Foto??quote:
Goed hoor. Af en toe voel ik nog wel iets prikken van binnen, maar geen pijnstilling meer nodig ofzoquote:
quote:
Fijn dat het goed ging BE!! Volgens mij deed mijn huisarts het ook het liefst aan het eind, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.quote:K_i_m, ik had blijkbaar goeie drugs, weinig napijn iig!
Alleen suf, even checken, moest jij aan het begin van menstruatie of aan eind?
Ik dacht begin maar had mazzel dat ik niet veel vloeide nog want deze arts had liever aan het eind.![]()
Ik voelde echt mijn baarmoeder samenkrampen om dat stuk plastic eruit te werkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
TT!![]()
K_i_m, ik had blijkbaar goeie drugs, weinig napijn iig!
Alleen suf, even checken, moest jij aan het begin van menstruatie of aan eind?
Ik dacht begin maar had mazzel dat ik niet veel vloeide nog want deze arts had liever aan het eind.![]()
erg is dat he? ik begin alle dagen om half 8quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Goed hoor. Af en toe voel ik nog wel iets prikken van binnen, maar geen pijnstilling meer nodig ofzo.
Ik ben wel dood en doodmoe, twee keer om 8 uur beginnen deze week [ afbeelding ]
Ow dat klinkt wel heftig hoor.... gelukkig gaat het nu iets beter.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik voelde echt mijn baarmoeder samenkrampen om dat stuk plastic eruit te werken.
Fijn dat het mee is gevallen! Ik moest "als ik ongesteld zou worden". Uiteindelijk heb ik twee dagen roze afscheiding gehad en daar ben ik mee naar de HA gegaan. Meer is het niet geworden, ik ben spontaan opgedroogd van dat apparaat geloof ik.
Dat is wel erg vroegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
erg is dat he? ik begin alle dagen om half 8
ik moet me echt even flink indrinken met koffie om overeind te blijven
Ha, dan heb jij ook een model-baarmoederquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Oei, da's heftig dan k_i_m!![]()
EN ik dacht dus idd ook begin. Nou ja goed, ik ontspande zooooooooooooooo goed zei ze dat ze het daardoor allemaal heel goed kon zien. EN hij zit.
Ik heb mijn draadjes nooit kunnen voelen... nu ook niet, ze zitten waarschijnlijk achter de baarmoedermond. Met het maken van het uitstrijkje kon de assistente ze niet vinden... ze hebben toen gevraagd of ik een echo wilde, maar ik vond dat niet nodig. Ik hoop dat ze ze wel kunnen vinden als hij eruit moet trouwens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha, dan heb jij ook een model-baarmoeder. Fijn dat het ook jou is meegevallen!
ik heb vandaag voor het eerst aan de draadjes durven voelen. ik vond het bijna net zo eng als toen er hechtingen inzaten. held dat ik ben
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |