Veel mooi weer op komst: lekker buiten laten spelen in onderbroek of zwembroekje! (Hoera! Een badje buiten!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:39 schreef Ticootje het volgende:
Jen is er echt nog niet klaar voor. Ze mag het morgen nog eens proberen, maar als dan weer alles op de grond ligt en geen enkele plas op de wc dan gaat ze mooi nog ff in een luier. Dit is niets.
Ik vind daar niets raars aan. Zoiets heet een beloningssysteem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind dat echt raar.
Een cadeautje ovb beloven.
Nee, ik doe hier serieus niet aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind daar niets raars aan. Zoiets heet een beloningssysteem.
Volgens mij doet iedere moeder dat wel.
"Als je vandaag droog blijft, verdien je een stickertje en bij 5 stickertjes krijg je een cadeautje"
"Als jij je bordje leeg eet, mag je vanavond een snoepje"
"Als je lief bent, gaan we vanmiddag eendjes voeren"
"Als je nu even meewerkt met tandjes poetsen, lees ik je straks nog een boekje voor."
Belonen voor goed gedrag, wat is daar nou 'raar' aan?
Met het zindelijk worden doe ik dat af en toe hier. Ze zijn eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd in de stickers, vergeten het vaak of plakken de stickers bij elkaar op de poster.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
"Als je vandaag droog blijft, verdien je een stickertje en bij 5 stickertjes krijg je een cadeautje"
"Als je nu even meewerkt met tandjes poetsen, lees ik je straks nog een boekje voor."
Volgens mij doelde zij specifiek op belonen met een cadeautje (uit de winkel).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
ik weet niet of dat gaat werken bij ons / Eli...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:17 schreef Stiemie het volgende:
Davinia we gaven Linde een tijdje ook een sticker voor het proberen. Op een gegeven moment wilde ze namelijk niet meer proberen omdat het 'toch niet lukte' en ze dan geen sticker kreeg. Het werd dan echt een teleurstelling voor haar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |