt niet dat Aegon daar in meegaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En eentje van iets mindere kwaliteit: Alles heeft z'n prijs: verzeker je nu tegen kindermisbruik
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk toch es wie we nou op de vlaai hebben!
Daar is Noek met haar vriendjes!
De temperatuur in huis is zomaar, zonder hulp van iets, 18 graden, 't mag dan koud zijn buiten, het zonnetje wint dagelijks aan kracht en dat is goed te merkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef Laysa het volgende:
ik geloof dat de Lente echt naar mn hoofd aan het stijgen is![]()
Mwoah, ik eet ook gezonde dingen hoorquote:
Zo dacht ik dat heel donkerbruin brood altijd het gezondst was. Hoorde ik afgelopen week dat daar één of andere shit bij in gemikt wordt om het zo donker te krijgenquote:
ik denk dat iedereen zich dat wel kan herinnerenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef Anniebab het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_vast___.html?p=1,1
Overheid faalt.
Ik kan me deze zieke moord nog goed herrinneren...![]()
ik heb de verwarming ook nog niet hoog gehad vandaagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De temperatuur in huis is zomaar, zonder hulp van iets, 18 graden, 't mag dan koud zijn buiten, het zonnetje wint dagelijks aan kracht en dat is goed te merken![]()
Enne, eet smakelijk. Denk eraan dat je minimaal 20 keer per hap je kaken op en neer doet, want dat schijnt erg goed te zijn voor spijsverteringskanalen
Ow.....nah tis best te nassenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, ik eet ook gezonde dingen hoor
Maar meergranencroissant klinkt net als calorie-arm wortel ijs, of suikervrije vitaminelolly of zoiets
Gewoon volkoren is het gezondst, geloof ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo dacht ik dat heel donkerbruin brood altijd het gezondst was. Hoorde ik afgelopen week dat daar één of andere shit bij in gemikt wordt om het zo donker te krijgen
Het is een verzekeraar, die denken in geldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godver, wat moreel verwerpelijk zeg, al helemaal omdat het "de Kerk" betreft. Ik begrijp ook echt niet dat Aegon daar in meegaat.
Ah tof, dat eet ik meestalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon volkoren is het gezondst, geloof ik
Klopt Teun, dan heb je recht op startersaftrek.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het niet zo Deisyy dat je als startend ondernemer een x periode vrijgesteld wordt maar daarna de volle mep krijgt? (ik wil je niet verdrietig maken, maar zoiets staat mij heel vaag bij)
Ja, den k t ook , maar hij blijkt nu een "afschuwelijk zedendelict" te hebben gepleegd, lekker ventje .quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:58 schreef D. het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen zich dat wel kan herinneren
'Man' inmiddelsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, den k t ook , maar hij blijkt nu een "afschuwelijk zedendelict" te hebben gepleegd, lekker ventje .
nee das geloof ik iets uit het westen...die 13 jaar hebben me een beetje door elkaar gehusseld qua taalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik nas nooit, ik eet altijd
Is dat Nijmeegs trouwens?
ghehehequote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:06 schreef Deisyy het volgende:
En ik heb nu een heerlijk stokbrood liggen, volkoren met stukjes walnoot en roosmarijn.
De vorige keer heb ik de helft gewoon zonder iets erop opgegeten, voordat het op tafel stond
Ik wil vanavond eik een eitje bakken..voor op brood...met ham en kaasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vroeger was een ei bij het ontbijt eigenlijk wel een feestje, doen jullie dat nog wel eens?
Nouja, we begrijpen wat je bedoeltquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee das geloof ik iets uit het westen...die 13 jaar hebben me een beetje door elkaar gehusseld qua taal
Nooitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vroeger was een ei bij het ontbijt eigenlijk wel een feestje, doen jullie dat nog wel eens?
draai die bitchesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit
Maar nu ik aan ei denk, denk ik aan wentelteefjes
*geschikt brood gaat kopen zo
Ja op zondag, niet elke zondag, maar toch wel een paar keer per maand en dan croisantjes erbij en brood roosteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wentelteefjes, dat heb ik al 100 jaar niet gemaakt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit
Maar nu ik aan ei denk, denk ik aan wentelteefjes
*geschikt brood gaat kopen zo
Op zondag maak ik regelmatig van die ovenbroodjes klaar met ham, tomaat, komkommer én een halfzacht ei erinquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja op zondag, niet elke zondag, maar toch wel een paar keer per maand en dan croisantjes erbij en brood roosteren.
En bij spinazie, ook altijd een gekookt eitje erbij, niet erdoor maar gewoon erbijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op zondag maak ik regelmatig van die ovenbroodjes klaar met ham, tomaat, komkommer én een halfzacht ei erin![]()
Maar zomaar een ei los, dat doe ik zelden of nooit meer.
En bij "het witte goud" ook natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bij spinazie, ook altijd een gekookt eitje erbij, niet erdoor maar gewoon erbij
Dan heb je toch ergens veel vocht verlorenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:26 schreef Laysa het volgende:
ik heb een soort van nadorst...en das best vreemd want ik heb gisteren geen druppel alcohol gedronken
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En bij "het witte goud" ook natuurlijk
ik ben driftig aan het aanvullenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan heb je toch ergens veel vocht verloren
Jon Venables, tsja, er lopen zieke mensen rond op deze aardbol.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:26 schreef Deisyy het volgende:
Een daad "die de natie zal choqueren".
Ik word er nu al naar en misselijk van
Hoe kwamen ze dr ook bij dat ze geen gevaar voor de samenleving meer waren...nee op je 10e een kind doodknuppelen..dan ben je fris in je harsesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jon Venables, tsja, er lopen zieke mensen rond op deze aardbol.
ik hoop eik wat anders te doen vanavond dan tv kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
Ja kut, tegelijk met De Kroon vanavond: Deadline (VARA) Deel II
Lang leve uitzendinggemist
Ow ik ga wel uit, maar pas tegen elvenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoop eik wat anders te doen vanavond dan tv kijken...maar denk dat ik ook gewoon voor de buis zit
Ja...das ook een goed ideequote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik ga wel uit, maar pas tegen elven
Wat hoop je eigenljk te gaan doen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoop eik wat anders te doen vanavond dan tv kijken...maar denk dat ik ook gewoon voor de buis zit
datequote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hoop je eigenljk te gaan doen?
En tussen 2 haakjes, waar was je gisteravond?
Whoehaaaa daar ben je weerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmiddaggggggggg wat is het een heerlijk weertje buitennou de boodschappen zijn in huis, veel nootjes en koek want ik vreet gewoon hele pakken achter elkaar op, halve hemaworst achter mijn mik gedouwt en nu weer aan de kokosmakrontjes plus koffie.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hoop je eigenljk te gaan doen?
En tussen 2 haakjes, waar was je gisteravond?
Zoiets dacht ik alquote:
Neuhquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is dat een verkapte....'' dat wil ik eigenlijk ook wel weten'' post
Ja was ik weer, had je al krabbeltje gegeven.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whoehaaaa daar ben je weer![]()
Niks nie roken nog?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al![]()
En ons helemaal niets vertellen? Dacht ik niet!
Kom maar op, details willen we horen
ik ben echt zo ontzettend trots op jequote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja was ik weer, had je al krabbeltje gegeven.
Ja niks noppes nada niet roken, maar vreten niet normaal, en ging met hans boodschappen halen, en ja we hebben wel 15 minuten bij de koekjes staan kijken hhahaa echt we hebben hele dag honger niet normaal toch.
Alleen ben af en toe nog kotsmisselijk tussendoor maar eten en vooral lekkere dingen he.
vanavond hebben we 4 soorten brood met allemaal beleg, wilde dat het al avond was
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja was ik weer, had je al krabbeltje gegeven.
Ja niks noppes nada niet roken, maar vreten niet normaal, en ging met hans boodschappen halen, en ja we hebben wel 15 minuten bij de koekjes staan kijken hhahaa echt we hebben hele dag honger niet normaal toch.
Alleen ben af en toe nog kotsmisselijk tussendoor maar eten en vooral lekkere dingen he.
vanavond hebben we 4 soorten brood met allemaal beleg, wilde dat het al avond was
Van wie niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik mag niet op zaken vooruit lopen hé!
Dank je lieverd, en ja ik ben ook trots op mezelf, en op Monique he de doktersassistent die me echt door dik en dun gesteund heeft, gister had ik boeketje bloemen voor der meegenomen, voor al haar geduld die ze met me gehad had, nu volhouden maar daar ga ik gewoon de 1000 % voor en ook hans, dus dat scheeld wel hoor, tegen mekaar aan zitten zeiken van he heb jij daar ook last van en kan jij ook niet goed poepenquote:
Whuttttt?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van wie niet?![]()
Naam en rugnummer hoef ik (nog) niet te weten, maar wel hoe leuk hij is en hoe vaak jullie elkaar al gezien hebben.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je lieverd, en ja ik ben ook trots op mezelf, en op Monique he de doktersassistent die me echt door dik en dun gesteund heeft, gister had ik boeketje bloemen voor der meegenomen, voor al haar geduld die ze met me gehad had, nu volhouden maar daar ga ik gewoon de 1000 % voor en ook hans, dus dat scheeld wel hoor, tegen mekaar aan zitten zeiken van he heb jij daar ook last van en kan jij ook niet goed poepen
Ja Deissy, had van de week sàvonds al vergeten en nu slik ik alleen 1 overdag omdat ik er 24 uur kotsmisselijk van ben, maar nergens last van, sta zo verbaasd over mezelf weet je, dacht ik krijg het toch moeilijk maar nee, nergens ook maar last van, ja als ik druk aan het huishouden ben dan denk ik wel he lekker peukie erbij, maar is ook zo weer weg die gedachten, en moest aan jou denken zit nu in 4e week en jij was gestopt he met die pillen in de 4e week.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van je Toverheks![]()
Heb je zelf al het idee dat je het moeilijkste gedeelte van het stoppen met roken hebt gehad?
Daar had ik geen last vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je lieverd, en ja ik ben ook trots op mezelf, en op Monique he de doktersassistent die me echt door dik en dun gesteund heeft, gister had ik boeketje bloemen voor der meegenomen, voor al haar geduld die ze met me gehad had, nu volhouden maar daar ga ik gewoon de 1000 % voor en ook hans, dus dat scheeld wel hoor, tegen mekaar aan zitten zeiken van he heb jij daar ook last van en kan jij ook niet goed poepen
Quilty as chargedquote:
Een soort van JPB foto in vroeger jaren heeft ie daar geplaatst, ziet er erg goed uit (qua gelijkenis dan hè)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is wel een lekkertje![]()
Fotoboek van User
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is wel een lekkertje![]()
Fotoboek van User
Klinkt toch nog zo herkenbaar, ik wilde mezelf ook altijd belonen met een peuk als ik ergens mee bezig was en het is zo'n vast ritueel, klus klaar, peuk erbij.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Deissy, had van de week sàvonds al vergeten en nu slik ik alleen 1 overdag omdat ik er 24 uur kotsmisselijk van ben, maar nergens last van, sta zo verbaasd over mezelf weet je, dacht ik krijg het toch moeilijk maar nee, nergens ook maar last van, ja als ik druk aan het huishouden ben dan denk ik wel he lekker peukie erbij, maar is ook zo weer weg die gedachten, en moest aan jou denken zit nu in 4e week en jij was gestopt he met die pillen in de 4e week.
Weet jij ook niet meer heksje? Je bent toch een dinnetje van Lays?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa ik denk ff gluren kan hij zien wie er het laatst op/in zijn fotoboek heeft gezeten
En ik durf zo maar te zeggen dat gisteravond niet hun eerste date wasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, 't kan bijna niet missen, 't is de Kardinaal, die heeft gisteravond ook niet gepost![]()
Layssa, vertel nu wat meer joh, we vertellen het niet verder
Wij alle2 welquote:
En ik stopte te vroeg. Volgens mij kun je, als je ze niet zoals jij vergeet, maar het beste zolang mogelijk door slikken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon even kijken hoelang je die pillen nog nodig hebt, ik was er inderdaad na 4 weken al klaar mee, vergat ze telkens en daar had ik geen last van, dus ben ik maar gestopt.
Nee, die zijn afgelopen week al eerder bij elkaar geweest, dat was wel duidelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik durf zo maar te zeggen dat gisteravond niet hun eerste date was
Nou, ik heb ook effe gekeken dus je bent "off the hook"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa ik denk ff gluren kan hij zien wie er het laatst op/in zijn fotoboek heeft gezeten
Mag niks zeggen van Laysa, (lullig he) nee als zij het wil vertellen moet ze het zelf doen, maar het is wel heel leuk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet jij ook niet meer heksje? Je bent toch een dinnetje van Lays?
Ze is opeens weg hè, ook een teken aan de wandquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mag niks zeggen van Laysa, (lullig he) nee als zij het wil vertellen moet ze het zelf doen, maar het is wel heel leuk.
Laysa zit met rode wangetjes te gniffelen om onsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is opeens weg hè, ook een teken aan de wand![]()
![]()
Ja, of ze zit met gekrulde tenen te wachten op een ander onderwerpquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laysa zit met rode wangetjes te gniffelen om ons
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog niet, dat bewaren we voor april-mei.
quote:
Vooruit dan maar, ik ga vanavond naar een meetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:21 schreef Toverheks het volgende:We gaan het ergens anders over hebben, wie gooit er een ander onderwerp de groep in
Oeh leuk....vast niet met fokkersquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik ga vanavond naar een meet
Nee, van m'n eigen forumpjequote:
leuk...dus jouw lezen we vanavond hier nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, van m'n eigen forumpje
Roemenië adepten
Mannen kunnen tegenwoordig ook zwanger wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:25 schreef Laysa het volgende:
Ow...niet om het een of ander...maar laysa gaat nooit zwanger worden...dat rijmt niet met dr ziekte...dus dat onderwerp laten we dan ook fijn rusten![]()
dank jullie wel
Nee, maar fijn dat je dat leuk vindtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
leuk...dus jouw lezen we vanavond hier niet
Jahwel, maar we moeten 't laten rustenquote:
Ow ok sorryquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:25 schreef Laysa het volgende:
Ow...niet om het een of ander...maar laysa gaat nooit zwanger worden...dat rijmt niet met dr ziekte...dus dat onderwerp laten we dan ook fijn rusten![]()
dank jullie wel
Lees je PMquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ok sorry
Maar nu ben ik nog benieuwderder
Dan doen we datquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, maar we moeten 't laten rusten.
Ik bedoel leuk voor je dat je iets leuks gaat doen...niet van leuk we lezen je hier nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar fijn dat je dat leuk vindt![]()
Maar ik vind het helemaal niet leuk, heb er ook geen zin in, gezeik van al die mensen de hele avondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik bedoel leuk voor je dat je iets leuks gaat doen...niet van leuk we lezen je hier niet![]()
dan bedenk je je gewoon na een uurtje dat je nog eten in de oven hebt staanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja, dat formuleer ik wat ongelukkig. Er is niks mis met die mensen, maar ik hou gewoon niet van een zooi mensen bij elkaar die de hele avond lopen te beppen. Een uurtje vind ik dan nog wel leuk, maar daarna heb ik het eigenlijk wel gezien.
Hij zal 't nodig hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:33 schreef Toverheks het volgende:
Wens je heel veel plezier vanavond Teun
Het schijnt nu ook weer uitermate schokkend te zijn wat hij heeft gedaan. En dat is dan alleen nog maar waar hij voor opgepakt is. Hij heeft vast nog veel meer walgeljks op z'n kerfstok wat nog niet ontdekt is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze dr ook bij dat ze geen gevaar voor de samenleving meer waren...nee op je 10e een kind doodknuppelen..dan ben je fris in je harses
Goed fatsoen komt dan om de hoek kijken, zo snel weggaan kun je dan niet maken. Bovendien rijdt er iemand met mij mee. Maar ik probeer het absoluut niet al te laat te makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan bedenk je je gewoon na een uurtje dat je nog eten in de oven hebt staan
Ga je ook naar Utrechtquote:
Soms is dat inderdaad zoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Noek het volgende:
Vanavond stappen. Ook al bijster veel zin in. Kom op Teun, achteraf is het altijd leuk.
Wedden?
Zal ik die lente dr bij jou ook eens inrammen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Noek het volgende:
Ah leuk Laysa. Met de lente in je hoofd.![]()
Is die katholiek?
Vanavond stappen. Ook al bijster veel zin in. Kom op Teun, achteraf is het altijd leuk.
Wedden?
Bij mij altijd maar dat is mijn luie aard die dan lekker zit. Als ik er eenmaal ben dan ben ik weer van troelala.quote:
Het is geen lente, broedse kip. Je bent smerig verliefd. Gadver!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zal ik die lente dr bij jou ook eens inrammen?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:39 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat asociale harnas van je, stelt ook niks voor. Dus, plezier!
Tis Lentequote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is geen lente, broedse kip. Je bent smerig verliefd. Gadver!
![]()
![]()
Ik geleuf Pietje wal. (zo praat Pieter)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:42 schreef hondjes het volgende:
Kardinaal..neemt ons allemaal in de zeik...en hij of zij is er erg goed in...![]()
Zou me niet verbazen als het gewoon een vrouw is...
Dat is een verrassende wending en het jankt gewoon om meer informatiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:42 schreef hondjes het volgende:
Kardinaal..neemt ons allemaal in de zeik...en hij of zij is er erg goed in...![]()
Ik heb 'm in 't wild gezienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:42 schreef hondjes het volgende:
Ga je lekkerquote:
Ik heb al een tijdje door dat er iets meer is, wat weet ik nog niet, maar daar kom ik wel echterquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
....kutgassies zijn jullie ...allemaal
Tuurlijk niet, maar dat doet niemand tochquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En, lijkt hij op de foto uit zijn fobo?
Daar trappen we niet inquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
pietje...verloochen je afkomst nie...lakkar daing
Ik wel, toen die er nog in stondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar dat doet niemand toch?
Die heb ik laatst horen praten, afgrijselijkquote:
Zoiets heet hier clitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo! Ik heb 5 zussen, dan heb je een antenne voor zoiets ontwikkeld
Ga je lekker?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die heb ik laatst horen praten, afgrijselijk!
Ja, hoe denk je dat Noek erop komt, je opmerking over haar was duidelijk genoegquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die heb ik laatst horen praten, afgrijselijk!
Al zou je 't willen, dan kan je nog niet zo proatenquote:
Mijn zussen hebben niets met mijn clit te makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoiets heet hier clit![]()
Dat zijn gewoon kutdingen
Nee, maar 't is wel jouw antenne, en daar hebben zij dan weer mee te makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zussen hebben niets met mijn clit te maken
En Laysa ook!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar 't is wel jouw antenne, en daar hebben zij dan weer mee te maken
Kans blijft groot dat hij toch wel een connectie met Aegon heeft op de één of andere manierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:52 schreef Gert het volgende:
Dus we hebben hier eens een keer een Rooms Katholiek geestelijik leider die niét op kleine jongetjes valt. Hulde!
Drup... drup...drup.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Kardinaal denkt "Een infuus erin rammen, dat kan ik beter"
Daar kan geen jagermeister tegenopquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Kardinaal denkt "Een infuus erin rammen, dat kan ik beter"
You can run but you can't hidequote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:54 schreef Laysa het volgende:
ik denk dat ik maar even wat anders ga doen
Biechten denk ik?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:54 schreef Laysa het volgende:
ik denk dat ik maar even wat anders ga doen
We lullen helemaal niets kapot, je zou toch beter moeten weten, dat is echt onze bedoeling niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef Laysa het volgende:
Echt he...jullie zijn echt erg...je lullen al iets kapot met zn alle voordat het er is
Ok, ik stop erover, sorryquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef Laysa het volgende:
Echt he...jullie zijn echt erg...je lullen al iets kapot met zn alle voordat het er is
Maar al wél gezoend?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:03 schreef Laysa het volgende:
Als er wat te genieten valt...dan merken jullie het vast wel....maar vooralsnog...lopen jullie ietsie pietsie hard van stapel![]()
Dá's nog eens een hartelijk welkom! Vandaag in het AD:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op naar de lente, het allermooiste seizoen
[ afbeelding ]
Mooi hè, voor twee weken geleden ook al zo'n bericht over de Otter. Die heeft zich genesteld in de IJsseldelta bij Kampen en vandaar uit is het een springplank naar heel Nederland. (was ooit uitgezet in de weerribben)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dá's nog eens een hartelijk welkom! Vandaag in het AD:
[..]
Hou er nou over o-hop, je lijkt Lotuss wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
Kan dit hele topic gewoon even gewist worden?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
Misschien moet je 't ff in FB vragen, dan weet je zeker dat iedereen 'm leest.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
Oh, ik had nog niet teruggelezen, maar nu het topic toch in m'n MyAT staat begin ik wel heel nieuwsgierig te wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
Whehehe.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je 't ff in FB vragen, dan weet je zeker dat iedereen 'm leest.
Mijn moeder dr sloepje lag bij de weerribben...echt heel sereen die omgevingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi hè, voor twee weken geleden ook al zo'n bericht over de Otter. Die heeft zich genesteld in de IJsseldelta bij Kampen en vandaar uit is het een springplank naar heel Nederland. (was ooit uitgezet in de weerribben)
http://www.destentor.nl/r(...)abitat-flink-uit.ece
[ afbeelding ]
Flink posten, als hij vol is dan issie zo verdwenen naar de achtergrondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
das een valse opmerkingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou er nou over o-hop, je lijkt Lotuss wel.
Wij zijn al beland bij de schaapjes en de wolfjes.
-edit- en de otters niet te vergeten!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn moeder dr sloepje lag bij de weerribben...echt heel sereen die omgeving
Dr zit een buitenboord motor op...en met mn moeder is het niet zo romantisch hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Gaaf, met z'n tweeën roeien door het riet, hoe romantisch
Dat is ook een valse opmerkingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr zit een buitenboord motor op...en met mn moeder is het niet zo romantisch hoor
jij doet wel romantische dingen met je moeder?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is ook een valse opmerking.
De omstandigheden maken de romantiek, geef 'r maar een keer meequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr zit een buitenboord motor op...en met mn moeder is het niet zo romantisch hoor
Oh, het metgedeelte had ik ff gemistquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij doet wel romantische dingen met je moeder?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De omstandigheden maken de romantiek, geef 'r maar een keer mee![]()
Ben je wel eens in dat museum daar geweest, "De Oude Aarde"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
En echt een heel aantal jaar in giethoorn en omgeving gevaren
![]()
![]()
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij doet wel romantische dingen met je moeder?
hosti Tostiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:25 schreef Deisyy het volgende:
Weten we al wie het is? Wat eten we vanavond?
We zouden er toch voor zorgen dat deze de rest van de avond open bleef, zodat iedereen kan teruglezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heeft iemand al een leuke TT voor de volgende?
Ik vind het zo'n veemde combi, maar ik ga het proberen te onthouden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pindasaus natuurlijk. Moet je echt een keer proberen, is heul lekker
Neuh, laten we hem (voorlopig) maar snel vergeten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zouden er toch voor zorgen dat deze de rest van de avond open bleef, zodat iedereen kan teruglezen
Als je een BBQ hebt, dan dip je toch ook wel je stokbrood in die meuk?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n veemde combi, maar ik ga het proberen te onthouden.
Ik heb een lekker tomatensoepie voor vanavond met stokbrood enzo
is dat museum midden in het dorp?...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je wel eens in dat museum daar geweest, "De Oude Aarde"
Jups, met al die stenen die je daar ook kunt kopenquote:
De wolven in het bosquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:31 schreef Laysa het volgende:
Doe maar als TT: De bloedhonden zijn los!!!!![]()
Ja, veel plezier, ik ga mij ook gereed makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:31 schreef Gert het volgende:
Have fun 2nite allen, wat het ook mag zijn waarmee dat bereikt wordt.![]()
Maar dan zit er geen ham en kaas opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je een BBQ hebt, dan dip je toch ook wel je stokbrood in die meuk?
daar zijn wel geloof ik wel binnen geweest..maar meestal waren we heel de dag varenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups, met al die stenen die je daar ook kunt kopen
Zowel ruw als behandeld naar eigen vorm en smaak.
Ik houd niet zo van grote hondenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:31 schreef Laysa het volgende:
Doe maar als TT: De bloedhonden zijn los!!!!![]()
Ook mooie herinneringen aan dat dorp, vooral aan één bepaalde serveerster daarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar zijn wel geloof ik wel binnen geweest..maar meestal waren we heel de dag varen![]()
wel altijd sfeervol eten daar....zo in de zomeravond
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van grote honden![]()
Ik vind ze alleen leuk als ze het formaat zijn dat ik ze weg kan schoppen zodra ze me willen bijten.
Dr hangt daar idd een speciaal sfeertje in de zomer...in de winter is het daar ietwat doodquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook mooie herinneringen aan dat dorp, vooral aan één bepaalde serveerster daar
Had er eigenlijk ook nog achter moeten staan: Wat het ook is wat jullie gaan doenquote:
Ik denk dat ik in een vorig leven dood ben gebeten door een hondquote:
Wraps,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:25 schreef Deisyy het volgende:
Weten we al wie het is? Wat eten we vanavond?
Goffer, straks zijn we door dezelfde uitgenodigdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had er eigenlijk ook nog achter moeten staan: Wat het ook is wat jullie gaan doen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had er eigenlijk ook nog achter moeten staan: Wat het ook is wat jullie gaan doen
ik ben ook geen hondenfanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een vorig leven dood ben gebeten door een hond
Jij blijft thuis?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, de oude garde gaat al vroeg op stap. Have fun
Dat klinkt heel lekker, die ga ik even kopieeren/plakkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:37 schreef Toverheks het volgende:
Deissy weet je wat ik gister had, pittabroodje met parmaham en jonge kaas, daartussen gegrilde paprika uit een potje met verse basilicum, en het was heerlijk 3 achter elkaar opgegeten.
Misschien kunnen we daar een leuke TT voor verzinnenquote:
Ja was echt lekker, en heb zo een grilding/broodrooster was zo klaar, straks komt puberkind thuis en hans is vandaag vrij dus zet gewoon broodrooster op tafel en dan kunnen we zelf aan de slag of expermiteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt heel lekker, die ga ik even kopieeren/plakken
Kip, nogal pittig gekruid met chilipoeder en citroensap, peper. Rode paprika en uitjes,met een schepje van dat salsa-saus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammie![]()
Wat ga je er allemaal in doen?
Nee, feestje in Utrecht. Maar begint pas om 23u.quote:
Paulquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond weer paul terug nederland 1 en op andere net ned 2 komt nieuwe serie de kroon ( uitzendinggemist is nu een uitkomst) ook Deadline is er weer dus ouderwets tv avondje
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kip, nogal pittig gekruid met chilipoeder en citroensap, peper. Rode paprika en uitjes,met een schepje van dat salsa-saus.
Is erg lekkerrrr.
Je kan inderdaad allerlei lekkere dingen met pita's maken, behalve het reguliere shoarma erin.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja was echt lekker, en heb zo een grilding/broodrooster was zo klaar, straks komt puberkind thuis en hans is vandaag vrij dus zet gewoon broodrooster op tafel en dan kunnen we zelf aan de slag of expermiteren.
Ik krijg er honger vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kip, nogal pittig gekruid met chilipoeder en citroensap, peper. Rode paprika en uitjes,met een schepje van dat salsa-saus.
Is erg lekkerrrr.
Een meet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, feestje in Utrecht. Maar begint pas om 23u.
Ja, ik doe er ook vaak ham/kaas in, ik hou van al die deegwaren. Overgebleven wraps doe ik ook kaas in , dichtvouwen en in de broodrooster....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan inderdaad allerlei lekkere dingen met pita's maken, behalve het reguliere shoarma erin.
En zure room!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is erg lekkerrrr.
Nee, een DubStep feestje. Alternatieve muziek, ben benieuwd of 't leuk isquote:
Dubstep? Als in een soort van ska?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, een DubStep feestje. Alternatieve muziek, ben benieuwd of 't leuk is.
Ga je meequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dubstep? Als in een soort van ska?![]()
*Jaloers is!!!
Dat wordt swingen vanavond Pietje!~
Ik moet eerst powernappen en zulks (Ik was al om 7 uur op en nu al overprikkeld, geloof me zo'n hyperliesje wil je niet mee hebben.) Het begint om 23 uur?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga je mee? Ga alleen en zie daar 2 collega's die 't mede organiseren.
Jepquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet eerst powernappen en zulks (Ik was al om 7 uur op en nu al overprikkeld, geloof me zo'n hyperliesje wil je niet mee hebben.) Het begint om 23 uur?
Op vage muziek zijn alle moves coolquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik kom gaan we allemaal kekke moves doen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |