\\AT en zoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef DeZoektocht het volgende:
heb je hier wel tijd voor, moet je geen SBS kijken?
Er gaat sowieso een draaiorgel meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik zat op mijn werk ten tijde van het interview, gaat er een draaiorgel mee voor tijdens de persconferenties?
ja diequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Ik wilde sowieso al eens gaan informeren of Sieneke zelf niet eens een uurtje vragen wil beantwoorden onder een eigen accountje op FOK!Denkt hij dat dat te realiseren is?
Of dat hij dan de vragen beantwoordt namens haar als hij nog eens een interview met haar heeft?
Niet als de mods er bij zijn en gewoon de onzin meteen weghalenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgt ze dan niet alleen puber reacties van mensen vraag ik me af?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Ik wilde sowieso al eens gaan informeren of Sieneke zelf niet eens een uurtje vragen wil beantwoorden onder een eigen accountje op FOK!Denkt hij dat dat te realiseren is?
Of dat hij dan de vragen beantwoordt namens haar als hij nog eens een interview met haar heeft?
pfff...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Wil hij geen eigen account op FOK! om hier morgen vragen te beantwoorden ofzo?
Hihihi. Overleg maar ff rustig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:41 schreef Ole het volgende:
[..]
pfff...
ga ik overleggen...
weet je wel dat het vrijdagavond is (voor mij dan)
deze vragen doen niet mee dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer gaat hij een mediatraining volgen?
Hoe lang heeft hij voor klas gestaan voor hij bij TMG begon?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:45 schreef Ole het volgende:
En ik (Ole) wil niets horen meer over zijn uiterlijk ed..
gewoon vragen please!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |