De dorpspartij en het onnozele volk dat er op stemt.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:46 schreef JH87 het volgende:
Of de tram. Of over irrationeel kiesgedrag.
Ik wel.quote:
De stadjer.. Niet elke hoor!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar 'de Groninger' kiest altijd NEE als hij moet kiezen tussen JA of NEE.
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:53 schreef Bob. het volgende:
En een foto! We zijn hier erg visueel ingesteld.
Ik hoor Groningers toch vaak ja zeggen.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar 'de Groninger' kiest altijd NEE als hij moet kiezen tussen JA of NEE.
Een heel huis meteen? Samenwoonplannen?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:52 schreef Fems het volgende:
Heeft iemand van jullie niet nog een huis te huur?
Doe es lief! Snotneus!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef JH87 het volgende:
Sterf met je campus en blijf lekker in Hoogkerk.
Zonder vlees op mijn bord naast een paar aardappeltjes en wat simpele groente is het geen leven gelijk.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef JH87 het volgende:
Oh en Nietzman heeft eventueel nog wel twee kleine kamers die ie wel vaker onderverhuurt. Moet je wel met een vegetariër samenwonen.
Waarom zou je je in hemelsnaam uitspreken over die campus als je niet eens in Stad woont.quote:
Jaa! natuurlijk. Nee. misschien met een vreindinnetje/huisgenootje een huisje voor ons. Wat meer ruimte..quote:
Precies, is er geen Hoogkerk-topic voor 'm?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:56 schreef JH87 het volgende:
Waarom zou je je in hemelsnaam uitspreken over die campus als je niet eens in Stad woont.
Hehehe.. nou omdat ik in dezelfde gemeente woon, en ik het behoorlijk sneu vind dat al die wegen die op het zernike zijn aangelegd gewoon leeg staan. Doe wat nuttigs met die ruimte - zet er een aantal containers heen en prop daar die internationale studenten in of zo. Weet ik veel, maar aan overpriced kamers vanwege schaarste heeft niemand wat, behalve de huisjesmelkers.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Waarom zou je je in hemelsnaam uitspreken over die campus als je niet eens in Stad woont.
En ik ben geen snotneus.
Sjees, als je studenten ook al buiten de college-uren op Zernike wil hebben jaag je er echt duizenden naar hun zelfmoord toe.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:58 schreef Renesite het volgende:
Hehehe.. nou omdat ik in dezelfde gemeente woon, en ik het behoorlijk sneu vind dat al die wegen die op het zernike zijn aangelegd gewoon leeg staan. Doe wat nuttigs met die ruimte - zet er een aantal containers heen en prop daar die internationale studenten in of zo. Weet ik veel, maar aan overpriced kamers vanwege schaarste heeft niemand wat, behalve de huisjesmelkers.
Die containers hebben nooit bij het zernike gestaan, maar aan het Damsterdiep en ik geloof bij de paradijsvogelstraat. Ze zijn goed geschikt voor huisvesting.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:59 schreef JH87 het volgende:
Die containers hebben ze toch juist weggehaald?
Internationale studenten komen nu juist in al die panden terecht zoals die oude bejaardenflats aan de Plutolaan en naast 't ORKZ daar enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |