Ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Flauwe woordgrapen van Pauw.
Overigens moet ik wel heel erg wennen aan Emile Roemer. Ten eerste dat Brabo-accent, ten tweede de uitstraling van een doperwt en ten derde mis ik bevlogenheid.
Zomg! Rassenleer! Zeg je dat tegen alle Brabanders, dat je moet wennen aan hun stem? Racist!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Flauwe woordgrapen van Pauw.
Overigens moet ik wel heel erg wennen aan Emile Roemer. Ten eerste dat Brabo-accent, ten tweede de uitstraling van een doperwt en ten derde mis ik bevlogenheid.
Of schroomvallig. Mijn indruk van Roemer is niet eens zo slecht overigens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:19 schreef Louis22 het volgende:
[..]
En daarom schoorvoetend. Hoe dan ook niet verbolgen.
Ireen ookquote:
Absoluut. Daar kun je wel een biertje mee drinken. En zo zag/zie ik Marijnissen ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij verder wel een sympathieke kerel.
Ja, ik ben benieuwd hoe hij het in het debat gaat doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij verder wel een sympathieke kerel.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:24 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik ben benieuwd hoe hij het in het debat gaat doen.
mja. ik weet niet. hij heeft wel iets wat mensen uit de onderklasse aanspreekt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Deze man lijkt me verbaal ook helemaal niet sterk.
Valt erg mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Deze man lijkt me verbaal ook helemaal niet sterk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
mja. ik weet niet. hij heeft wel iets wat mensen uit de onderklasse aanspreekt.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan wel dossierkennis hebben en inhoudelijk goed zijn maar het komt niet over, ik val eigenlijk in slaap. Een beetje de Fred Rutten van de politiek.
hoopt de liberaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:29 schreef Horloge het volgende:
SP is deze kiezers niet 'tijdelijk' verloren. De SP heeft een tijdelijke piek gehad en gaat nu weer richting natuurlijke grootte.
Brabant en Limburg zijn de verbindende factor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:30 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens erg storend dat P&W elke uitzending weer Wilders erbij slepen... Roemer wilde over het CDA beginnen. Met reden trouwens want er is ook wel wat overloop tussen het (katholieke deel van) CDA en de SP gek genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |