Ach , dit topic bloed toch niet dood ofzoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het lijkt ook nog wel even te duren voor ronde twee begint. Er wordt niet bepaald massaal gestemd.
Weet ik. Ik hoopte alleen op een tweede ronde voor ik aan het werk moet. Had ik nog iets kunnen maken voor die tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:47 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ach , dit topic bloed toch niet dood ofzo, het moet gewoon nog warmdraaien
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
Speaking of which: ik ben er ff tussenuit.
Mocht er tijdens mijn afwezigheid nog gestemd worden, de stand is:
4-3
Photoshop 1: Chen, Twizu, Banaantelefoon, Enj0y
Photoshop 2: HowAreYouDoing, Aight1
Da's een stem?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:26 schreef FFSletop het volgende:
Was de tussenstand?
Wie die K.T. Ook heeft gemaakt, mijn zegen heb je
Oeh het kan gelijkspel wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
Photoshop 2: HowAreYouDoing, Aight1, FFSletop
Nog 3 stemmen te gaan, het is nog spannend!
Ok dan!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:29 schreef Hameren_Yzer het volgende:
ik stem 2
Lol.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:32 schreef ToT het volgende:
Photoshop 2: HowAreYouDoing, Aight1, FFSletop, Hameren_Yzer, Ratelslangetje
Nog 1 of 2 stemmen te gaan, afhankelijk van op wie gestemd gaat worden!
We hebben een winnaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:39 schreef Bomil het volgende:
2
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb trouwens wel een idee voor de foto's: De echte bigtime loser mag kiezen onder welke categorie de volgende foto valt. Dus zoiets van:
-Mens
-Natuur (flora & fauna dus)
-Gebouwen
En ga zo maar door! Wat vinden jullie?
Of was dat sarcasme?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef ToT het volgende:
Hmmmm dus iemand die echt nooit wint kan dan aansturen naar een richting waarin hij/zij wel inspiratie heeft? Klinkt niet verkeerd. Ja of dat diegene gewoon een keer zelf wat mag uitkiezen.
Veel plezier HJquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:45 schreef HaJee het volgende:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bedankt allemaal. Winnaar in een veld van twee
![]()
![]()
Mijn leven heeft weer zin. Ik loop nu met opgeheven hoofd naar m'n werk.
Veel plezier met de volgende battle. Denk niet dat ik het red om daar aan mee te doen.
Nee ik bedoel als we steeds een vast clubje hebben die meedoet en er steeds eentje niet van wint.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:45 schreef HaJee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bedankt allemaal. Winnaar in een veld van twee
![]()
![]()
Mijn leven heeft weer zin. Ik loop nu met opgeheven hoofd naar m'n werk.
Veel plezier met de volgende battle. Denk niet dat ik het red om daar aan mee te doen.
Point takenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als we steeds een vast clubje hebben die meedoet en er steeds eentje niet van wint.
Ja of we zouden het idd per battle kunnen doen, maar dan moet degene met de minste stemmen wel toevallig online zijn he. Laatste stem lijkt me wat makkelijker.
Pagina 4quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef onderjas het volgende:
Oke, het is 15:30 en geen van beiden heeft een plaatje gepost. Dan doe ik het maar.
[ afbeelding ]
Deze toch?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef onderjas het volgende:
Oke, het is 15:30 en geen van beiden heeft een plaatje gepost. Dan doe ik het maar.
[ afbeelding ]
Nee gewoon 8uur het moet zo mooi mogelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:02 schreef ToT het volgende:
Nog ff wachten mensen!Ik ben nog bezig!
Ik had net gezegd dat we tot 20.00 konden wachten, maar als men dat te lang vindt, kunnen we de deadline ook eerder doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |