ja maar als ik nu op de auto bied, dan koop ik zometeen een auto waar ik niet eens in weg kan rijdenquote:
Kan hij dat even posten? Ik ga niet bieden op een opknapper met nieuwe banden als ik niet weet wat er verder mis mee is.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:00 schreef innepin het volgende:Die van mij ook hoor. Vriendlief kan je precies vertellen wat er moet gebeuren en hoe. En die heeft eventueel ook nog wel een boekje over kevers repareren
Naja, ik ken mensen van rond '73 die er beroerder uit zien dan deze Kever.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan hij dat even posten? Ik ga niet bieden op een opknapper met nieuwe banden als ik niet weet wat er verder mis mee is.
Dat kan jij beoordelen na het zien van 1 foto, bezonder vind ik dat zeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, ik ken mensen van rond '73 die er beroerder uit zien dan deze Kever.
Een beetje werk hoort erbij in deze prijsklasse.
Die mensen zien er heel beroerd uitquote:Op zondag 7 maart 2010 00:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat kan jij beoordelen na het zien van 1 foto, bezonder vind ik dat zeg.
Gewoon zoals in de OP staat: er zit kortsluiting in (zit bij de richtingaanwijzer, vriendlief zegt: of een nieuw lampje, of een nieuwe relais) en accu is leeg, maar niet defect. En roest, da's niet zo raar voor een dergelijke autoquote:Op zondag 7 maart 2010 00:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan hij dat even posten? Ik ga niet bieden op een opknapper met nieuwe banden als ik niet weet wat er verder mis mee is.
Ik eigenlijk ook....quote:Op zondag 7 maart 2010 13:34 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel meer, het is een hobbyproject. Dus er moeten dingen aan gedaan worden. Hoe is de staat en wat moet eraan gedaan worden? Is 'ie goed genoeg als daily of is het echt een langdurig project?
Bouwjaar, APK, kilometerstand, wat is er in het verleden vervangen, zit de originele motor er nog in, hoe is de bodemplaat, is 'ie waterdicht, dat soort. Informatie waardoor ik ipv naar een 'standaard' tweedehands auto op MP ga kijken naar Culemborg kom om naar de auto te kijken en een proefrit te willen maken (ten minste, ik neem aan dat de kortsluiting een lekstroom is en dat als je de accu laadt, je er weer even mee kunt rijden).
Ik verwacht geen fonkelnieuwe auto, maar ik wil info. Of meer foto's
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:27 schreef T42 het volgende:
kever met roest waar? waar?ow wacht ik heb er al te veel
hij was goed genoeg als daily, tot er kortsluiting in kwam.( geen lekstroom) vanaf die tijd werd het een langdurig hobbyproject geworden. Bij de vorige keuring zijn de balken vervangen nieuwe banden stuurinr. is nagekeken hij lekt een klein beetje boven de achteruitkijk spiegel, maar dat lijkt op te lossen door een klodder kit. de kachel moet nagekeken. en verder staat het al ruim een jaar voor de deur, dus de remmen zullen het ook niet meer zo goed doen. Hij moet weg omdat er hier in de buurt geen stalling te vinden is waar je ook mag knutselen. En nu met de kleine blijft er echt geen tijd over om er aan te werken. Dat het al een jaar voor de deur staat, was eigenlijk tegen beter weten in.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:34 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel meer, het is een hobbyproject. Dus er moeten dingen aan gedaan worden. Hoe is de staat en wat moet eraan gedaan worden? Is 'ie goed genoeg als daily of is het echt een langdurig project?
Bouwjaar, APK, kilometerstand, wat is er in het verleden vervangen, zit de originele motor er nog in, hoe is de bodemplaat, is 'ie waterdicht, dat soort. Informatie waardoor ik ipv naar een 'standaard' tweedehands auto op MP ga kijken naar Culemborg kom om naar de auto te kijken en een proefrit te willen maken (ten minste, ik neem aan dat de kortsluiting een lekstroom is en dat als je de accu laadt, je er weer even mee kunt rijden).
Ik verwacht geen fonkelnieuwe auto, maar ik wil info. Of meer foto's
dan doe ik een bod van 500 en heb een triangelquote:Op zondag 7 maart 2010 15:33 schreef innepin het volgende:
[..]
hij was goed genoeg als daily, tot er kortsluiting in kwam.( geen lekstroom) vanaf die tijd werd het een langdurig hobbyproject geworden. Bij de vorige keuring zijn de balken vervangen nieuwe banden stuurinr. is nagekeken hij lekt een klein beetje boven de achteruitkijk spiegel, maar dat lijkt op te lossen door een klodder kit. de kachel moet nagekeken. en verder staat het al ruim een jaar voor de deur, dus de remmen zullen het ook niet meer zo goed doen. Hij moet weg omdat er hier in de buurt geen stalling te vinden is waar je ook mag knutselen. En nu met de kleine blijft er echt geen tijd over om er aan te werken. Dat het al een jaar voor de deur staat, was eigenlijk tegen beter weten in.
bouwjaar 1973, 1600cc ( 1303s) APK tot 8 april dit jaar ( auto's van 25 jaar en ouder 1x per 2 jaar)
proefrit lijkt mij niet zo verstandig dus een autoambulance zou handig zijn.
Kortom er moet wel het een en ander aan gebeuren voor je weer een beetje veilig de weg op kan.
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef T42 het volgende:
[..]
dan doe ik een bod van 500 en heb een triangel
er moet nog veel meer in om hem weer beetje normaal te krijgenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef innepin het volgende:
Ah, zo'n ding![]()
Vijfhonderd genoteerd, hoewel we er met de vorige APK toch zo'n 800 euro in hebben gestopt, en dat is dan ook wel een beetje het minimum in mijn hoofd.
haha okquote:Op zondag 7 maart 2010 18:33 schreef innepin het volgende:
Dat snap ik T42. Ik ga ervanuit dat zowel mijn vraagprijs als jouw bod ruimte biedt voor onderhandelingen
Ah, ik snap t. Ik wacht het wel even af.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:41 schreef T42 het volgende:
[..]
haha ok
hij word dan toch niet voor mijikheb niks met 1303's maar een vriend van mij vind die juist het mooiste
---na pm
ik zie er nog niet vanaf ik bied voor een vriend bedoel ik
garage heb je niet nodig voor zo'n kortsluiting....quote:Op maandag 8 maart 2010 09:21 schreef innepin het volgende:
Goede vraagIk denk tijdgebrek, en geen garage enzo. Is misschien wel de moeite waard om eerst te regelen...
2 stekkertjes los en hij looptquote:Op maandag 8 maart 2010 09:17 schreef loveli het volgende:
Als die kortsluiting makkelijk te verhelpen is, waarom is die dan nog niet verholpen? Met proefrit verkoop je 'em wat makkelijker..
rijden jullie altijd op euro95? of gooien jullie er loodvervanger bij?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:20 schreef innepin het volgende:
Ja hoor, hier nog wat foto's
De motor lekt geen olie aldus vriendlief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:15 schreef Marvelous het volgende:
Ik zou hem zo op komen halen, alleen het verhaal van de kortsluiting (op een simpele plek). en dus de motor niet kunnen starten freakt mij!
ik zou zeggen, zekering er uit en starten... maar als dat al niet lukt?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef loveli het volgende:
Als jullie nou de accu opladen, richtingaanwijzer losmaken en kijken of 'ie start, dan overweeg ik een proefrit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |