quote:
Ik heb nog maar 16 ofzoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Oilily thee-servies komt in de buurt, heb net zo'n 12.000 punten van mijn moeder gekregen![]()
Maar alleen de theepot is al 7000punten
Dus mensen help mij meesparen ajb, alle kleine beetjes helpen
IK wil in mei naar de DE-shop....please oh please...
Dat klinkt allemaal niet zo heel erg alarmerend.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Net dossier ingekeken, van wat ik ervan begreep is het positief, maar daar zou ik ff bevestiging van dr. Isa moeten hebben als ik weer thuis ben.naar ik begreep uit het dossier waren voornamelijk de rechter kransslagaders verstopt (liever dat dan links) en waren de verstoppingen wat meer aan het begin van de vertakkingen (waar de vaten wat breder zijn). Althans, dat is mijn lekeninterpretatie ervan.
Nu terug naar huis!
Pap zag er naar omstandigheden goed uit.
Nee, die waren er alleen 's ochtends en net niet toen we er warenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal niet zo heel erg alarmerend.![]()
Heb je ook nog even met een arts of behandelend verpleegkundige kunnen praten?
Ik zou idd een telefonisch consult met de arts afspreken Steer, voor overleg. Gebeurt all the timequote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, die waren er alleen 's ochtends en net niet toen we er waren
de verpleegkundige die me aan het dossier hielp was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar die gaf ook aan dat ze me inhoudelijk met de diagnose helaas niet verder kon helpen, maar dat ik de arts zeker per telefoon ofzo kon spreken mocht dat nog nodig zijn.
Jeetje Bluezz.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou idd een telefonisch consult met de arts afspreken Steer, voor overleg. Gebeurt all the time
Poes is weer wat minder vinden we. Microlax klysmaatje ging goed (ingepakt in een handdoek kunnen we de gevaarlijkste tijger aan) Resultaat 0
Ze laat het allemaal gelaten over zich heen komen, geeft méér pijn aan & ligt/slaapt de hele dag het liefst. Eet zeer matig en drinken doet ze volgens mij al helemaal niet..... ik heb er net een pijnstiller ingegooid, ik heb er nog maar ééntje nu.
Maandag maar weer bellen met de d.a.
*zuchtje
Poetjes gaan goed hier hoor! Ouwe besjes. De ene had een winterdepressie (ja echt, het portret.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat geloof ik zeker, dat die opleving door het kunst en vliegwerk van de dierenarts is gekomen.
Het was bijna een wonderbaarlijke genezing te noemen
Ze slaapt nu vrij diep, en als ik even kom checken krijg ik altijd een prrrtje
Gaat het met jouw poetjes goed dude?
Maaltijden plannen inderdaad en alles meenemen, zodat je niet de kans loopt per ongeluk een kroketje weg te kauwen op het station.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef LieLie het volgende:
Oké. Wij gaan gezond doen![]()
Ik wil nu echt afvallen, dus we gaan een tijd op streng![]()
Eerst maar eens de gewoontes van koekje bij de koffie en hapje bij de borrel eruit.
Gezond eten, goed drinken.
En dan langzamerhand ook weer beginnen met sporten, hardlopen.
Het werd te gek![]()
Mijn enige probleem is dat rotte ritme waar geen touw aan vast te knopen is.. Dus dat is nog even puzzelen.
Voor maandag heb ik in elk geval een kipsalade bedacht om mee te nemen.
Sla, paprika, bosui, wortel, taugé en gestoomde kip gemarineerd in wat ketjap en sojasaus.
Eens kijken of dat werkt!
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Duderella het volgende:
Maaltijden plannen inderdaad en alles meenemen, zodat je niet de kans loopt per ongeluk een kroketje weg te kauwen op het station.
Low carben niets voor jullie?
Zie bijvoorbeeld 'South Beach Diet' via google.quote:
Geen idee, maar voor mij werkte het wel!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Zou het echt zo werken vraag ik me nog steeds af, dat van die ketose/lijf resetten?
Ik ben echt benieuwd of ik over (nu nog) 17,4k & een paar maanden nog steeds redelijk op gewicht blijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |