Mee eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind zijn eerste optreden bij P&W eigenlijk prima tot nu toe. Rustig en vrij helder in zijn woordkeuze. Komt IMO redelijk zelfverzekerd over, ben benieuwd hoe hij het gaat doen de komende weken/maanden. Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk.
Natuurlijk stemt hij VVD. Het is een winnaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
Kramer stemt VVD.... waarom verbaast me dat nou niks. Dáárom mocht ik hem dus al die tijd niet
ach hij had zelf ook kunnen nadenken....Maar goed geen zin om die discussie weer aan te slingerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Die coach had gewoon een ommetje moeten maken en hem goud laten pakken.
o ja, dat is waar ook.... omdat iemand niet jouw politieke voorkeur heeft, mag je iemand nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
Kramer stemt VVD.... waarom verbaast me dat nou niks. Dáárom mocht ik hem dus al die tijd niet
Vind ik ook apart. Vriend van me wil PVV stemmen, een andere vriend stemt SP.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef evert het volgende:
[..]
o ja, dat is waar ook.... omdat iemand niet jouw politieke voorkeur heeft, mag je iemand niet
Mij wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Kan mij dat nou schelen wie er bij z'n trainersstaf komt.
klopkoek is een van de dorpsgekken hier......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:51 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Vind ik ook apart. Vriend van me wil PVV stemmen, een andere vriend stemt SP.
Ik vind het oppervlakkig om te doen alsof je iemands politieke voorkeur los kan zien van de rest van zijn persoonlijkheid. Ik zou dan ook niet meer dan oppervlakkig bevriend kunnen zijn met iemand wiens politieke voorkeur verder dan een partij van de mijne ligt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef evert het volgende:
[..]
o ja, dat is waar ook.... omdat iemand niet jouw politieke voorkeur heeft, mag je iemand niet
Zeker net als die man die de mensen op het marktplein kwam vertellen dat God dood was?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
klopkoek is een van de dorpsgekken hier......
dan heb ik echt medelijden met je.... echte vriendschap heeft niets met politiek te maken maar of je iemand echt mag, voor iemand door het vuur gaat, altijd helpt, etc.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:53 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik vind het oppervlakkig om te doen alsof je iemands politieke voorkeur los kan zien van de rest van zijn persoonlijkheid. Ik zou dan ook niet meer dan oppervlakkig bevriend kunnen zijn met iemand wiens politieke voorkeur verder dan een partij van de mijne ligt.
En dat wij hem gedood hadden?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:54 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Zeker net als die man die de mensen op het marktplein kwam vertellen dat God dood was?
Jij begrijpt niet dat politiek ergens over gaat. Net als Marcus Bakker haat ik het begrip 'het politieke spel'. Alsof het maar een spel is. Iemand die op de verkeerde partij stemt, is indirect schuldig aan menselijk leed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:54 schreef evert het volgende:
[..]
dan heb ik echt medelijden met je.... echte vriendschap heeft niets met politiek te maken maar of je iemand echt mag, voor iemand door het vuur gaat, altijd helpt, etc.
Feit is dat de begrippen 'links' en 'rechts' niet meer een adequate voorstelling geven van het huidige politieke landschap.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
hoopt de liberaal
De SP zou veel hoger moeten staan. Als je het bekijkt in termen van een links blok en een rechts blok dan is het raar dat tegenwoordig dat linkse blok zo klein is. Toen de SP nog 2 zetels had zat de PvdA met 40+ zetels in de Kamer en GroenLinks had ongeveer 10 zetels toen.
Ja, dat was me een malle zeg. Iedereen weet toch dat er één God is en dat Hij in oneindige onbarmhartigheid Zijn eniggeboren zoon naar aarde heeft gestuurd om boete te doen voor onze zonden?quote:
Dan zou hij na zijn 5km wel gepakt zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:57 schreef Stali het volgende:
Ik heb het idee dat Sven zwaar aan de coke zit. Hij veegt voortdurend zijn neusgaten schoon en niet alleen vanavond maar ook in eerdere beelden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dan zou hij na zijn 5km wel gepakt zijn.
Waarom denk je dit?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dan zou hij na zijn 5km wel gepakt zijn.
Nou, cocaïne is ook verboden, en gouden plak-winnaars krijgen een dopingtest, dus zou hij aan de coke zitten, dan zouden ze hem wel gepakt hebben. Aangezien dat niet is gebeurd, lijkt het me niet zo waarschijnlijk.quote:
Tuurlijk. Zou ik ook zeggen als topsporter en kijk maar eens even terug hoeveel topsporters achteraf aan de drugs zaten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:01 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Topsporters hebben meestal ook een hysterische afkeer van drugs. Nog erger dan de CDA-woordvoerder op dat gebied.
Tijdens wedstrijden hoeft hij niet te gebruiken, buiten de wedstrijden om is wel mogelijk. Out-of-competition-controles kunnen dan wel gebruik detecteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:04 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nou, cocaïne is ook verboden, en gouden plak-winnaars krijgen een dopingtest, dus zou hij aan de coke zitten, dan zouden ze hem wel gepakt hebben. Aangezien dat niet is gebeurd, lijkt het me niet zo waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |