SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu zo maar 's door met het hoofdgerecht!
Ja doei.
nee, werk. mn promotor zeg maar...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef conleche het volgende:
Welke begeleidster kwak? Van je studie? Van je therapie? Je therapie is net begonnen, hoe kan ze er nu al niet meer in geloven?
Lijstje:
O: 3 crackers met ham, light mayo en tomaat
L: pasta met room en parmezaanse kaas en peterselie
T: miniworstenbroodje op begrafenis
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: nu in de oven: diepvriespizza met extra ui als groenten. Prbly driekwart of zo.
Kwak bedoelt de begeleidster van d'r proefschrift.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef conleche het volgende:
Welke begeleidster kwak? Van je studie? Van je therapie? Je therapie is net begonnen, hoe kan ze er nu al niet meer in geloven?
Lijstje:
O: 3 crackers met ham, light mayo en tomaat
L: pasta met room en parmezaanse kaas en peterselie
T: miniworstenbroodje op begrafenis
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: nu in de oven: diepvriespizza met extra ui als groenten. Prbly driekwart of zo.
Whehe, hij heeft het nodig.quote:
Ik las ipv 'bellen' een 'alleen geschikt voor na 23:30'-woordquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef AKnynke het volgende:
tvp...weer terug uit de sauna! Was lekker, maar wel een gekke sauna..
Gefeliciteerd Tink! Ik eet zo een stukje chocolade appeltaart opje! Als het vriendje klaar is met bellen, that is. En z'n eten op heeft, want ik heb m'n eten al lang op, en hij is al lang aan de telefoon!
Een Duitstalig boek. Nu ben ik dol op lezen en is dit boek op zich ook wel aardig, maar het is het gewoon nét niet helemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd, Tink. Misschien morgen of zondag een herkansing?
Nu ben ik wel benieuwd wat het matige kado was
haha..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las ipv 'bellen' een 'alleen geschikt voor na 23:30'-woord![]()
.
En gefeli Tink!.
Welk boek? t vriendje is helemaal gek van Neue-Vahr Süd, die schijnt echt heel tof te zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een Duitstalig boek. Nu ben ik dol op lezen en is dit boek op zich ook wel aardig, maar het is het gewoon nét niet helemaalZo eh, onpersoonlijk.
Hummeldumm van Tommy Jaudquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Welk boek? t vriendje is helemaal gek van Neue-Vahr Süd, die schijnt echt heel tof te zijn.
En inderdaad niet het meest leuke cadeautje!
ik heb chocolate chips uit canada gekregen van een collega! ik heb "the perfect cookies" een anagepaste versie van het tollhouse recept... die van de NYtimes heb ik ook in mn favorieten, maar ik wilde vanavond iets met gesmolten boter...en die van NYT moeten rusten, 24 u tot 36 u... ga ze wel nog eens proberen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef Sjaapje het volgende:
Dank je voor de complimentjes![]()
Tink, gelukkige verjaardag (al hoop ik dat mijn dag morgen leuker is, kan niet fout gaan, na 5 maanden het vriendje niet gezien...
.
@ Kwak ik heb die van de NY times gebakken (foodgawker en dan cookies NY times), die hebben prijzen gewonnen ofzo... Wel mijn vinger gesneden bij het chocolade omvormen naar chips...
Als het half zo goed wordt als het hier klinkt is het vast al goed genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef kwakz0r het volgende:... maar ik ga gewoon zorgen dat ze niks te mekkeren heeft door over anderhalve week/twee weken mn hoofstuk in te leveren, 50 pagina's op zn minst wordt het, en het wordt vet goed...
Ja, er zijn al verschillende variaties voorbijgekomenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tink, ook jij bent een kandidaat voor de winnaar in de categorie 'zo laat en achteloos je verjaardag vermelden'.
Doet iedereen hier daar aan mee?
Ik wou eigenlijk helemaal niets zeggen, maar ik had er nu gewoon even de pest over inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tink, ook jij bent een kandidaat voor de winnaar in de categorie 'zo laat en achteloos je verjaardag vermelden'.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
O, gefeliciteerd Tink!Hoe oud ben je nu? (die vraag is echt nooit meer leuk na je 30e
)
Ik ga ook zo een Laurelientje doen, mijn meneer haalt nu fritessticks, wijn, salmiakmix en caramelreep bij de AHAnders gaat het afvallen natuurlijk veel te snel.
nah, ik heb vorige week maandag alleen maar lopen janken omdat ik t zo moeilijk vind dat mn buffer, voedsel, weg is... ik moet ineens vanalles voelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Gefeliciteerd Tink! Jammer dat het geen leuke dag is geworden..
En eenvoor Kwak, ik geloof ook zeker in je, en vind juist dat je het zo goed doet (en ben daar jaloers op, want wij hadden dezelfde start-therapie-dag en ik ben me alleen nog maar slechter gaan voelen geloof ik
)
Succes met je hoofdstuk, het wordt vast rete-goed en dan staat ze met dr mond vol tanden
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
O, gefeliciteerd Tink!Hoe oud ben je nu? (die vraag is echt nooit meer leuk na je 30e
)
Ik ga ook zo een Laurelientje doen, mijn meneer haalt nu fritessticks, wijn, salmiakmix en caramelreep bij de AHAnders gaat het afvallen natuurlijk veel te snel.
Maar je kunt ook gewoon naar de Action gaan en daar voor ¤ 0,80 helemaal los gaan en handwarmers of desinfectiegel halen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb geen geld voor kadootje
Nee hoor, die zit er nog! Maar ik merk heel duidelijk verschil tussen gewoon bloed verliezen, en echt ongesteld zijn. Tijdens dat laatste heb ik alle menstruatieklachten, waar ik verder geen last van heb ook al menstrueer ik. Snap je?quote:
oja! misschien ga ik morgen na de repetitie wel iets leuks uitzoeken bij de Actionquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar je kunt ook gewoon naar de Action gaan en daar voor ¤ 0,80 helemaal los gaan en handwarmers of desinfectiegel halen!
Of een heerlijke nep-Kneipp (lavendel of eucalyptus) voor ¤ 0,89.
Lekker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
Aan mijn daglijstje moet nog worden toegevoegd:
2 stukken pizza
een minitwix
een pindakoekje
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef conleche het volgende:
Tinkster!!! Feli!!Klinkt alsof het beter had gekund, die verjaardag. Aan de andere kant; je bent pas 17. Mooie leeftijd en nog lang geen 18!!
87quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:33 schreef conleche het volgende:
Hou oud is je omaatje, Maria-indiaantje?? En gaat het al beter dan eerder deze week, of weet je dat niet?
Peri.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tink, ook jij bent een kandidaat voor de winnaar in de categorie 'zo laat en achteloos mogelijk je verjaardag vermelden'.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:13 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook wakker. Moet het hele weekend werken.Even moed verzamelen om uit mijn bed te komen, de kou in. En dan even kijken welke buur iets heeft loshangen aan z'n balkon, want door de storm vannacht speelde het, whatever it was, voor xylofoon.
Nee. Ik zit net met een salarisgat, omdat mijn werk mij heeft overgenomen van het uitzendbureau. En dat uitzendbureau wil mijn vakantiegeld niet meteen uitbetalen, nee, daar moet ik 6 weken op wachtenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:47 schreef conleche het volgende:
Afleiding is wel heel fijn ja in dit soort situaties!!Is dat banksaldo een gevolg dan van de breuk, of toevallig nu net ook zo??
Schattig jurkjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:39 schreef sigme het volgende:
Ik heb zojuist een jurkje gekocht.
[ afbeelding ]
Kachel gepoetst & gebrand, ramen gelapt, te lui om te gaan rennen en er moet nog een afwas.
Ik ga maar eens naar buiten, kijken hoe het in de kas staat met de zaaisels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Schattig jurkje
Vandaag heb ik deze aan:ImposantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En het kan best flatterend gefotografeerd zijn, maar zolang het niet gesoept is, kan het niet anders of je hebt een paar zeer fraaie lijnen
.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
[..]
Schattig jurkje
Vandaag heb ik deze aan:Leuk jurkje, en staat je erg mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Heb je spd schoenen gekocht?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wij gaan vanavond bij Restaurant Vesters etenRestaurantweek
en zo maar eens even richting stad voor wat boodschapjes, nieuwe hardloopschoenen en de klemmetjes onder mijn spinschoenen laten zetten
[..]
Schattig jurkje
Vandaag heb ik deze aan:Wow....ziet er echt heel goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een schattig jurkje Sigme![]()
Hij is niet gesoept nee. Maar wel flatterendquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Imposant. En het kan best flatterend gefotografeerd zijn, maar zolang het niet gesoept is, kan het niet anders of je hebt een paar zeer fraaie lijnen
.
hier ook! ik heb zin om straks in de auto te zitten met de muziek hard aan en meezingen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb de lente in mijn bol en de zon schijnt hier ook heel hard
Radio Antenne!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hier ook! ik heb zin om straks in de auto te zitten met de muziek hard aan en meezingen!
Ja! Hitradio antenne!quote:
Gelezen en terugvoeder zit in uwen PM!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Zie PM ladies, thanks!
Hij hoeft pas maandag de deur uit, dus das geen probleem
Heb je je loonbelastingverklaring verkeerd ingevuld dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:44 schreef Chicolate het volgende:
En van mn huidige baan lijkt het er ook op dat ze me geen belasting laten betalen dus ik weet ook niet wat ik daar dan mee moet.
Ik heb helemaal niets ingevuld, ik heb nog nooit van een loonbelastingsverklaring gehoord, maar ik kan op mijn jaaropgave nergens vinden wat ik aan belasting heb betaaldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je je loonbelastingverklaring verkeerd ingevuld dan?
Gewoon opnieuw invullen.![]()
En sparen voor wat je moet gaan betalen.
dan staat er oip je belasting verklaring ws. al ingevuld dat ze loonheffingskorting moeten toepassen., dat betekent dat zij gene belasting erafhalen omdat je onder het belastingvrije bedrag blijft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets ingevuld, ik heb nog nooit van een loonbelastingsverklaring gehoord, maar ik kan op mijn jaaropgave nergens vinden wat ik aan belasting heb betaald. Dus wie weet heb ik het wel gedaan, maar snap ik de jaaropgave gewoon niet
. Sparen hoeft niet, verdien 2000 per jaar ofzo, en afgelopen jaar totaal 400 bij dit bijbaantje. Denk niet dat ik dan opeens duizenden euro's moet gaan betalen.
Ze hebben inderdaad loonheffingskorting toegepast, dankje nu snap ik hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan staat er oip je belasting verklaring ws. al ingevuld dat ze loonheffingskorting moeten toepassen., dat betekent dat zij gene belasting erafhalen omdat je onder het belastingvrije bedrag blijft.
je hoeft geen aangifte te doen denk ik, ternzij de belastingdienst je zélf een aangifteformulier stuurt
Zoveel onbelast?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
De eerste 8000 was sws onbelast geloof ik chico!
Bij mij heeft de belastingdienst steeds voor me gespaard...
Het weer is echt fijn nu, zeker in t zonnetje. Wordt lekker rennen straks
Hmm.. Ja ik kreeg ook een brief van de HvA..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb begin vorig jaar een project voor de HvA gedaan, en daar kreeg ik een onkostenvergoeding voor, zodat ik geen belasting hoefde te betalen. Krijg ik nu de jaaropgave binnen, hebben ze het opeens opgegeven als normale vergoeding dus nu moet ik er weer achteraan gaan.
En van mn huidige baan lijkt het er ook op dat ze me geen belasting laten betalen dus ik weet ook niet wat ik daar dan mee moet. Heb nog nooit mn normale inkomsten opgegeven, alleen een TJ biljet om belastinggeld van de vakantiebaantjes terug te krijgen.
Wat cute! Mag ik een roze?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
ja hoi, ik had repetitie, lekker gezongen, voel me nog steeds kut over werk. gelukkig vanavond leuk dineetje met bestuursgenootjes. en ik heb spullen gekocht om amigurimi te hakenga beginnen met een poes voor mn babynichtje!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
ja hoi, ik had repetitie, lekker gezongen, voel me nog steeds kut over werk. gelukkig vanavond leuk dineetje met bestuursgenootjes. en ik heb spullen gekocht om amigurimi te hakenga beginnen met een poes voor mn babynichtje!!
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb die bril dus niet gekochtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:43 schreef neen het volgende:
Foto![]()
Iemand vond ook dat ik op hem leek ja, maar dat lag meer aan de foto gokik.Sowieso nu niet meer want: dikke kop.
Nou, we gaan er met z'n alle heen maar men wilde niet op de slaapzaal. Uiteindelijk komt het er op neer dat iedereen bij een zus oid gaat slapen. Vond ik al ongezellig maar goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is er dan met je slaapplek, PF? En hadden je ouders niet verteld dat ze weg zouden zijn?
alleen het topje, want dat moest mee om de kleur van de stropdas te bepalen, maar uit dat topje kan hij echt niets opmakenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:15 schreef P.F het volgende:
Hij heeft je jurk toch nog niet gezien he!!
Ik weet het niet.. Ze woont ook best wel ver van het feest volgens mij dus we zouden sowieso op haar fiets moeten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Kun je dan niet toch bij die vriendin gaan slapen?
wtf is er mis met een adresquote:neem stadsbus 6 richting Hoograven en stap uit bij de halte Kastelenplantsoen na ongeveer 15 minuten
- loop 20 meter terug naar de doorgaande weg (Hooft Graaflandstraat) en sla linksaf
- na 50 meter rechtsaf de Liesbosweg op, aan het einde linksaf het bruggetje over
- volg de Verlengde Hoogravenseweg tot aan “De Driewerf”, in totaal 500 meter vanaf de bushalte
- jasje dicht, driemaal kloppen op de eikehouten deur
En als je met Google streetview aan de gang gaat, kan je het dan wel vinden denk je?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:20 schreef P.F het volgende:
[..]
wtf is er mis met een adres![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik ga maar even douchen en vrolijk worden!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
PF, lekker ontspannen feestje zeg
Zo msn doet het weer..
Lijst:
O/L: boterham kaas, boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, 2 glazen melk
S: 1.15 uur wandelen
T: appel, sinaasappel, beker warme chocolademelk, druifjes, tarwebolletje kipfilet
D: spruitjes, gebakken lever met ui, rijst
T: bakje chips, toastje met tonijnsalade (weet iemand nog een lekker recept?)
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
rok gekocht voor bruiloft schoonzusje, maar ga er vanavond ook maar in uit eten, chique restaurant
Nee ik moet wel starten, wist ik ook nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puff: ja okee maar ik was dingen van plan enzo!![]()
Mo: het was wel fijnWarm fleecedekentje
Ik ga maar eens eten maken
![]()
PF: relaxooo! Als het je meer stress dan plezier oplevert zou ik lekker niet gaanIndien mogelijk.
Hehe, ik heb ook ooit een gevonden die staat nu bij m'n ouders in de keukenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef P.F het volgende:
Vet gierig en een beetje viezig maar ik heb net een grote brabantia prullenbak gevonden
Voor 100 euro wil ik best even boenen
O, ja ze geven daarvoor een feest. Dus voor de wedstrijd, die is ook bij het roeien en ik ga nu uit eten in Utreg en dat feest is daarna en het roeien is al 's ochtends om 10 uur dus ik moet daar wel slapen want als ik naar het feest ga kom ik niet meer thuis en als ik 's ochtends vanuit Amsterdam moet komen dan ga ik sowieso heen en weer maar dan weet ik ook niet of ik daar op tijd kan zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat heeft dat feest van vanavond precies met je wedstrijd van morgen te maken?
Ik snap het nog steeds niet zo goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:09 schreef P.F het volgende:
[..]
O, ja ze geven daarvoor een feest. Dus voor de wedstrijd, die is ook bij het roeien en ik ga nu uit eten in Utreg en dat feest is daarna en het roeien is al 's ochtends om 10 uur dus ik moet daar wel slapen want als ik naar het feest ga kom ik niet meer thuis en als ik 's ochtends vanuit Amsterdam moet komen dan ga ik sowieso heen en weer maar dan weet ik ook niet of ik daar op tijd kan zijn.
Het feest is altijd voor de wedstrijd, snap ik ook niet zo goed!
Mijn nieuwe favoriete adresje: http://www.hippas.nl/kleding-jurken-cat37.htmlquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zie leuke jurkjes![]()
Sigme, waar gekocht? (al ben ik bang dat mijn curves het geheel iets te rond maken, maar ik dacht echttoen ik het jurkje zag.) Weet je dat ik bij jou altijd denk aan een vrouw die met haar krullen en zwierige jurkjes door een weiland stapt? Een beetje zo'm Milner dame maar dan met kleren aan
printscreen, plakken in paint en opslaan? Of wat bij veel pdf's ook kan: rechtermuisknop, opslaan als.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:51 schreef neen het volgende:
Ik zit weer te klotenweet iemand toevallig hoe je een pdf (tekening) toevoegt aan een word bestand... ik heb het nu geprobeerd te converteren naar .doc en dan gaat m'n tekening weg. Naar .jpg en dan wordt het heel klein, afdrukken als JPG lukte ook al niet.
Ik hoorde dat het weer heel koud wordt vannacht. Dan moet ik mooi binnen blijven dus.
Nee, helaas niet, want ik vind dat programma altijd erg leuk om naar te kijken. Het is alleen op zo#n lastige tijd tegenwoordig. Is deze aflevering ergens terug te kijken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand net How to look good naked gezien? Wat een prachtig lijf had die vrouw!
Oei, die is ook mooi.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sigme! Wat doe je me aan! Nu moet ik deze hebben..
[ afbeelding ]
Ik ga maar printscreenen jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
printscreen, plakken in paint en opslaan? Of wat bij veel pdf's ook kan: rechtermuisknop, opslaan als.
Van die dame die in Japan geweest is. Móói. Hoewel ik de andere serie (maat M) zelf mooier vind. Minder formeel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, m'n vriend betaalt, hoor ik net..
Zo eentje heeft ze ook in S, maar ik hou niet zo van die streepjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Van die dame die in Japan geweest is. Móói. Hoewel ik de andere serie (maat M) zelf mooier vind. Minder formeel.
[ afbeelding ]
En voor die prijs.. neemt DO2 er toch twee? Oneven en al?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik moest van Do2 zeggen dat je me niet zo op moet jutten, sigme!.
Welke van de 2?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo impulskoper? Ik heb 'm al gekocht..
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo impulskoper? Ik heb 'm al gekocht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja en Zaandam..het is oke. Altijd de geur van cacao!
En ben bijna iedere dag inAmsterdam
hoor
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:05 schreef Viking84 het volgende:
.
Weer thuis en moe, dus ik lees morgen wel bij. Zag wel een pm met een verzoek om een seksdate. Wtf?.
Welterusten!.
Het viel wel mee hoor, ik had niet direct verwacht dat ie de hele avond gezellig met me zou komen pratenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 7 maart 2010 03:23 schreef Merel het volgende:
Leuk Kwak! Ik heb het hier de laatste dagen niet gevolgd, veel te druk. Maar ik gooi er wel even een dagboekpost in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!. Lekker zonnetje schijnt er in mijn kamer
.
Ik heb me ook maar weer eens gewogen na mijn schandalige schransweek (pizza, patat, chips, kwarktaart, chocola, drop etc) en de schade valt mee, maar ik voel wel weer vetjes waar ze eerder niet zaten, dus de knop gaat wel weer om de komende week. Godsamme zeg, 10 kilo afvallen is een eitje vergeleken bij die laatste 2/3 kilo die eraf moeten.
De afzender van de seksdatepm is geen bekende. En het is een man, dus sws niet interessant.
Vandaag lessen voorbereiden voor dinsdag, woensdag en donderdag.
Niet meer actief op Fok!
Ik weet niet of het inmiddels al gelukt is maar: control panel --> add or remove programs --> windows live messenger zoeken in de lijst en erop gaan staan --> remove.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Die zijn leuk Kwak
Weet iemand hoe ik msn messenger kan uninstallen? hij wil niet meer.
Oeh, die is mooi!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend vindt deze mooier. Nu twijfel ik.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ga er maar eens uit, ontbijtje maken en vooral koffie.[/neen]
quote:Op zondag 7 maart 2010 09:28 schreef conleche het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ga er maar eens uit, ontbijtje maken en vooral koffie.[/neen]
Ik ga nu zo even een eitje koken terwijl ik een kopje koffie inschenkdaarna even hardlopen
Volgende week weer even mezelf een schop onder de kont geven, tot nu toe lijken alleen donderdag en vrijdag potentiële kcal dagen te zijn
Goed gedaan van Merel trouwens! Opdonderen met die vent!
ik droomde dat ik CDA had gestemdKoffie
het lijkt niet wat het is
Volg je neus!quote:Op zondag 7 maart 2010 12:08 schreef loveli het volgende:
Het ruikt hier naar vers afgebakken brood en ik heb zelf geen brood meer in huis
Jij was het!quote:Op zondag 7 maart 2010 12:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel, wat knap!!
Lijst:
O/L: 2 afbakmeergranen pistoletjes met heerlijke achterham van de slager en kaas, gekookt eitje, beschuit met aardbeien, 2 glazen melk.
T;s: appel, sinaasappel
S: 1.15 uur wandelen
T: kom yoghurt met aardbeien en druifjes, 2 pannenkoeken met stroop
D: zuurkoolovenschotel met aardappelschijfjes, gehakt en een stukje rookworst.
Zie ik eruit als een 40 jarige, niet knappe, beetje viezige onderbuurman?quote:
52 km maar dus. Waardeloosquote:Op zondag 7 maart 2010 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo. dat was nogal een deceptie. Het was veel kouder dan ik had verwacht![]()
Mijn voeten & handen werden al snel een soort ijsklompjes en de wind sloeg echt hard en koud in mijn nek en gezicht![]()
Na 30 km gestopt, schoenen uit en een poging gedaan de doorbloeding weer op gang te krijgen, maar tevergeefstoen besloten de kortste route naar huis te nemen en de 100 km werden er 52
![]()
Maar het ging conditioneel wel lekker! En heb nu het gevoel alsof ik naar de buurtsuper om de hoek ben gefietst
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
52 km maar dus. Waardeloos.
Nee joh, gek!. Ik vind het echt geweldig hoor!
. Ik vind 30 km fietsen al veel
. En dan doe ik dat ook nog eens alleen als de zon schijnt en het max windkracht 2 is
.
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een 40 jarige, niet knappe, beetje viezige onderbuurman?
Hehe, eens kijken wat voor gezichten er getrokken worden als ik dat echt zou doenquote:
hm, dit was een "oefenwerkje" ... ik wil voor mn baby achternichtje een octopus maken. of een pinguin... ik ga gewoon van alles knutselen en dan geef ik de mooiste aan haar...quote:Op zondag 7 maart 2010 10:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goed gedaan Merel!![]()
Vandaag maar iets leuks gaan doen zodat je hem lekker snel weer uit je hoofd hebt.
Leuk poessie Kwak.![]()
Had je er ook bestemming voor?
quote:Op zondag 7 maart 2010 03:23 schreef Merel het volgende:
Leuk Kwak! Ik heb het hier de laatste dagen niet gevolgd, veel te druk. Maar ik gooi er wel even een dagboekpost in:Co zei alles wat ik wilde zeggen dus alleen maar eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een goedzo!
Kwak
Ik ga er morgen drie halenquote:Op zondag 7 maart 2010 13:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt koud weer hoor, heb maar weer een legging onder mijn broek aan.
Zo even wandelen, ik wil wel 2 uren maar vriendlief wil niet, jammer..
Morgen de strecher halen bij de Action, kan ik mooi in de tuin liggenmet mijn, nog te kopen, bikini *brrrrrr*
Ik ben net in m'n eentje met een boekje ergens gaan lunchen, voelde al stoer genoeg van mezelf. Verder ben ik een béétje een emotioneel wrak vandaag.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:53 schreef loveli het volgende:
Kudo's Merel! Volgens mij is vandaag een perfecte dag om op het strand uit te waaien ofzo.
Wordt vast lekker dan! Hier staat het ook al te pruttelenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb net zuurkool voorgekookt voor mijn ovenschotel, met wijn enzo... maar nu zit meer dan de helft van de fles al in mijn maag
Heerlijk he?? Waren aan het wandelen, wind in de rug, zon in het gezicht, het was gewoon lekker warm.. En toen was ik zo blij van binnen en zo gelukkig met mijn lief...quote:Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wordt vast lekker dan! Hier staat het ook al te pruttelen
Nu is het heerlijk toeven op mn balkonnetje, ook in korte mouw.kan wel wat vitamine D gebruiken!
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij gaat lijntechnisch best wel goed denk ik zo?
Haha, gezellige avond en eet smakelijk dan maarquote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb net zuurkool voorgekookt voor mijn ovenschotel, met wijn enzo... maar nu zit meer dan de helft van de fles al in mijn maag
Merk je het wel in je gestel zeg maar?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weet het niet, heb me lang niet gewogen!
maar het gezond eten en 3x per week Evy lukt wel. Al heb ik net 3 paaseitjes op.
De lange termijn is vaak moeilijker.
Met deze temperaturen & koude wind vergt de inspanning 2x zoveel energiequote:Op zondag 7 maart 2010 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo. dat was nogal een deceptie. Het was veel kouder dan ik had verwacht![]()
Mijn voeten & handen werden al snel een soort ijsklompjes en de wind sloeg echt hard en koud in mijn nek en gezicht![]()
Na 30 km gestopt, schoenen uit en een poging gedaan de doorbloeding weer op gang te krijgen, maar tevergeefstoen besloten de kortste route naar huis te nemen en de 100 km werden er 52
![]()
Maar het ging conditioneel wel lekker! En heb nu het gevoel alsof ik naar de buurtsuper om de hoek ben gefietst
Idd een topprestatiequote:Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je het zo bekijkt heeft ons kuiken 104 km gefietst!Naisss
![]()
Hoe is het met Kaas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als toetje misschien. Eerst je groenten!!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:36 schreef Merel het volgende:
Hoi Kaas
Mijn D is een chocoladereep, ik heb 'm verdiend.
Weet ik, ik had ook mega veel honger toen ik aan het koken wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik blij en trots
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |