Ik ook, vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik fap door mijn lul op en neer te bewegen, niet door op mijn hoofd te slaan
Dokter: Een heel merkwaardig probleemquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Ga naar de dokter, hij zal je niet uitlachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas na twee minuten beginnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:20 schreef Armoed het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dus. Het is een erge, stekende pijn die aanhoudt. Ik krijg het niet vlak voor of tijdens een orgasme, telkens als ik net een minuut bezig ben begint het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Misschien ff kijken of ik t nog bij het liggen krijg, ik zit namelijk altijd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef wonderer het volgende:
Ook een paar keer gehad. Nu zorg ik er bewust voor dat ik mijn nekspieren niet te veel aanspan, vooral bij het klaarkomen, en dan gaat het goed.
Ik heb sowieso last van spanningshoofdpijn, bij het fappen was het alleen veel erger.
Dat zou ik dolgraag willen weten. Heb behoefte om ff te spuiten maar kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:40 schreef My-little-pwny het volgende:
Wow, hier had ik nog nooit van gehoord. Bizar! Hoe kan iemand daar vanaf komen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |