quote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gebruik je suiker of zout
Nee, je mag niet zeggen dat het van het voedsel afhangt. Je gebruikt òf suiker òf zout. De wereld is verdeeld in mensen die suiker gebruiken versus mensen die zout gebruiken.
Je maakt er echt een patat vs. friet discussie van.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:52 schreef Lyrebird het volgende:
Wat is er mis met een onderverdeling links - rechts?
De POLlers waar ik het nooit mee eens ben, zullen zichzelf zonder uitzondering links noemen. Alleen Monidique noemt zichzelf rechts. Andersom ben ik het juist heel vaak eens met mensen die zichzelf rechts vinden. Ok, niet altijd, maar moet dat?
Ik snap dus ook niet zo wat er tegen een twee-partijenstelsel is. Zo'n partij als D66 valt dan misschien tussen het wal en het schip, omdat daar zo veel mensen in zitten die niet durven te kiezen, maar die moeten dat dan maar leren. Ga je hart achterna, verschuil je niet achter iemand anders. Links of rechts, niet allebei.
Welke partijen zijn dat dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:02 schreef OldJeller het volgende:
Dat partijen alleen maar óf "links" óf "rechts" kunnen en willen zijn, is hun tekortkoming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |