AN, blonde engelquote:Op zondag 7 maart 2010 20:18 schreef Renesite het volgende:
Als ex-medewerker heb ik daar nog wel eenboekje over vol
hahaha... extra voetbalplaatjes? dan naar de homo!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:20 schreef Luco het volgende:
Je hoort mij ook niet klagen over de kassameiden hoor. Alleen je krijgt altijd zo'n dubio... Ga je in de iets langere rij staan bij die kassa met die leuke cassiere, of pak je de ietwat kortere rij maar krijg je een kerel die iets te enthousiast naar je lacht?
Dat is eng!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Luco het volgende:
Fems, we hebben nog steeds niet ons visuele hulpmiddel mogen zien! Zoals Bob. zei: Foto!!
Nietes, QED post hier niet meer dus kan je niet zomaar herkennen op straat!quote:
Ken jij nou echt IEDEREEN hier? (Al dan niet via via?)quote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Doe die legging-foto dan, dan vragen ze nooit meer...
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nee ik ben impopulair en niet als Jezus.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Ken jij nou echt IEDEREEN hier? (Al dan niet via via?)
haha, dat is toch enkel mijn been.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat een man he!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Ken jij nou echt IEDEREEN hier? (Al dan niet via via?)
Al is Slaif dan wel zo lief om gekopieerde stukjes tekst te voorzien van usernames ipv de echte namenquote:
Ja dat zou ik zelf nl ook willen.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:32 schreef Luco het volgende:
.
[..]
Al is Slaif dan wel zo lief om gekopieerde stukjes tekst te voorzien van usernames ipv de echte namen
Sowieso.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:34 schreef nietzman het volgende:
Slaif zou ik doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |