Ik ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:21 schreef bascross het volgende:
De uitzending van vandaag doet het niet op uitzendinggemist. Meer mensen last van?
meid tochquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:27 schreef Zokunen het volgende:
Baal hier stevig van, wat een klein half uur te laat, denk kijk het wel via rtl gemist, en nu kan ik dus niks zien :S
Waar zit je het terug te kijken, want RTLGemist heeft hem nog (steeds) niet online.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:30 schreef Veerboot het volgende:
Zit 'm nu terug te kijken, die opmerking over die kutscheet![]()
Ergens rond minuut 39-40.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
na hoeveel minuten is dat ong?
Vanaf dvd-recorder.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Waar zit je het terug te kijken, want RTLGemist heeft hem nog (steeds) niet online.
419.000quote:
Op 7:40!quote:
Nee hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:30 schreef Ad_rem het volgende:
Hm nog steeds niet op uitzending gemist..
Grappig, maar dat kan nog wel eens realistisch zijn ook. De opperhand van John.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:00 schreef Oliver23 het volgende:
Misschien vond RTL de 'kutscheet' van Johan zo onsmakelijk dat ze weigeren de uitzending online te gooien
Lijkt me ook wel een goede verklaring, Linda de Mol was natuurlijk het 'lijdend voorwerp'.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef Fizd het volgende:
[..]
Grappig, maar dat kan nog wel eens realistisch zijn ook. De opperhand van John.
Wel vervelend. Het is mijn favoriete tv programma en kon het gisteren niet zien helaas. Ook vergeten op te nemen. Kan niemand hem op e.o.a. manier online zetten of zo?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een goede verklaring, Linda de Mol was natuurlijk het 'lijdend voorwerp'.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:00 schreef Oliver23 het volgende:
Misschien vond RTL de 'kutscheet' van Johan zo onsmakelijk dat ze weigeren de uitzending online te gooien
Bullshit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Een legendarische verloren uitzending, je had 1 kans om hem te zien, die heb ik gegrepen.
Wil iemand zo vriendelijk zijn om deze daarna even netjes op megaupload/torrentje te plaatsen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef jakees het volgende:
Goed nieuws hij staat op de nieuwsgroepen!!!!!!!!!!!!
Would be nice!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef -J-D- het volgende:
Ben hem nu aan het downloaden... Daarna zal ik eens kijken of ik hem ergens kan dumpen.
Misschien in 2 delen @ Hotfile.com?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef -J-D- het volgende:
Download is binnen.
Megaupload duurt wel erg lang, twee uur uploadtijd, dus ff verder kijken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:32 schreef -J-D- het volgende:
Mwah, megaupload doet het wel redelijk.
Heb beetje ruzie met mijn internetverbinding, dus hoop dat het stand houdt.
-edit-
Over 20 min zou het online moeten staan op megaupload.
Dan dump ik nog ff het linkje en ga ik slapen
Held.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:32 schreef -J-D- het volgende:
Mwah, megaupload doet het wel redelijk.
Heb beetje ruzie met mijn internetverbinding, dus hoop dat het stand houdt.
-edit-
Over 20 min zou het online moeten staan op megaupload.
Dan dump ik nog ff het linkje en ga ik slapen
Erg relax man, tnx!quote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef -J-D- het volgende:
Download van ' Voetbal International van 5 maart 2010 ' via MegaUpload
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:39 schreef Sj0rs het volgende:
[ afbeelding ]
ah joh hee is leuk schei uit man
Denk dat Johan Derksen maandag zijn excuses gaat maken ten opzichte van Linda de Mol.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar we kunnen nu wel de conclusies trekken dat:
1) de utizending niet meer op Gemist komt
2) dat dit komt doordat John/ Linda de Mol dit tegen heeft gehouden
3) dat JD volgende week afwezig is
4) dat John de Mol noooit meer in VI komt
5) dat iedereen toch gewoon deze uitzending/ dit moment kan zien.![]()
Excuses zal hij niet doen denk ik. Het was ook zo plat, het floepte er ook niet uit hij werd onderbroken en daarna maakte hij de grap alsnog. Die Viggo waas was helemaal van pad af. Ik denk ook dat JD niet erg blij is met zon platte opmerking.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Denk dat Johan Derksen maandag zijn excuses gaat maken ten opzichte van Linda de Mol.
Gaat Hansie direct vragen of hij dat ook tegen zijn vader wilt doen.
Van die WC pot niet, denk ik. Wel - ook dat denk ikquote:
Ik denk eerder andersom. Maar we wachten morgen af.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:01 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Van die WC pot niet, denk ik. Wel - ook dat denk ik- dat stuk van die kutsheet.
Grote redder van mijn weekendritueel. Laat me je omarmen.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef -J-D- het volgende:
Download van ' Voetbal International van 5 maart 2010 ' via MegaUpload
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:05 schreef -J-D- het volgende:
Omarmen![]()
Graag gedaan jongens. Als je ziet dat er zoveel vraag naar is, is het een kleine moeite.
Legendarische uitzendingquote:Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef reem het volgende:
Ja bedankt, download was zeker de moeite waard
Allemaal aanmelden dan!!!!quote:
quote:Beste kijker,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben van het productiehuis van Voetbal International nog geen digitale uitzending ontvangen, zodra wij de aflevering in ons bezit hebben wordt de aflevering op RTL Gemist geplaatst.
Wij wensen u nog veel kijkplezier bij RTL!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksservice
Als je iets terug had gelezen, zie je dat die uitzending er ook bij anderen niet tussen staat.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand de link van afgelopen vrijdag op rtl gemist? Bij mij geeft ie een foutmelding
Heeft iemand verder de link naar alle eerdere uitzendingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |