quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:44 schreef MaxMark het volgende:
Één pagina in amper een uur. Wat is hier allemaal gaande?
quote:
En wanneer mag jij dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Voor toffe mensen was-ie vandaag al open.
quote:
Het is je gegund hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:49 schreef JH87 het volgende:
Ik heb net een heul lekker ijsje gehad hoor.
Vlokkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Nou.
Ik woon nu ongeveer driekwart jaar in Groningen, heb Groen Links gestemd, maar met de landelijke verkiezingen ga ik waarschijnlijk voor de PvdA. Lievelingskleur is groen.Ben Student. Studeer nu internationaal en europees recht, omdat ik uitgeloot ben voor IBIO. Hopelijk volgendjaar ingeloot worden en beide studies proberen te combineren. Absoluut zoet op mijn brood. Vlokken. Een heleboel vlokken, of hagelslag natuurlijk. Meest nutteloze feitje: joppiesaus komt volgens mij uit de achterhoek, leeftijd: 19.
Jullie hebben allemaal geen smaak. Vlokken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Vlokken! Nu al een topaanwinst voor dit topic
.
Wat is er mis met vlokken? Is chocolade, daar moet je als vrouw zijnde zeker van houden!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal geen smaak. Vlokken.
quote:
Als zijnde, dat mocht niet van Nelson.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat is er mis met vlokken? Is chocolade, daar moet je als vrouw zijnde zeker van houden!
Dan neem ik die auto maar voor lief.quote:
Nouhou! Waarom kan niemand gewoon even zeggen dat dat inderdaad een verdomd mooie bak isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met de auto langs de bornholmstraat...
Omdat Italiaans en zo...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Nouhou! Waarom kan niemand gewoon even zeggen dat dat inderdaad een verdomd mooie bak is! Italiaans enzo
Niks mis met Italiaans!quote:
Geef mij maar een auto zonder verdere elektronicaproblemen en gewoon een goede vertrouwenswaardigheidquote:
Zo'n saaie Duitser zeker. NIks geen mysterie, "redden we het wel?!" Een Alfa WAS een gok, zijn nu gewoon prima wagensquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef mij maar een auto zonder verdere elektronicaproblemen en gewoon een goede vertrouwenswaardigheid
Ik ben van het spleetogen kaliber.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Zo'n saaie Duitser zeker. NIks geen mysterie, "redden we het wel?!" Een Alfa WAS een gok, zijn nu gewoon prima wagens
De drie smaken van de hertog? En echte witte chocomouse? Of echt goede brownies?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als zijnde, dat mocht niet van Nelson.![]()
En chocola is overgewaardeerd. Tenzij in ijs of mousse vorm.
Alleen bruine chocolade mousse.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:03 schreef Fems het volgende:
[..]
De drie smaken van de hertog? En echte witte chocomouse? Of echt goede brownies?
Afgelopen donderdag voor hele toffe.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Voor toffe mensen was-ie vandaag al open.
Moghul?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:03 schreef Bob. het volgende:
Indiaas eten en Closer kijken.
Natalie Portman.
Nee, zelf gemaakt!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Moghul?
Jammer dat Julia Roberts er ook in zit..
Damien Rice(de muziek dan..)
Ik heb respect en bewondering en zeg waarschijnlijk te laat: eet smakelijk!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, zelf gemaakt!
En ik vind Julia Roberts normaal wel leuk, maar in deze film niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |