Lijkt me duidelijk genoeg: niet beginnen met een X of C.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Is aan jou, het is niet duidelijk omschreven in de vraagstelling. Maar voor het geval dat:
BX
2CV
AX
DS
SM
Jumpy
Wat moet ik dan zeggen? Nee ik wil dat punt? Fuck that!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
Als iedereen zich afzijdig houdt dan beslis ik maar
Stand deel 1907:
1 Mark
2 Ofyles2
1 Cobra4
1 tong80
2 slaveloos
4 banaantjeEE
1 Carolyne1575
5 nightcowboy
2 erkel
5 mr_anonimous
3 lubje25
5 Yankee
3 Niox
1 Rucebo
1 Terpentin07
1 tomtomaat
1 BeamOfLight
Nee, je had moeten zeggen: het antwoord van cowboy leek ietwat toevallig, maar ik had er iig geen 6 goed dus de punten voor Wyat Earp.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Nee ik wil dat punt? Fuck that!
Je mag het hebben hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef nightcowboy het volgende:
Leek me logisch dat ik dat punt zou krijgen maar goed.
Nee dat zou ik niet zeggen. En Cowboy mag het punt hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee, je had moeten zeggen: het antwoord van cowboy leek ietwat toevallig, maar ik had er iig geen 6 goed dus de punten voor Wyat Earp.
Ik post impulsief.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:45 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte hoor maar volgende keer wat beter opletten.
Wat isquote:was een middeleeuwse grappenmaker, student, clericus, zanger, dichter die meestal in een groep rondzwierf.
quote:
Sorry... jij bent idd geen reiziger maar de lokale dorpsgek....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |