Als we dan toch verzoekjes doen: Pearl Jam - Just Breathequote:Op maandag 8 maart 2010 18:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ga ik voor je regelen, ik moet ook nog (verzoekjes voor donderdag vanuit m'n klas) Bubble Toes/Banana Pancakes/No Other Way van Jack Johnson doen en Wonderwall..... Geloof dat ik er wel anderhalf uur zit op die kruk
NU op radio 2.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als we dan toch verzoekjes doen: Pearl Jam - Just Breathe
Of is dat te laat?
Da's wel een leuk nummer inderdaad, en ook best te spelen. Die heb ik nog ergens in een gitaarblaadje staan, ben ik ook wel eens mee bezig geweest. Ik denk trouwens dat die solo een beetje te hoog gegrepen is, volgens mij kan je beter eerst proberen wat eenvoudigere dingen te doen. Je hebt er meer aan makkelijke dingen goed te doen dan dat je allerlei moeilijke dingen half goed speelt.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef genakt het volgende:
Even wat oude cd's uit de verhuisdozen gehaald en wat kwam ik tegen PANTERA!!!!
Het blijft een fucking goede band
fucking geweldig en wat was dat een gitaar speler zeg. Zijn dat allemaal pinch harmonics tussendoor ?
morgen ochten mar gelijk beginnen aan Floods
Wat is dat drumstel kut gemixt, en die snare klinkt écht te lelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef genakt het volgende:
Even wat oude cd's uit de verhuisdozen gehaald en wat kwam ik tegen PANTERA!!!!
Het blijft een fucking goede band
fucking geweldig en wat was dat een gitaar speler zeg. Zijn dat allemaal pinch harmonics tussendoor ?
morgen ochten mar gelijk beginnen aan Floods
quote:
ja te hoog gegrepen is hij wel maar wel leuk om me pinch harmonics te oefenenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's wel een leuk nummer inderdaad, en ook best te spelen. Die heb ik nog ergens in een gitaarblaadje staan, ben ik ook wel eens mee bezig geweest. Ik denk trouwens dat die solo een beetje te hoog gegrepen is, volgens mij kan je beter eerst proberen wat eenvoudigere dingen te doen. Je hebt er meer aan makkelijke dingen goed te doen dan dat je allerlei moeilijke dingen half goed speelt.
Friggin briljant!quote:
http://www.veoh.com/brows(...)ch/v1386231grrRYrg6#quote:
Hja, idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Friggin briljant!![]()
Hier zit werk in.
Ik dacht het ook heel even. Vooral omdat die zanger zo beteuterd kijkt in het begin.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, idd.
Ik dacht zelfs heel even dat het echt was. Dát zou par geniaal zijn.
Geen probleem, daar zijn we voorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:33 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ik heb maar een kleine kamer dus 100 watt is overkill. Met 30 zou ik meer dan voldoende moeten hebben. Een eigen stijl heb ik nog niet. Ik zit pas egt in de beginfase. Ik zal zeker eens naar de Roland Cube serie gaan kijken. Alvast bedankt voor de tip!
Heb je zo lang over je eten gedaan of doe je het rustig aan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:20 schreef The_Dean het volgende:
LP update: Alle bushings zitten op hun plek. Nu is het tijd voor de electronica
Ik heb de Ibanez IJX40 Black. Ik denk dat voordat ik upgrades voor mijn gitaar ga aanschaffen beter een nieuwe kan kopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen probleem, daar zijn we voor
Wat voor gitaar heb je? Want je kunt soms voor een paar euro leuke upgrades halen
Haha nee, die lopen gelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
Zijn fokposten loopt een paar uur achter op Twitter.
Rustig aan eh, niet teveel slopen. Boel moest nog een beetje uitgeDremeld worden ook. Zit nu wel allemaal strak vastquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je zo lang over je eten gedaan of doe je het rustig aan?
Dat is ook zo.quote:
Ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:
Boel moest nog een beetje uitgeDremeld worden ook. Zit nu wel allemaal strak vast
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
[..]
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Oew dat gaat wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als we dan toch verzoekjes doen: Pearl Jam - Just Breathe
Of is dat te laat?
Als het goed is, krijg ik vanavond een aantal foto's van afgelopen zaterdag. Eens kijken of die door de censuur heen komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Als ik straks klaar ben maak ik wel even foto's.
en heb hem vandaag maar besteld...! moet er alleen nog een expressie pedaal bij kopen, maar vindt 70 euro iets te veel voor zo'n standaard line6 ding, van het weekend even langs muziekzaak hier in de buurt om er zoiets bij te kopen.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, die M9 lijkt me ook top, ik weet alleen niet precies wat het verschil is met de M13. Hij is nog wel een beetje prijzig ja, en te nieuw om goed tweedehands te vinden.
Vet ding!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:12 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
en heb hem vandaag maar besteld...! moet er alleen nog een expressie pedaal bij kopen, maar vindt 70 euro iets te veel voor zo'n standaard line6 ding, van het weekend even langs muziekzaak hier in de buurt om er zoiets bij te kopen.
heb het pedaal morgen/overmorgen binnen, laat jullie mijn bevindingen wel weten
Als je ff wat eerder was geweest had ik er 1 gehad voor 10e voor jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:12 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
en heb hem vandaag maar besteld...! moet er alleen nog een expressie pedaal bij kopen, maar vindt 70 euro iets te veel voor zo'n standaard line6 ding, van het weekend even langs muziekzaak hier in de buurt om er zoiets bij te kopen.
heb het pedaal morgen/overmorgen binnen, laat jullie mijn bevindingen wel weten
Een SH4 en SH2 toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef The_Dean het volgende:
Allemachtig, wat zit er een geluid in die Seymour Duncans!
Dat is even andere koek
Nouja het is al anderhalf jaar geledenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
was er dan wat later mee geweest

quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:19 schreef -Menn0- het volgende:
Ga ik zeker doen donderdagThank you for the request Cynic
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:55 schreef -Menn0- het volgende:
Alleen moeilijk om tegelijk te spelen en zingen
gewoon akkoorden zoeken, voor tijdens zangquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:55 schreef -Menn0- het volgende:
Alleen moeilijk om tegelijk te spelen en zingen
Told you so!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef The_Dean het volgende:
Allemachtig, wat zit er een geluid in die Seymour Duncans!
Dat is even andere koek
SH4 en SH1.quote:
Zoals ik zei, wel even wennen, maar die LP is een monster gewordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Told you so!
En ook: Waar blijven de foto's?
Naja, niet bassig... maar veel bottom end. En eerlijk gezegd niet zo helder als verwacht, maar kan aan mij liggen, heb me er nog nooit echt in verdiept. Als het maar goed klinktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:47 schreef TeleluvR het volgende:
SH-4 donker/bassig? Wat raar, is echt een van de meest heldere humbuckers die ik ken!
En openbaar?quote:
Volgens mij niet, alleen voor mensen binnen de school. Why? Wilde je komen?quote:
Haha vetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je Plaatje zit precies mee te headbangen op m'n dubstepook echt precies in de maat
Altijd leuk om gitaristen in actie te zien.vquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen voor mensen binnen de school. Why? Wilde je komen?
Leiden is wel een eind rijden voor een half uurtje gitaar gepingelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Altijd leuk om gitaristen in actie te zien.v
Waar kan je als broekie met een gitaar terecht als je alleen maar dingen van anderen kan spelen ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:05 schreef TeleluvR het volgende:
Anders kom je een keertje in Leiden spelen!
Ik heb de SH4 in de brug, die ene met SD opdruk. Maarja, de LP is ook net iets anders kwa gewicht enzo dan de SG natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:55 schreef TeleluvR het volgende:
Nou, wat ik zeg, bij had ie echt heel veel helder. Ik gebruikte em in de SG echt om een een brugelement van een tele te benaderen...
Meeting in een kroeg aldaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waar kan je als broekie met een gitaar terecht als je alleen maar dingen van anderen kan spelen ?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net at e foto's van onze reünie online staan.
http://www.abbeyroden.nl/(...)Greencheese%20reunie
Over een half jaar zullen we waarschijnlijk de volgende reünie doen.
Donderdag worden de toetsen en nog een intro opgenomen, daarna is het wachten op de eindmix.
Is mooi geworden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Ibanez pic post!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniale foto's sommigequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef brother52 het volgende:
Donderdag worden de toetsen en nog een intro opgenomen, daarna is het wachten op de eindmix.
Eerlijk gezegd twijvelde ik ook [nog], maar je kan het pas goed zien als het er op zitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:24 schreef TeleluvR het volgende:
Netjes, maar ik vond de oude stemsleutels echt wel veel mooier
En ik linksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is mooi geworden.![]()
Ruilen? Dan leer ik wel rechtshandig spelen.
Klopt, SH4 is JBquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:30 schreef Cynic het volgende:
SH4 is JB toch? Ben het inmiddels een beetje vergeten.
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe je dat nummer ervanaf brengt Menno, hoop dat je er een filmpje van maakt.
Ik ook. Die gaat de deur ook nooit weer uit.quote:
Mooie dingen zijn dat.quote:
Je hebt gelijk, deze denk ik ook nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook. Die gaat de deur ook nooit weer uit.
Zo kan het ook natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat.
Ik moet nodig een nieuwe gitaar kopen om er nog 1 in te stoppen
Hij is tricky omdat Eddie z'n stem zo apart is dat je het snel gaat na doen. Moet nog even oefenen (leren in m'n eigen stem te zingen niet imiteren) voordat er een filmpje komtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:30 schreef Cynic het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe je dat nummer ervanaf brengt Menno, hoop dat je er een filmpje van maakt.
Wat een stem inderdaad....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij is tricky omdat Eddie z'n stem zo apart is dat je het snel gaat na doen. Moet nog even oefenen (leren in m'n eigen stem te zingen niet imiteren) voordat er een filmpje komtMaar hij gaat er zeker komen!
Staat al een tijdje op de iPod inderdaad! Kende dit nummer stiekem ook al ergens van, geen idee waarvan maar kon sommige stukken zo meezingen....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat een stem inderdaad....
De soundtrack van Into The Wild (schitterende film overigens) heeft hij ook gedaan, ook allemaal dat soort liedjes.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef brother52 het volgende:
Dat is 1 van de redenen dat we maar 1x per half jaar wat opnemenquote:
Mooie tele!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef brother52 het volgende:
Ook die zal ik niet zo snel de deur uit doen.quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |