Sommigen zeggen dat hij nu op die Amerikaanse acteur. Ben z'n naam kwijt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:16 schreef Pencile het volgende:
Ik vind dat ie die kale kop wel kan hebben.
Steven Seagal?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat hij nu op die Amerikaanse acteur. Ben z'n naam kwijt.
Chris Burke:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat hij nu op die Amerikaanse acteur. Ben z'n naam kwijt.
Waarom neemt het uiterlijk van Marc-Marie Huijbregts zo'n belangrijke plaats in in je gedachten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik zeg alleen dat MM er op deze manier als een mongool bij loopt.
Ik geef gewoon aan dat hij eruitziet als een mongool.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom neemt het uiterlijk van Marc-Marie Huijbregts zo'n belangrijke plaats in in je gedachten?
Er zijn wel meer mensen die eruit zien als een mongool. Wat maakt het uiterlijk van MMH een eigen topic waard?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef gewoon aan dat hij eruitziet als een mongool.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die eruit zien als een mongool. Wat maakt het uiterlijk van MMH een eigen topic waard?
Waarom vind je zijn nieuwe look van belang? Het gaat om de inhoud weet je wel.quote:
Dit is KLB.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom vind je zijn nieuwe look van belang? Het gaat om de inhoud weet je wel.
Ik vind het ook niet van belang. Doei.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit is KLB.Ik vind het niet van belang, ik vind gewoon dat hij er tegenwoordig uit ziet als een mongool.
Heb je weleens in de spiegel gekeken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit is KLB.Ik vind het niet van belang, ik vind gewoon dat hij er tegenwoordig uit ziet als een mongool.
Welke inhoud?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom vind je zijn nieuwe look van belang? Het gaat om de inhoud weet je wel.
Nou, in DWDD met Willem van Hanegem erbij, die kwam praten over dat schilderij dat hij gemaakt had. Dat was toptelevisie!quote:
Ach jawel, een beetje piepen en melig ouwehoeren.. Maar MMH blijft natuurlijk een vrij droevig mannetje.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:03 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nou, in DWDD met Willem van Hanegem erbij, die kwam praten over dat schilderij dat hij gemaakt had. Dat was toptelevisie!
Ja. Open daar dan een topic overquote:
Jij ook.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:05 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Maar MMH blijft natuurlijk een vrij droevig mannetje.
Ook als groupie van MMH is jouw mening over mij hier helemaal niet relevant, voor zover jij überhaupt het vermogen hebt een mening.te vormen. Werkelijk niemand zit daar op te wachten.quote:
En niemand zit op jou te wachten.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:07 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ook als groupie van MMH is jouw mening over mij hier helemaal niet relevant. En werkelijk niemand zit daar op te wachten.
Dat maakt het zo sneu dat jij met van die volkomen irrelevante lulkoek aan komt zetten. Wat moet jij je vervelen; sneu man..quote:Op zondag 7 maart 2010 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En niemand zit op jou te wachten.
Dat jij dat niet snapt zegt al genoeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:12 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat maakt het zo sneu dat jij met van die volkomen irrelevante lulkoek aan komt zetten. Wat moet jij je vervelen; sneu man..
Ik stel simpelweg vast dat jouw oninteressante, oppervlakkige mening niet relevant is. Misschien kun je anders ook nog ff vertellen hier wat jouw zusje zei toen ze jullie hond dood onderaan de trap vond.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij dat niet snapt zegt al genoeg.
Aaaaaaaaah! Is dèh nou nodig?...Maja....t'is wel gezegd.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:12 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat maakt het zo sneu dat jij met van die volkomen irrelevante lulkoek aan komt zetten. Wat moet jij je vervelen; sneu man..
Er zijn zoveel Brabo's met als tweede naam Maria. Standaardprocedure onder Rooms-Katholieken.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:17 schreef Fortitude het volgende:
MAAR WAAROM HEET DIE GAST MARIE???????
Ik snap er niks van. Ok zijn stem is wel erg hoog maar hij is nog steeds een gast.
Ah ok thx. Goeie gastjes die Rooms-Katholieken.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn zoveel Brabo's met als tweede naam Maria. Standaardprocedure onder Rooms-Katholieken.
Jij bent ons echt heel erg verkeerd aan het voorlichten, vriend.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jij bent ons echt heel erg verkeerd aan het voorlichten, vriend.![]()
Het is wèl Marc Marie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc-Marie_Huijbregts
Nou, weet je, Giel (Beelen) is ook met een G, terwijl zijn officiele naam Michiel is, dus ja...helemaal uit te sluiten was zoiets niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:37 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Autist dat was natuurlijk niet serieus.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:29 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Halcon!!![]()
![]()
Word je door hem teveel geconfronteerd met je eigen eenzaamheid?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:05 schreef Theoria_Colorum het volgende:
In essentie natuurlijk een heel droevig mannetje, maar ach..
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Word je door hem teveel geconfronteerd met je eigen eenzaamheid?
Wat een bitter leven leid jij toch.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:44 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Maar je mag hier wel ff uitwijden over de sodalitas op het woonwagenkamp, als jij je daardoor een nóg grotere jongen voelt.
Daarom zou ik je er vooral lekker niet mee bemoeien.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |