U roept wij draaien: Hoogkerk #1 - Speciaal voor Rene!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Precies, is er geen Hoogkerk-topic voor 'm?
Ik heb 't niet over de containers aan 't Damsterdiep en de Antillenstraat, maar 'vroeger' stonden er bij mijn weten ook containers ter hoogte van het crematorium. En wat Nietz zegt; je wil mensen niet in zo'n gebied laten leven zeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die containers hebben nooit bij het zernike gestaan, maar aan het Damsterdiep en ik geloof bij de paradijsvogelstraat. Ze zijn goed geschikt voor huisvesting.
HGK HOOLIGANS!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef Luco het volgende:
[..]
U roept wij draaien: Hoogkerk #1 - Speciaal voor Rene!
Scherp.quote:
375 euro voor 12m2 is ook niet het tekenen van een wurgcontract?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sjees, als je studenten ook al buiten de college-uren op Zernike wil hebben jaag je er echt duizenden naar hun zelfmoord toe.
Ik bekijk kamernet vaak genoeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:07 schreef JH87 het volgende:
Dat zijn uitzonderingen pauper. Ik heb nog nooit iemand gehoord die zo'n bedrag betaalt.
Wat betaal jij voor je kamer eigenlijk, Rene?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef Renesite het volgende:
375 euro voor 12m2 is ook niet het tekenen van een wurgcontract?
Jij hoopt gewoon op een grotere AH op Zernike, zodat je nog meer studentes kan aanschouwen tijdens je werk!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bekijk kamernet vaak genoeg.
Ik denk serieus dat er best mensen zijn, voornamelijk buitenlandse studenten, die daar wel een kamertje willen.
Ik krijg geld toe van de overheid.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat betaal jij voor je kamer eigenlijk, Rene?
Voor hoelang ik er nog werk, misschien nog een halfjaar.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon op een grotere AH op Zernike, zodat je nog meer studentes kan aanschouwen tijdens je werk!
Uniquote:
Er werken 4 mannelijke en 8 vrouwelijkequote:Op zondag 7 maart 2010 20:12 schreef JH87 het volgende:
Mannelijke medewerkers bij de AH zouden verboden moeten worden.
Zo haal je me de wind een beetje uit de zeilen.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:10 schreef Renesite het volgende:
Mag eigenlijk niet meepraten,
In before the bashquote:Op zondag 7 maart 2010 20:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zo haal je me de wind een beetje uit de zeilen.
Die AH to go? Of is er daar nog 1?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uni!
[..]
Er werken 4 mannelijke en 8 vrouwelijke![]()
Die ja.quote:
Als ex-medewerker heb ik daar nog wel eenboekje over volquote:Op zondag 7 maart 2010 20:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
AH Vinkhuizen hoor je mij niet over klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |