Ik vind haar ook erg goed, een kunstzinnige artiestequote:Ik zocht een liedje en kwam dit tegen. Niet iets wat ze twee uur lang zal doen live, maar het verrast me dit. Ze kan gewoon écht piano spelen en zingen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
IB?
Ik heb belastingaangeifte gedaan en ik krijg als het goed is wat terug!
InkomstenbelastingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je die 27 euro ook echt terug of zit je dan onder het minimum terug te betalen bedrag?
Ik dacht dat ik veel meer moest betalen, eigen bedrijf enzo, dus het viel reuze mee
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jij straks lekker de was vouwenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
En Teun.
Dat is zeer nice, een versnelling die je (zeker bij 't downloaden) echt gaat merken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
En mijn mail geeft alleen een boodschap van KPN, m'n basis internetaansluiting gaat zomaar gratis van 3 naar 8 Mb
Ja dat bericht kreeg ik ook van KPN, per 'analoge' mail. Dat mijn internet een stuk sneller wordt en dat de basiskosten voor telefoneren duurder wordt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
En mijn mail geeft alleen een boodschap van KPN, m'n basis internetaansluiting gaat zomaar gratis van 3 naar 8 Mb
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inkomstenbelasting![]()
Krijg je die 27 euro ook echt terug of zit je dan onder het minimum terug te betalen bedrag?
Ik dacht dat ik veel meer moest betalen, eigen bedrijf enzo, dus het viel reuze mee
Ik download zo goed als nooit, 't maakt mij niet zoveel uit. Mailen en browsen, 99,9 procent van de tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is zeer nice, een versnelling die je (zeker bij 't downloaden) echt gaat merken.
Vannacht slapen onder lijngedroogd beddengoed.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij straks lekker de was vouwen![]()
[ afbeelding ]
Bellen wordt toch goedkoper Gert? Alleen het starttarief gaat van 5 naar 10 cent. Dat vind ik misselijk van ze. Meestal doe je immers een gesprek van een paar minuten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat bericht kreeg ik ook van KPN, per 'analoge' mail. Dat mijn internet een stuk sneller wordt en dat de basiskosten voor telefoneren duurder wordt.
Het komt alleen wat laat, want ik ben sinds eind december overgestapt naar Ziggo.
Oh ja in de tent, I'm in!quote:
Jippie!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:27 schreef Noek het volgende:
Kijk dan Gert. Dit was mijn sig. Zo mooi.
Ga-Galukt! Heb ik Gaga-luk!
Is het niet zo Deisyy dat je als startend ondernemer een x periode vrijgesteld wordt maar daarna de volle mep krijgt? (ik wil je niet verdrietig maken, maar zoiets staat mij heel vaag bij)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gazellie. En dan konden we bij je schoonfamilie logeren toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu PInkpop nog. Gaan jij en Gert nog mee?
Kijk toch es wie we nou op de vlaai hebben!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Gazellie. En dan konden we bij je schoonfamilie logeren toch?
quote:Nieuwe Fokker gaat oer-Hollands worden
AMSTERDAM - De nieuwe Fokker 100 Next Generation moet een echt Nederlands vliegtuig worden. "We gaan de ontwikkeling én de assemblage in Nederland doen. Dit is echt heel goed voor onze luchtvaartsector", aldus plaatsvervangend directeur Maarten van Eeghen van NG Aircraft dat het toestel nieuw leven wil inblazen.
En eentje van iets mindere kwaliteit: Alles heeft z'n prijs: verzeker je nu tegen kindermisbruikquote:
Godver, wat moreel verwerpelijk zeg, al helemaal omdat het "de Kerk" betreft. Ik begrijp ook echt niet dat Aegon daar in meegaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En eentje van iets mindere kwaliteit: Alles heeft z'n prijs: verzeker je nu tegen kindermisbruik
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk toch es wie we nou op de vlaai hebben!
Daar is Noek met haar vriendjes!
De temperatuur in huis is zomaar, zonder hulp van iets, 18 graden, 't mag dan koud zijn buiten, het zonnetje wint dagelijks aan kracht en dat is goed te merkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef Laysa het volgende:
ik geloof dat de Lente echt naar mn hoofd aan het stijgen is![]()
Mwoah, ik eet ook gezonde dingen hoorquote:
Zo dacht ik dat heel donkerbruin brood altijd het gezondst was. Hoorde ik afgelopen week dat daar één of andere shit bij in gemikt wordt om het zo donker te krijgenquote:
ik denk dat iedereen zich dat wel kan herinnerenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef Anniebab het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_vast___.html?p=1,1
Overheid faalt.
Ik kan me deze zieke moord nog goed herrinneren...![]()
ik heb de verwarming ook nog niet hoog gehad vandaagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De temperatuur in huis is zomaar, zonder hulp van iets, 18 graden, 't mag dan koud zijn buiten, het zonnetje wint dagelijks aan kracht en dat is goed te merken![]()
Enne, eet smakelijk. Denk eraan dat je minimaal 20 keer per hap je kaken op en neer doet, want dat schijnt erg goed te zijn voor spijsverteringskanalen
Ow.....nah tis best te nassenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, ik eet ook gezonde dingen hoor
Maar meergranencroissant klinkt net als calorie-arm wortel ijs, of suikervrije vitaminelolly of zoiets
Gewoon volkoren is het gezondst, geloof ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo dacht ik dat heel donkerbruin brood altijd het gezondst was. Hoorde ik afgelopen week dat daar één of andere shit bij in gemikt wordt om het zo donker te krijgen
Het is een verzekeraar, die denken in geldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godver, wat moreel verwerpelijk zeg, al helemaal omdat het "de Kerk" betreft. Ik begrijp ook echt niet dat Aegon daar in meegaat.
Ah tof, dat eet ik meestalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon volkoren is het gezondst, geloof ik
Klopt Teun, dan heb je recht op startersaftrek.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het niet zo Deisyy dat je als startend ondernemer een x periode vrijgesteld wordt maar daarna de volle mep krijgt? (ik wil je niet verdrietig maken, maar zoiets staat mij heel vaag bij)
Ja, den k t ook , maar hij blijkt nu een "afschuwelijk zedendelict" te hebben gepleegd, lekker ventje .quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:58 schreef D. het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen zich dat wel kan herinneren
'Man' inmiddelsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, den k t ook , maar hij blijkt nu een "afschuwelijk zedendelict" te hebben gepleegd, lekker ventje .
nee das geloof ik iets uit het westen...die 13 jaar hebben me een beetje door elkaar gehusseld qua taalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik nas nooit, ik eet altijd
Is dat Nijmeegs trouwens?
ghehehequote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:06 schreef Deisyy het volgende:
En ik heb nu een heerlijk stokbrood liggen, volkoren met stukjes walnoot en roosmarijn.
De vorige keer heb ik de helft gewoon zonder iets erop opgegeten, voordat het op tafel stond
Ik wil vanavond eik een eitje bakken..voor op brood...met ham en kaasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vroeger was een ei bij het ontbijt eigenlijk wel een feestje, doen jullie dat nog wel eens?
Nouja, we begrijpen wat je bedoeltquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee das geloof ik iets uit het westen...die 13 jaar hebben me een beetje door elkaar gehusseld qua taal
Nooitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vroeger was een ei bij het ontbijt eigenlijk wel een feestje, doen jullie dat nog wel eens?
draai die bitchesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit
Maar nu ik aan ei denk, denk ik aan wentelteefjes
*geschikt brood gaat kopen zo
Ja op zondag, niet elke zondag, maar toch wel een paar keer per maand en dan croisantjes erbij en brood roosteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wentelteefjes, dat heb ik al 100 jaar niet gemaakt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit
Maar nu ik aan ei denk, denk ik aan wentelteefjes
*geschikt brood gaat kopen zo
Op zondag maak ik regelmatig van die ovenbroodjes klaar met ham, tomaat, komkommer én een halfzacht ei erinquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja op zondag, niet elke zondag, maar toch wel een paar keer per maand en dan croisantjes erbij en brood roosteren.
En bij spinazie, ook altijd een gekookt eitje erbij, niet erdoor maar gewoon erbijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op zondag maak ik regelmatig van die ovenbroodjes klaar met ham, tomaat, komkommer én een halfzacht ei erin![]()
Maar zomaar een ei los, dat doe ik zelden of nooit meer.
En bij "het witte goud" ook natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bij spinazie, ook altijd een gekookt eitje erbij, niet erdoor maar gewoon erbij
Dan heb je toch ergens veel vocht verlorenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:26 schreef Laysa het volgende:
ik heb een soort van nadorst...en das best vreemd want ik heb gisteren geen druppel alcohol gedronken
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En bij "het witte goud" ook natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |