abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78786471
Zo!

Het vorige deel: Slank de lente in #971: Waar Kwak de hitlijsten bestormt

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_78786494
!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78786496
crosspost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu zo maar 's door met het hoofdgerecht!
Ja doei.
pi_78786570
Ik ook! Heb alleen wel het verhaal gemist!
pi_78786584
Ziet er lekker uit Mo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:31:36 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78786853
Hoi. Ik geloof ook in kwak en ik heb het verhaal ook gemist .
Niet meer actief op Fok!
pi_78787039
wat lief, en alweer een naamtopic

voor wie t gemist had: korte samenvatting, zélfs mn begeleidster gelooft er niet meer in, en dat kwam nogal rauw op mn dak, juist omdat ik t zelf wel weer goed vond gaan... en dat dan met een hoop oude koeien en een naar gesprek... ik voel me dus momenteel een beetje alleen en moedeloos...

maar jullie zijn lief en dat helpt!
Kwak
pi_78787068
Toch maar mn nieuwe kleren gepast. Een jurkje wat 2 maten te groot is waardoor mn taille verdwijnt en opeens een maffe strik bij de hals heeft zitten, een broek die wel mooi boven mijn laarzen staat en die ik wilde houden maar waar ik nog geen 5 min kan zitten omdat ie dan in mijn buik gaat snijden en een groene trui die ik wel hou. Nouja, dat scheelt weer geld he .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78787562
Oh Kwak wat naar.
Heb het verhaal niet helemaal meegekregen, maar wel dat het k*t is.
Als je je inhoudt met het bakken heb je natuurlijk ook gewoon een fijn cadeautje verdiend.
Misschien morgen rituals ofzo voor jezelf kopen?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:12:18 #10
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78788802
ik heb geen geld voor kadootje, maar: ik bak vanavond koekjes, en mag er zelf twee eten, en de rest gaat mee naar koor en bestuur morgen

en verder trakteer ik mezelf op een dekentje in pyjama in de bank, en x-factor op tv.
Kwak
pi_78788811
Tvp. PMS.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78788940
TVP
Volgens mij heb ik mn telefoon omgebracht
Een paar uur zonder batterij schijnt te kunnen helpen, dat maar proberen. Zou jammer zijn als ie kapot is, heb m een maand.
pi_78789149
Welke begeleidster kwak? Van je studie? Van je therapie? Je therapie is net begonnen, hoe kan ze er nu al niet meer in geloven?

Lijstje:

O: 3 crackers met ham, light mayo en tomaat
L: pasta met room en parmezaanse kaas en peterselie
T: miniworstenbroodje op begrafenis
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: nu in de oven: diepvriespizza met extra ui als groenten. Prbly driekwart of zo.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:24:42 #14
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78789471
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef conleche het volgende:
Welke begeleidster kwak? Van je studie? Van je therapie? Je therapie is net begonnen, hoe kan ze er nu al niet meer in geloven?

Lijstje:

D: nu in de oven: diepvriespizza met extra ui als groenten. Prbly driekwart of zo.
nee, werk. mn promotor zeg maar...
Kwak
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:24:51 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78789483
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef conleche het volgende:

Lijstje:

Kwak bedoelt de begeleidster van d'r proefschrift.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:25:25 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78789514
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. PMS.
.

En sterkte voor het vriendje
Niet meer actief op Fok!
pi_78789584
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

En sterkte voor het vriendje
Whehe, hij heeft het nodig.

Ik moet het hele weekend werken terwijl ik iedereen zo vreselijk dom en irritant vind. Niet handig, in een winkel. .
pi_78789917
The List:
O: dubbele boterham hagelslag
L: dubbele boterham appelstroop, een pindakaas, een rookvlees, appel
T: mandarijntje
D: lasagna
T: frustratie over mn telefoon
T: straciatellavla
pi_78790115
Tvp!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:39:35 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78790134
Kwak Ik vind je juist 1 van de sterkste personen hier

Sjaapje, jij lekker ding jij, zo had ik je niet verwacht, meer een tja een Sjaapje ofzo

Sigme, een Laurerientje, ik ken dat

Lijst:
O: Vla met druiven
T's : boterham rosbief, appel, sinaasappel
L: Kom kerriesoep met ballen, 2 boterhammen achterham, 2 glazen melk
T;s: boterham rosbief, tomaatjes, druiven, cracker achterham
T: bakje chips, chocolaatje
L: Broodje haring, blik sperzieboontjes
T: bakje chips en/of paar toastjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78790824
sporten goftedomme! 2 keer spinnen, 2 keer fitness en de nieuwe hardloop schoenen uitproberen! zo! ik moet er gewoon tijd voor maken en dat heb ik zojuist gedaan in mijn agenda
Ja doei.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:56:14 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78790935

.

Wel ff geluid aan zetten!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:56:36 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78790963
Dat klinkt niet zo mooi kwak, dat met je begeleidster. Ga je volgende week het gesprek met haar aan om te bespreken hoe jullie verder gaan? Misschien dat je daarmee de lucht een beetje klaart. Confrontatie is in dit soort gevallen vaak de beste verdediging. Ik geloof trouwens wel in je, juist omdat het volgens jou weer wat beter gaat. Volgens mij ben je best kritisch op je eigen functioneren, dus als jij zelf progressie ziet, dan is er progressie. Kop op en doorzetten

Ik heb vandaag de kutste verjaardag ooit gehad . Man was vergeten dat we samen zouden ontbijten, dus dat mocht ik mooi zelf verzorgen, geen slingers, geen inpakpapier, matig cadeau van man, geen taart, hele dag schoongemaakt en op luizenjacht, mislukt etentje. Schijtdag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78791023
je bent jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd tink!!!
Ja doei.
pi_78791074
Aww, Tink! Toch van harte gefeliciteerd! .
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:59:31 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78791111
Tink Niet echt een dag om een kraslot te krijgen zeg maar...

Ik las iets van een trouwkaartje??
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:59:48 #27
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78791132
tvp...weer terug uit de sauna! Was lekker, maar wel een gekke sauna..

Gefeliciteerd Tink! Ik eet zo een stukje chocolade appeltaart opje! Als het vriendje klaar is met bellen, that is. En z'n eten op heeft, want ik heb m'n eten al lang op, en hij is al lang aan de telefoon!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78791152
Gefeliciteerd, Tink. Misschien morgen of zondag een herkansing?

Nu ben ik wel benieuwd wat het matige kado was
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:00:34 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78791168
Gefeli met je vriend Nynke
Hoezo een gekke sauna?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:01:26 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78791217
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef AKnynke het volgende:
tvp...weer terug uit de sauna! Was lekker, maar wel een gekke sauna..

Gefeliciteerd Tink! Ik eet zo een stukje chocolade appeltaart opje! Als het vriendje klaar is met bellen, that is. En z'n eten op heeft, want ik heb m'n eten al lang op, en hij is al lang aan de telefoon!
Ik las ipv 'bellen' een 'alleen geschikt voor na 23:30'-woord .

En gefeli Tink! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78791281
Gefeliciteerd Tink! En wat CF zegt! (over de herkansing)
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:04:41 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78791395
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd, Tink. Misschien morgen of zondag een herkansing?

Nu ben ik wel benieuwd wat het matige kado was
Een Duitstalig boek. Nu ben ik dol op lezen en is dit boek op zich ook wel aardig, maar het is het gewoon nét niet helemaal Zo eh, onpersoonlijk.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:05:30 #33
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78791436
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las ipv 'bellen' een 'alleen geschikt voor na 23:30'-woord .

En gefeli Tink! .
haha..

@ Uniekhoorn: ik vond dat er een gekke sfeer hing. Maar, t was wel fijn hoor! Lekker in de sauna, boekje lezen, beetje slapen, nog een keer in de sauna..

Het sneeuwt hier nu zelfs. Terwijl ik vanmorgen zo blij was dat het lente was..Nu ligt er hier een 5 cm. sneeuw. En ik moet morgen een pokke-eind rijden, dus daar baal ik wat van.

@ Tink: sterkte! Hoop inderdaad dat je morgen een herkansing krijgt!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:06:28 #34
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78791485
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een Duitstalig boek. Nu ben ik dol op lezen en is dit boek op zich ook wel aardig, maar het is het gewoon nét niet helemaal Zo eh, onpersoonlijk.
Welk boek? t vriendje is helemaal gek van Neue-Vahr Süd, die schijnt echt heel tof te zijn.

En inderdaad niet het meest leuke cadeautje!
pi_78791648

Gefeliciteerd Tink!

Ik had een borrel. Nu moet ik nog avondeten en echt nuchter ben ik niet meer
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:09:45 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78791666
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Welk boek? t vriendje is helemaal gek van Neue-Vahr Süd, die schijnt echt heel tof te zijn.

En inderdaad niet het meest leuke cadeautje!
Hummeldumm van Tommy Jaud
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:15:19 #37
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78792025
Dank je voor de complimentjes
Tink, gelukkige verjaardag (al hoop ik dat mijn dag morgen leuker is , kan niet fout gaan, na 5 maanden het vriendje niet gezien... .
@ Kwak ik heb die van de NY times gebakken (foodgawker en dan cookies NY times), die hebben prijzen gewonnen ofzo... Wel mijn vinger gesneden bij het chocolade omvormen naar chips...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:18:51 #38
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78792237
awww Tink, ik wist niet dat je verjaardag vandaag was! gefeliciteerd!! balen dat je geen fijne dag had...

met begeleidster: denk dat de confrontatie nu wel ongeveer over is. ik ging alleen met een rotgevoel weg omdat ik in een bepaalde rol gedrukt werd. en het voelt erg onveilig nu, en alleen... maar ik ga gewoon zorgen dat ze niks te mekkeren heeft door over anderhalve week/twee weken mn hoofstuk in te leveren, 50 pagina's op zn minst wordt het, en het wordt vet goed...

mn eerste batch koekjes is niet helemaal gelukt.. ze zijn teveel uitgelopen... oven staat nu iets hoger, hoop dat de tweede helft beter lukt. maar ze ruiken wél heel lekker (en ze zijn GROOT)
Kwak
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:23:02 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78792506
Even een ontopic momentje:
o. croissantje met jam
t. banaan + twee plakjes zalm + plakje oude kaas
l. ijscoupe met slagroom en likeur
t. zakje popcorn
d. 6 gamba's en groente aan spies + salade + paar stukjes stokbrood met kruidenboter + glas chardonnay
pi_78792511
Feliciteerd Tink!!!!!!!!!

vrijdag 5 maart 2010 @ 21:24:03 #41
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78792567
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef Sjaapje het volgende:
Dank je voor de complimentjes
Tink, gelukkige verjaardag (al hoop ik dat mijn dag morgen leuker is , kan niet fout gaan, na 5 maanden het vriendje niet gezien... .
@ Kwak ik heb die van de NY times gebakken (foodgawker en dan cookies NY times), die hebben prijzen gewonnen ofzo... Wel mijn vinger gesneden bij het chocolade omvormen naar chips...
ik heb chocolate chips uit canada gekregen van een collega! ik heb "the perfect cookies" een anagepaste versie van het tollhouse recept... die van de NYtimes heb ik ook in mn favorieten, maar ik wilde vanavond iets met gesmolten boter...en die van NYT moeten rusten, 24 u tot 36 u... ga ze wel nog eens proberen!
Kwak
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:24:27 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78792591
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef kwakz0r het volgende:... maar ik ga gewoon zorgen dat ze niks te mekkeren heeft door over anderhalve week/twee weken mn hoofstuk in te leveren, 50 pagina's op zn minst wordt het, en het wordt vet goed...
Als het half zo goed wordt als het hier klinkt is het vast al goed genoeg
pi_78793199
Tink, ook jij bent een kandidaat voor de winnaar in de categorie 'zo laat en achteloos mogelijk je verjaardag vermelden'.
Doet iedereen hier daar aan mee?
pi_78793205
O, gefeliciteerd Tink! Hoe oud ben je nu? (die vraag is echt nooit meer leuk na je 30e )
Ik ga ook zo een Laurelientje doen, mijn meneer haalt nu fritessticks, wijn, salmiakmix en caramelreep bij de AH Anders gaat het afvallen natuurlijk veel te snel.
pi_78793262
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tink, ook jij bent een kandidaat voor de winnaar in de categorie 'zo laat en achteloos je verjaardag vermelden'.
Ja, er zijn al verschillende variaties voorbijgekomen
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:35:06 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78793276
quote:
Tink, ook jij bent een kandidaat voor de winnaar in de categorie 'zo laat en achteloos je verjaardag vermelden'.
Ik wou eigenlijk helemaal niets zeggen, maar ik had er nu gewoon even de pest over in
En hoe oud ik ben? 17
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:35:35 #47
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78793306
Gefeliciteerd Tink! Jammer dat het geen leuke dag is geworden..

En een voor Kwak, ik geloof ook zeker in je, en vind juist dat je het zo goed doet (en ben daar jaloers op, want wij hadden dezelfde start-therapie-dag en ik ben me alleen nog maar slechter gaan voelen geloof ik )
Succes met je hoofdstuk, het wordt vast rete-goed en dan staat ze met dr mond vol tanden
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:36:21 #48
277802 _Calimero_
pi_78793342
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
O, gefeliciteerd Tink! Hoe oud ben je nu? (die vraag is echt nooit meer leuk na je 30e )
Ik ga ook zo een Laurelientje doen, mijn meneer haalt nu fritessticks, wijn, salmiakmix en caramelreep bij de AH Anders gaat het afvallen natuurlijk veel te snel.
pi_78793554
Oeh, gefeli Tink!

En ook voor morgen vast gefeli Sjaapje!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:46:02 #50
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78793891
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Gefeliciteerd Tink! Jammer dat het geen leuke dag is geworden..

En een voor Kwak, ik geloof ook zeker in je, en vind juist dat je het zo goed doet (en ben daar jaloers op, want wij hadden dezelfde start-therapie-dag en ik ben me alleen nog maar slechter gaan voelen geloof ik )
Succes met je hoofdstuk, het wordt vast rete-goed en dan staat ze met dr mond vol tanden
nah, ik heb vorige week maandag alleen maar lopen janken omdat ik t zo moeilijk vind dat mn buffer, voedsel, weg is... ik moet ineens vanalles voelen

t wordt vast beter voor ons allebei...
Kwak
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:49:44 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78794098
Ik stopte vroeger mijn gevoelens altijd weg achter een muurtje. Tegenwoordig ga ik liever sporten en dan ben ik er ook écht vanaf Zo fijn.
pi_78794244
Aww Tink, Happy birthday!!!
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
pi_78794460
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb geen geld voor kadootje
Maar je kunt ook gewoon naar de Action gaan en daar voor ¤ 0,80 helemaal los gaan en handwarmers of desinfectiegel halen!
Of een heerlijke nep-Kneipp (lavendel of eucalyptus) voor ¤ 0,89.
pi_78794531
quote:
Tvp. PMS.
Gynefix eruit dan?
pi_78795070
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Gynefix eruit dan?
Nee hoor, die zit er nog! Maar ik merk heel duidelijk verschil tussen gewoon bloed verliezen, en echt ongesteld zijn. Tijdens dat laatste heb ik alle menstruatieklachten, waar ik verder geen last van heb ook al menstrueer ik. Snap je? .
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:20:58 #56
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78796071
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Maar je kunt ook gewoon naar de Action gaan en daar voor ¤ 0,80 helemaal los gaan en handwarmers of desinfectiegel halen!
Of een heerlijke nep-Kneipp (lavendel of eucalyptus) voor ¤ 0,89.
oja! misschien ga ik morgen na de repetitie wel iets leuks uitzoeken bij de Action
Kwak
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:33:21 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78796768
Aan mijn daglijstje moet nog worden toegevoegd:
2 stukken pizza
een minitwix
een pindakoekje
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:14:11 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78798846
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
Aan mijn daglijstje moet nog worden toegevoegd:
2 stukken pizza
een minitwix
een pindakoekje
Lekker!

Het zijn lekker van die Faaldagen

Owww, ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Tink, het lijkt mij een perfecte verjaardag, behalve dan luizen zoeken en een duits boek
pi_78799405
Tinkster!!! Feli!! Klinkt alsof het beter had gekund, die verjaardag. Aan de andere kant; je bent pas 17. Mooie leeftijd en nog lang geen 18!!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:29:12 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78799484
Oe ik ben nog net op tijd! Gefeliciteerd, Tink!

Ik ben wieder terug van oma! Pff zeg Ingevallen gezicht, heel moe, dover dan eerst, op een gegeven moment licht incoherent (ik denk van vermoeidheid). Daar staat tegenover dat ze het eerste deel van het bezoek zo nu en dan best ad rem was (Foto's kijken, zus maakt opmerking tussendoor --> "Hee, even luisteren nou hoor!") Nouja, kweenie.

Oh en ik zie dat da Kwak een dikke virtual hug kan gebruiken, dus bij deze: *HUG!*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:29:33 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78799499
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef conleche het volgende:
Tinkster!!! Feli!! Klinkt alsof het beter had gekund, die verjaardag. Aan de andere kant; je bent pas 17. Mooie leeftijd en nog lang geen 18!!
pi_78799686
Hou oud is je omaatje, Maria-indiaantje?? En gaat het al beter dan eerder deze week, of weet je dat niet?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:01:00 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78800802
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:33 schreef conleche het volgende:
Hou oud is je omaatje, Maria-indiaantje?? En gaat het al beter dan eerder deze week, of weet je dat niet?
87 Dus al best wel niet meer 18!

En nja, het schijnt een beetje hetzelfde te zijn. Nog steeds benauwd en uitgevloerd na een stukje naar de wc lopen enzo... Niet leuk!

Maar het was gelukkig wel gezellig, ondanks dat ze erg moe was

Und jetzt bank hangen met een slechte film!
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 00:26:12 #64
70532 loveli
N
pi_78801696
quote:
Tvp. PMS.
Staat de P voor pre, post of peri?
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 00:54:09 #65
70532 loveli
N
pi_78802494
En een dikke voor Kwak!
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 00:56:42 #66
70532 loveli
N
pi_78802576
Potver, koortslip 3 dient zich aan.
*insert Carice van Houten* Houdt het dan ook nooit op!?
crap in = crap out
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:49:49 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78803864
Loveli.... zo erg koortslip ik heb medelij, brrr beterschap
  zaterdag 6 maart 2010 @ 03:36:43 #68
236335 neen
schone schijn
pi_78805105
Tvp en tevens uiteraard speciaal opgestaan om een felicitatiepost voor timkepink ye maken. deze dus
het lijkt niet wat het is
pi_78805895
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Staat de P voor pre, post of peri?
Peri.

En goedemorgen. Ik denk dat ik m'n thermolegging zo maar weer aan moet.
pi_78805904
Goeiemorgen D&D.
Ik was net buiten, in m'n pyama, en ik vond niks meevallen, Thermometer zegt -3,5 hier.
En binnen 16,6. Ik moet de kachel zo maar eens poetsen en daarna stoken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 maart 2010 @ 08:06:15 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78805947
quote:
Tink, ook jij bent een kandidaat voor de winnaar in de categorie 'zo laat en achteloos mogelijk je verjaardag vermelden'.
Ik niet .

Goedemorgen . Al die kutsneeuw is weg en het zonnetje schijnt! . En ik was vroeg wakker, maar toch was ik écht wakker! Zo even douchen en dan een dialoog met een conflict schrijven voor drama. En als dat klaar is, ga ik naar m'n ouders .

Ik heb ontzettend slecht gegeten deze week en ook veel gesnoept en gesnackt, dus ik ga maar even niet op de weegschaal staan . Probeer het vanaf vandaag weer goed te doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_78806028
Wat zijn de Noorderlingen vroeg. .
pi_78806092
Ik krijg 380 euro van de belastingdienst terug vanwege bijzondere uitgaven?
pi_78806104
Lijstje van gister is overigens vrij dramatisch

O: muesli
L: 2 ham/kaas croissants
T: bierrrr
T: veel chips
D: pizza
pi_78806114
Vroege randstedeling meldt!
Vandaag overdag niet zo veel te doen, rondje rennen en boodschappen maar.
Vanavond waarschijnlijk wel biertjes staat er tegenover, maar dat zou t enige slechte van de week zijn, dus dan mag het!
pi_78806485
Ik ben ook wakker. Moet het hele weekend werken. Even moed verzamelen om uit mijn bed te komen, de kou in. En dan even kijken welke buur iets heeft loshangen aan z'n balkon, want door de storm vannacht speelde het, whatever it was, voor xylofoon.
pi_78806549
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 09:13 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook wakker. Moet het hele weekend werken. Even moed verzamelen om uit mijn bed te komen, de kou in. En dan even kijken welke buur iets heeft loshangen aan z'n balkon, want door de storm vannacht speelde het, whatever it was, voor xylofoon.
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 09:38:57 #78
70532 loveli
N
pi_78806809
Mogguh. Niemand een zonnebank?
crap in = crap out
pi_78806820
Zonnebanken zijn slecht voor je. (dwz, als je eronder gaat liggen met de lampen aan)

Ewelina, hoe'st nu met jou?
pi_78806880
Redelijk, ik ben niet zo verdrietig als ik dacht dat ik zou zijn. Ik heb het daar denk ik te druk voor Al was ik gisteren wel enorm chagrijnig. Maar het bier na college heeft zijn werk goed gedaan.

Alleen jammer van dat karige banksaldo
pi_78806958
Afleiding is wel heel fijn ja in dit soort situaties!! Is dat banksaldo een gevolg dan van de breuk, of toevallig nu net ook zo??

Lijstje:

O: volkorenpistoletje met boter en kaas jam
L: 2 van hetzelfde ^^ met kaas
S: rustdag
D: weet niet, moet echt na het werk even boodschapppen doen, heb bijna niets meer in da house.

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 06-03-2010 10:01:01 ]
pi_78806974
Ontbijt met brood met rundvleessalade. Nu kan ik wel de hele bak leegeten! Natuurlijk niet de bedoeling...
Boodschappen doen zal best helpen met dat mooie weer (afleiding).
En deze keer ga ik !echt! geen kleren kopen!
pi_78807017
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 09:47 schreef conleche het volgende:
Afleiding is wel heel fijn ja in dit soort situaties!! Is dat banksaldo een gevolg dan van de breuk, of toevallig nu net ook zo??

Nee. Ik zit net met een salarisgat, omdat mijn werk mij heeft overgenomen van het uitzendbureau. En dat uitzendbureau wil mijn vakantiegeld niet meteen uitbetalen, nee, daar moet ik 6 weken op wachten

Wel heel fijn bericht gehad van de belastingdienst, ik krijg 380 euro terug, vanwege bijzondere uitgaven maar dat geld staat nog niet op mijn rekening.
pi_78807467
Topickiller
pi_78807567
3 op een rij.
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 10:29:32 #86
70532 loveli
N
pi_78807618
Ben er wel, maar heb niks te melden. Wel wat te verkopen trouwens...
crap in = crap out
pi_78807626
Je zonnehemel?
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 10:32:03 #88
70532 loveli
N
pi_78807664
Is niet van mij, maar hij moet wel zsm weg.
crap in = crap out
pi_78807683
Sorry, aan mij kun je 'm niet slijten. Kun je geen topic openen in V&A?
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 10:35:12 #90
70532 loveli
N
pi_78807730
Lastig. Daar zitten 'vreemden' en ik kan moeilijk afspraken maken voor degene bij wie die weg moet, vind ik.
crap in = crap out
pi_78807838
Ik heb zojuist een jurkje gekocht.

Kachel gepoetst & gebrand, ramen gelapt, te lui om te gaan rennen en er moet nog een afwas.
Ik ga maar eens naar buiten, kijken hoe het in de kas staat met de zaaisels.
pi_78807945
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:39 schreef sigme het volgende:
Ik heb zojuist een jurkje gekocht.
[ afbeelding ]

Kachel gepoetst & gebrand, ramen gelapt, te lui om te gaan rennen en er moet nog een afwas.
Ik ga maar eens naar buiten, kijken hoe het in de kas staat met de zaaisels.
Schattig jurkje

Vandaag heb ik deze aan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:46:20 #93
277802 _Calimero_
pi_78807977
Net wakker

Nu ga ik vet actief doen: douchen, (ontbijten) alles opruimen, 2 wassen draaien, naar de markt en dan zien we wel weer verder

En ik hoef ook geen zonnebank, ik mag op mijn werk daar gratis onder, maar doe het nooiit. Bang voor huidkanker
pi_78807998
Goedemorgen!

Wij gaan vanavond bij Restaurant Vesters eten Restaurantweek

en zo maar eens even richting stad voor wat boodschapjes, nieuwe hardloopschoenen en de klemmetjes onder mijn spinschoenen laten zetten
Ja doei.
pi_78808034
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Schattig jurkje

Vandaag heb ik deze aan:
SPOILER
Imposant . En het kan best flatterend gefotografeerd zijn, maar zolang het niet gesoept is, kan het niet anders of je hebt een paar zeer fraaie lijnen .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:50:55 #96
277802 _Calimero_
pi_78808060
quote:

[..]

Schattig jurkje

Vandaag heb ik deze aan:
SPOILER
Leuk jurkje, en staat je erg mooi!
pi_78808065
Oh ja, ik zonnebank wél, maar ik heb al een zonnebank. En omdat het ding zo in de weg staat (zelfs al is het een inklapbaar model, is het uit logeren bij schoonzusje. En ga ik ergens betaald onder zo'n ding .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:51:22 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78808071
Goeiemorgen! Ik ben ook weer wakker.

Zometeen het vriendje verlaten om 4 uur te rijden richting Keulen, een verjaardagsfeest van een vriendin waar al m'n vrienden uit Maastricht komen, dus daar heb ik zin in!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:52:18 #99
277802 _Calimero_
pi_78808083
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!

Wij gaan vanavond bij Restaurant Vesters eten Restaurantweek

en zo maar eens even richting stad voor wat boodschapjes, nieuwe hardloopschoenen en de klemmetjes onder mijn spinschoenen laten zetten
Heb je spd schoenen gekocht?
Let er op dat de plaatjes goed recht komen te staan, een mm afwijking kan al voor klachten aan je knie zorgen (spreekt uit ervaring..) Maar als ze goed afgesteld zijn fietst het wel HEEL veel fijner!

Eetsmakelijk vanavond!
pi_78808146
quote:

[..]

Schattig jurkje

Vandaag heb ik deze aan:
SPOILER
Wow....ziet er echt heel goed uit

En wat een schattig jurkje Sigme
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 10:56:35 #101
70532 loveli
N
pi_78808169
Jeu, Ewelina, die staat echt heel goed!
crap in = crap out
pi_78808202
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:56 schreef loveli het volgende:
Jeu, Ewelina, die staat echt heel goed!
dat
Ja doei.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:00:04 #103
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78808235
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Imposant . En het kan best flatterend gefotografeerd zijn, maar zolang het niet gesoept is, kan het niet anders of je hebt een paar zeer fraaie lijnen .
Hij is niet gesoept nee. Maar wel flatterend
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 11:00:58 #104
70532 loveli
N
pi_78808255
Buuf zit weer op de hometrainer. Ding moet nodig gesmeerd worden.
crap in = crap out
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:14:05 #105
277802 _Calimero_
pi_78808491
Ik heb de lente in mijn bol en de zon schijnt hier ook heel hard
pi_78808548
Zo he ziet er goed uit Ewelina!

Haha ik kreeg op een symposium een sleutelhangerlampje. Er zit 1 knopje op, aan/uit en toch zit er een gebruiksaanwijzing bij, waar ook op staat dat het een aan/uit knopje is . Intelligentie van scheikundestudenten wordt onderschat .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:20:16 #107
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78808635
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb de lente in mijn bol en de zon schijnt hier ook heel hard
hier ook! ik heb zin om straks in de auto te zitten met de muziek hard aan en meezingen!
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 11:37:45 #108
70532 loveli
N
pi_78808973
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hier ook! ik heb zin om straks in de auto te zitten met de muziek hard aan en meezingen!
Radio Antenne!
crap in = crap out
pi_78809114
Ik heb begin vorig jaar een project voor de HvA gedaan, en daar kreeg ik een onkostenvergoeding voor, zodat ik geen belasting hoefde te betalen. Krijg ik nu de jaaropgave binnen, hebben ze het opeens opgegeven als normale vergoeding dus nu moet ik er weer achteraan gaan .
En van mn huidige baan lijkt het er ook op dat ze me geen belasting laten betalen dus ik weet ook niet wat ik daar dan mee moet . Heb nog nooit mn normale inkomsten opgegeven, alleen een TJ biljet om belastinggeld van de vakantiebaantjes terug te krijgen.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:47:17 #110
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78809221
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Radio Antenne!
Ja! Hitradio antenne!

Daar kan ik geloof ik de hele weg naar luisteren!

Maar neem m'n ipod ook mee.

Zal nog even naar Tink zwaaien onderweg!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:02:54 #111
277802 _Calimero_
pi_78809619
Zo sollicitatiebrief geschreven. Iemand die 'm nog wil checken voor me?

Nynke veel plezier met je feestje in Maastricht!!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:11:14 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78809892
Goeiemorgen!

Eindelijk weer geZumbaat Yeehaw!

Leuke jurkjes, Sigme en Ewelina! En Ewelina heeft inderdaad een mooi figuur zo!

En ik wil wel kijken voor je, Kuikentje!
  Vis een optie? zaterdag 6 maart 2010 @ 12:12:03 #113
70532 loveli
N
pi_78809926
Helaas, werk roept. Als 'ie vandaag nog niet op de post moet mag je 'em sturen.
crap in = crap out
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:13:11 #114
277802 _Calimero_
pi_78809960
Zie PM ladies, thanks!

Hij hoeft pas maandag de deur uit, dus das geen probleem
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:24:24 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78810279
Zo. Dialoog af, kamer opgeruimd en stofgezogen, nu nog ff kleren opvouwen en om 2 uur zit ik in de bus naar Friesland .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:32:45 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78810542
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Zie PM ladies, thanks!

Hij hoeft pas maandag de deur uit, dus das geen probleem
Gelezen en terugvoeder zit in uwen PM!
pi_78810934
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:44 schreef Chicolate het volgende:
En van mn huidige baan lijkt het er ook op dat ze me geen belasting laten betalen dus ik weet ook niet wat ik daar dan mee moet .
Heb je je loonbelastingverklaring verkeerd ingevuld dan?
Gewoon opnieuw invullen.
En sparen voor wat je moet gaan betalen.
pi_78811100
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Heb je je loonbelastingverklaring verkeerd ingevuld dan?
Gewoon opnieuw invullen.
En sparen voor wat je moet gaan betalen.
Ik heb helemaal niets ingevuld, ik heb nog nooit van een loonbelastingsverklaring gehoord, maar ik kan op mijn jaaropgave nergens vinden wat ik aan belasting heb betaald . Dus wie weet heb ik het wel gedaan, maar snap ik de jaaropgave gewoon niet . Sparen hoeft niet, verdien 2000 per jaar ofzo, en afgelopen jaar totaal 400 bij dit bijbaantje. Denk niet dat ik dan opeens duizenden euro's moet gaan betalen.
pi_78812027
De eerste 8000 was sws onbelast geloof ik chico!
Bij mij heeft de belastingdienst steeds voor me gespaard...

Het weer is echt fijn nu, zeker in t zonnetje. Wordt lekker rennen straks
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:34:36 #120
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78812167
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets ingevuld, ik heb nog nooit van een loonbelastingsverklaring gehoord, maar ik kan op mijn jaaropgave nergens vinden wat ik aan belasting heb betaald . Dus wie weet heb ik het wel gedaan, maar snap ik de jaaropgave gewoon niet . Sparen hoeft niet, verdien 2000 per jaar ofzo, en afgelopen jaar totaal 400 bij dit bijbaantje. Denk niet dat ik dan opeens duizenden euro's moet gaan betalen.
dan staat er oip je belasting verklaring ws. al ingevuld dat ze loonheffingskorting moeten toepassen., dat betekent dat zij gene belasting erafhalen omdat je onder het belastingvrije bedrag blijft.

je hoeft geen aangifte te doen denk ik, ternzij de belastingdienst je zélf een aangifteformulier stuurt
Kwak
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:36:08 #121
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78812203
ja hoi, ik had repetitie, lekker gezongen, voel me nog steeds kut over werk. gelukkig vanavond leuk dineetje met bestuursgenootjes. en ik heb spullen gekocht om amigurimi te haken ga beginnen met een poes voor mn babynichtje!!

Kwak
pi_78812251
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dan staat er oip je belasting verklaring ws. al ingevuld dat ze loonheffingskorting moeten toepassen., dat betekent dat zij gene belasting erafhalen omdat je onder het belastingvrije bedrag blijft.

je hoeft geen aangifte te doen denk ik, ternzij de belastingdienst je zélf een aangifteformulier stuurt
Ze hebben inderdaad loonheffingskorting toegepast, dankje nu snap ik het .
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
De eerste 8000 was sws onbelast geloof ik chico!
Bij mij heeft de belastingdienst steeds voor me gespaard...

Het weer is echt fijn nu, zeker in t zonnetje. Wordt lekker rennen straks
Zoveel onbelast? wow dan mag ik nog wel 4x zoveel verdienen per jaar .
pi_78812357
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb begin vorig jaar een project voor de HvA gedaan, en daar kreeg ik een onkostenvergoeding voor, zodat ik geen belasting hoefde te betalen. Krijg ik nu de jaaropgave binnen, hebben ze het opeens opgegeven als normale vergoeding dus nu moet ik er weer achteraan gaan .
En van mn huidige baan lijkt het er ook op dat ze me geen belasting laten betalen dus ik weet ook niet wat ik daar dan mee moet . Heb nog nooit mn normale inkomsten opgegeven, alleen een TJ biljet om belastinggeld van de vakantiebaantjes terug te krijgen.
Hmm.. Ja ik kreeg ook een brief van de HvA..
pi_78812398
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
ja hoi, ik had repetitie, lekker gezongen, voel me nog steeds kut over werk. gelukkig vanavond leuk dineetje met bestuursgenootjes. en ik heb spullen gekocht om amigurimi te haken ga beginnen met een poes voor mn babynichtje!!

[ afbeelding ]
Wat cute! Mag ik een roze?
pi_78812410
Ewelina heeft vast een enorme kont anders weet ik niet wat ze hier doet
pi_78812689
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:36 schreef kwakz0r het volgende:

[ afbeelding ]

Oooooh wat zijn die ongelooflijk lief .
pi_78813834
TVP!

Gefeliciteerd Sjaapje!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78813855
Felicitaties voor Tinkie
En een dikke knuffel voor de Kwakz0r. Voelen is k*t En die uitbarsting van je begeleidster ook

Over Gok gesproken Ik stond gisteren brillen te passen en had af en toe het idee van, ik lijk op iemand maar kom er ff niet op... brult mijn moeder ineens: OOOH je bent net die ene van Looking Good Naked!!! En verrek Uiteindelijk bleven twee brillen over, een Donna Karan, heel hip, stond me super en een Dolce en Gabbana. Maar de DK was oranje Dus voor de veilige, donkerpaarse D&G gegaan.

559 euro voor de bril + glazen en 230 euro voor nieuwe harde lenzen. Auw
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:29:13 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78813858
Die zijn leuk Kwak

Weet iemand hoe ik msn messenger kan uninstallen? hij wil niet meer.
pi_78814032
Oh en ik zag hele leuke jurkjes en lieve poezels
En nu ga ik ff de stad in voor een kaart voor de verjaardag van vanaaf, alwaar McEskimo ook zal zijn, dus daarna ga ik een paar uur in bad liggen om vanavond FAB te wezen.

Als ie nog weet wie ik ben (nee die attitude laat ik thuis)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78814156
Syrena: op die man??? Noes!!
pi_78814270
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:37 schreef P.F het volgende:
Syrena: op die man??? Noes!!
Hij heeft kleine ogen, net als ik, en veel voorhoofd. En hij is Aziatisch en ik lijk soms Aziatisch (geen idee hoe dat komt, heb het van meer mensen al gehoord. Ben wel van plan om ooit m'n stamboom na te pluizen, het moet van moeders kan komen ). Tja. en dan zo'n bril opzetten met zo'n brede poten Echt te erg.

Nou ja, met m'n ouwe bril en haar achteruit was ik net Dennis van Eigen Huis en Tuin
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:43:19 #133
236335 neen
schone schijn
pi_78814367
Foto

Iemand vond ook dat ik op hem leek ja, maar dat lag meer aan de foto gok ik.Sowieso nu niet meer want: dikke kop.
pi_78814441
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:43 schreef neen het volgende:
Foto

Iemand vond ook dat ik op hem leek ja, maar dat lag meer aan de foto gok ik.Sowieso nu niet meer want: dikke kop.
Ik heb die bril dus niet gekocht Ben wel foto's aan het zoeken van de twee leukste, maar kan niks vinden.
Als ik 'm ga afhalen zal ik snel kijken wat het nummer is van die oranje
pi_78814805
Godverrrrrrr ik ging naar huis zodat mijn moeder mij kon helpen met iets te naaien maar ze zijn het hele weekend weg. En een vriendin die ik om hulp vroeg heeft er niet echt zin in.

Ik haaaaat dit.
pi_78814846
Kleding naaien bedoel ik he Waarom moesten vrouwen zo nodig geëmancipeerd worden ???
pi_78815130
KLOTE SHIRT !!!!!!!!!!!!!!! godver!!!!

En mijn slaapplaats is ook weg GODVER

Ik wil niet meer
pi_78815188
En jullie zijn ook weg

!!!!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:09:52 #139
236335 neen
schone schijn
pi_78815273
Het wordt vast heel leuk
pi_78815298
Wat is er dan met je slaapplek, PF? En hadden je ouders niet verteld dat ze weg zouden zijn?
pi_78815308
Je slaapplaats weg?
pi_78815338
Nee het wordt niet leuk want ik kan niet naar het feest want ik heb geen slaapplek. Dus ga ik voor de kat zijn viool vanavond daarheen en dan weer naar huis en dan morgen weer terug.

En ik moet wel slapen want de wedstrijd is morgen al om 10 uur.

Ik heb een klote humeur, sorry!
pi_78815399
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is er dan met je slaapplek, PF? En hadden je ouders niet verteld dat ze weg zouden zijn?
Nou, we gaan er met z'n alle heen maar men wilde niet op de slaapzaal. Uiteindelijk komt het er op neer dat iedereen bij een zus oid gaat slapen. Vond ik al ongezellig maar goed.

Ik dacht dan vraag ik een vriendin mee die daar woont en dan vraag ik of ik bij haar kan slapen. Nou gisteravond was het nog helemaal gezellig en vanochtend smst ze: ja ik ga niet mee ik ga vroeg slapen.

pi_78815459
hoi !

de terugweg van de stad was beter dan de heenweg! Wat een wind! verder heerlijk weer en helemaal klaar voor 't nieuwe sporten

de klemmetjes zitten onder mijn spinschoenen, nieuwe hardloopschoenen binnen voor 125 euro weer en het weer werkt ook mee, morgen ze maar eens uitproberen!

Ook een stropdas voor Mr.Mo die (zo goed als, heb moeilijke kleur jurk!) bij de trouwjurk past! en wat groentetjes en saffraan en specerijen voor de voorraad!
Ja doei.
pi_78815490
Kun je dan niet toch bij die vriendin gaan slapen?
pi_78815508
Hij heeft je jurk toch nog niet gezien he !!
pi_78815569
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:15 schreef P.F het volgende:
Hij heeft je jurk toch nog niet gezien he !!
alleen het topje, want dat moest mee om de kleur van de stropdas te bepalen, maar uit dat topje kan hij echt niets opmaken
Ja doei.
pi_78815580
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Kun je dan niet toch bij die vriendin gaan slapen?
Ik weet het niet.. Ze woont ook best wel ver van het feest volgens mij dus we zouden sowieso op haar fiets moeten.

En nu kan ik niet vinden waar het feest is !!!!
pi_78815652
quote:
neem stadsbus 6 richting Hoograven en stap uit bij de halte Kastelenplantsoen na ongeveer 15 minuten

- loop 20 meter terug naar de doorgaande weg (Hooft Graaflandstraat) en sla linksaf

- na 50 meter rechtsaf de Liesbosweg op, aan het einde linksaf het bruggetje over

- volg de Verlengde Hoogravenseweg tot aan “De Driewerf”, in totaal 500 meter vanaf de bushalte

- jasje dicht, driemaal kloppen op de eikehouten deur
wtf is er mis met een adres

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Ik ga maar even douchen en vrolijk worden !
pi_78815668
Het is toch geen speurtocht
pi_78815821
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:20 schreef P.F het volgende:

[..]

wtf is er mis met een adres

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Ik ga maar even douchen en vrolijk worden !
En als je met Google streetview aan de gang gaat, kan je het dan wel vinden denk je?
pi_78815897
In Utrecht? De Driewerf kun je toch vast vinden met Google Maps?
pi_78815961
echt, PF, chill ! ik word al moe als ik je posts lees !
Ja doei.
pi_78816434
Ik raak in de stress van maar 3 dingen
- als ik niet weet wat ik aan moet/als het nog niet klaar is om aan te trekken bijv nat CHECK
- als ik naar een nieuwe bestemming met nieuwe mensen moet en ik weet niet zeker waar het is want ik verdwaal altijd CHECK
- als ik niet niet weet hoe de avond gaat lopen en ik kan niet gemakkelijk naar huis kan CHECK

Maar goed. Het komt wel goed ik zit mijn tijd wel uit. Alleen zal het wel allemaal veel te veel geld kosten aan nachtbussen en treinkaartjes..
pi_78818101
Heb je er straks nog wel lol in met al die stress? Het is niet verplicht hoor!

Ben fier op mezelf. Ik heb net Evy 21 gelopen, 10, 10 en 12 minuten, zelfs een klein stukje langer, dan was t rondje zo mooi af! Endorfine FTW!

Hopen dat de roodheid op tijd mn gezicht uit gaat voor vanavond...
pi_78818444
Nou eigenlijk is het wel verplicht want als ik niet kom dan kunnen we niet roeien en krijgen we een boete en mogen we misschien niet meer meedoen dit seizoen.. (Van de KNSRB)
pi_78818454
En als ik niet de goede kleur broek aan heb en als ik niet 10 streepjes op mijn shirt krijg.

Echt een beetje te officieel
pi_78818685
Allemachtig wat een gezeik PF. Niet van jou, maar van een verplicht verstopt geüniformeerd feest.
pi_78818715
Oh ja. Ik weet weer helemaal waarom ik geen lid van de vereniging ben geworden!
Maar daar heb jij nu niets aan hè. Heel veel succes dan maar!
pi_78818912
ik ga toch deze zomer nog weer even bij de roeivereniging kijken, eens zien of ik het er uit zou kunnen houden als ik in een 'echt roeien' teampje zou komen in plaats van in een bierteam... vind het nog steeds erg leuk om te doen!
Ja doei.
pi_78819017
oh, en beuh! de waterdruk is weer weg
Ja doei.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:18:38 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78819043
PF, lekker ontspannen feestje zeg

Zo msn doet het weer..

Lijst:
O/L: boterham kaas, boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, 2 glazen melk
S: 1.15 uur wandelen
T: appel, sinaasappel, beker warme chocolademelk, druifjes, tarwebolletje kipfilet
D: spruitjes, gebakken lever met ui, rijst
T: bakje chips, toastje met tonijnsalade (weet iemand nog een lekker recept?)
pi_78819956
Bij de panini deden we (ruw omgerekend naar kleine hoeveelheden):
blik tonijn, een tomaat, halve appel en 2 augurkjes in een dressing met parikapoeder, iets dat ik vergeten ben, peper en zout.
wat ook lekker is, met paprika en zwarte olijven.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:44:31 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78819993
Veel plezier Mo en Mr. Mo bij Vesters vanavond
En succes met rennen, knap hoor!

Mooie jurkjes trouwens, het staat je geweldig Ewelina.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:45:13 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78820020
Oei! Ik ging tegen het vriendje aanknuffelen op de bank toen hij aan het Playstationnen was en toen ging hij iets anders doen en deed toen ipv zichzelf (mwehe) een kussentje onder mn hoofd en een fleecedekentje over me heen en voor ik het wist lag ik te ronken

Ik was kennelijk moe
pi_78820484
Vanmiddag heb ik ook een uurtje extra gedaan, maar dan in mn uppie. Geeft toch niet?
pi_78820551
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
PF, lekker ontspannen feestje zeg

Zo msn doet het weer..

Lijst:
O/L: boterham kaas, boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, 2 glazen melk
T: appel, sinaasappel, beker warme chocolademelk, druifjes, tarwebolletje kipfilet
D: spruitjes, gebakken lever met ui, rijst
T: bakje chips, toastje met tonijnsalade (weet iemand nog een lekker recept?)

OOOO nee de regels zijn voor de wedstrijd!!!! Maar das logisch, je mag bijvoorbeeld als voruw ook niet hockeyen in een broek toch?
pi_78820596
Maar wat heeft dat feest van vanavond precies met je wedstrijd van morgen te maken?
pi_78820613
dat vroeg ik me ook af!

enneh, lekker geslapen maria?
Ja doei.
pi_78820649

rok gekocht voor bruiloft schoonzusje, maar ga er vanavond ook maar in uit eten, chique restaurant
Ja doei.
pi_78820670
Vet gierig en een beetje viezig maar ik heb net een grote brabantia prullenbak gevonden

Voor 100 euro wil ik best even boenen
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:04:55 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78820679
Puff: ja okee maar ik was dingen van plan enzo!
Mo: het was wel fijn Warm fleecedekentje Ik ga maar eens eten maken

PF: relaxooo! Als het je meer stress dan plezier oplevert zou ik lekker niet gaan Indien mogelijk.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:05:47 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78820711
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

rok gekocht voor bruiloft schoonzusje, maar ga er vanavond ook maar in uit eten, chique restaurant
!!

Met laarsjes!
En leuk die meerdere kleuren bruin, staat je goed!

Oh en veel plezier met uit eten gaan
pi_78820761
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puff: ja okee maar ik was dingen van plan enzo!
Mo: het was wel fijn Warm fleecedekentje Ik ga maar eens eten maken

PF: relaxooo! Als het je meer stress dan plezier oplevert zou ik lekker niet gaan Indien mogelijk.
Nee ik moet wel starten, wist ik ook niet Ben nu ook lid van de KNVB voor het roeien zeg maar dan heb je een soort verplichting om 6 wedstrijden in het jaar te starten en dit is er 1 van
pi_78820790
Nice! Ik ga ook uit eten, tapas!

Is dat juist richting duur zoals sushi of meer richting gewoon/goedkoop?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:08:55 #176
236335 neen
schone schijn
pi_78820819
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef P.F het volgende:
Vet gierig en een beetje viezig maar ik heb net een grote brabantia prullenbak gevonden

Voor 100 euro wil ik best even boenen
Hehe, ik heb ook ooit een gevonden die staat nu bij m'n ouders in de keuken grofvuil
pi_78820840
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat heeft dat feest van vanavond precies met je wedstrijd van morgen te maken?
O, ja ze geven daarvoor een feest. Dus voor de wedstrijd, die is ook bij het roeien en ik ga nu uit eten in Utreg en dat feest is daarna en het roeien is al 's ochtends om 10 uur dus ik moet daar wel slapen want als ik naar het feest ga kom ik niet meer thuis en als ik 's ochtends vanuit Amsterdam moet komen dan ga ik sowieso heen en weer maar dan weet ik ook niet of ik daar op tijd kan zijn.

Het feest is altijd voor de wedstrijd, snap ik ook niet zo goed!
pi_78821580
Ik word misselijk van de geur van het boek dat ik aan het lezen ben . Het is 40 jaar oud, stond in een magazijn en dat ruik je. Brrrr.

Ik wil iets bakken. Koekjes ofzo. Maar geen tijd .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:36:26 #179
277802 _Calimero_
pi_78821789
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:09 schreef P.F het volgende:

[..]

O, ja ze geven daarvoor een feest. Dus voor de wedstrijd, die is ook bij het roeien en ik ga nu uit eten in Utreg en dat feest is daarna en het roeien is al 's ochtends om 10 uur dus ik moet daar wel slapen want als ik naar het feest ga kom ik niet meer thuis en als ik 's ochtends vanuit Amsterdam moet komen dan ga ik sowieso heen en weer maar dan weet ik ook niet of ik daar op tijd kan zijn.

Het feest is altijd voor de wedstrijd, snap ik ook niet zo goed!
Ik snap het nog steeds niet zo goed
Is het feest en het roeien ook in Utrecht dan? En als je zo gestressd bent/het zo een gedoe is, waarom kun je dan niet gaan eten, het feest skippen en morgen gaan roeien?
En bij wie blijf je nu dan slapen?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:38:09 #180
277802 _Calimero_
pi_78821853
Lijstje!

O: verse ananas, cappuccino en 2 afbakbroodjes met 2 gekookte eitjes
L: krentebol
T: 2x knackebrod met makreel in een sausje (uit blik), bakje gemengde noten
D: roti waarschijnlijk, ouders gaan iets halen.
T:?
pi_78821886
Ja het feest is in dat roeigebouw en het roeien ook.

Vriendinnetje viert haar verjaardag tijdens 't eten dus ik vind t echt sneu om het dan af te zeggen.

Heb besloten met de nachttrein naar huis te gaan, moet alleen even kijken of ik nog op CS kan komen.
pi_78822022
Ik vind het stom om niet te komen want als ik met vriendinnen uit eten zou gaan en naar een feest dan zou ik het echt heeeeeel jammer vinden als 1 niet kwam gewoon zomaar.
pi_78822120
Maar ik ben alweer relax hoor
pi_78822199
Lijstje:
O: dubbele boterham rundvleessalade
T: 2 wortels
T: mandarijntje
L: 3 boterhammen rundvleessalade
D: iets bij de woktogo
T: wrs wel wat biertjes bij de museumnacht

Prima voor een zaterdag denk ik!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:11:42 #185
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78823069
Goedeavond! Ik ben weer thuis van 1,5 dag bij mijn ouders. Was gezellig! We zijn op fietsenjacht geweest, omdat mijn eigen fiets van ellende bijna uit elkaar valt .

Ik heb vluchtig even bij gelezen en ik zag leuke kleding voorbij komen!
Hoe was het eten Moblo?

Lijstje (beetje gek lijstje):
O: Yoghurt met 2 mandarijnen
L: Bruine pistolet met komijnenkaas en geitenkaas
T: 250 gr. cherrytomaten
D: 3 volkoren boterhammen met yogonaise en gerookte kip (160gr.)
T: 1liter optimel vla en 250ml magere yoghurt

Nu zit ik aan de reinigingsthee. Die heb ik mee gekregen van thuis en als alles goed is ga ik er enorm van doorspoelen (if you know what I mean ). Gelukkig heb ik dit weekend verder geen plannen .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78825041
Iemand net How to look good naked gezien? Wat een prachtig lijf had die vrouw!
pi_78825090
Ik zie leuke jurkjes

Sigme, waar gekocht? (al ben ik bang dat mijn curves het geheel iets te rond maken, maar ik dacht echt toen ik het jurkje zag.) Weet je dat ik bij jou altijd denk aan een vrouw die met haar krullen en zwierige jurkjes door een weiland stapt? Een beetje zo'm Milner dame maar dan met kleren aan
pi_78826094
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zie leuke jurkjes

Sigme, waar gekocht? (al ben ik bang dat mijn curves het geheel iets te rond maken, maar ik dacht echt toen ik het jurkje zag.) Weet je dat ik bij jou altijd denk aan een vrouw die met haar krullen en zwierige jurkjes door een weiland stapt? Een beetje zo'm Milner dame maar dan met kleren aan
Mijn nieuwe favoriete adresje: http://www.hippas.nl/kleding-jurken-cat37.html
Ik vind het echt geweldig . Na die jurkjes van jou & PF ben ik helemaal verslingerd aan 2e-hands via internet. Spul op Hippas is hoge kwaliteit, en vaak nog nieuw ook. Geen gezeur over prijs, bijna altijd stante pede reactie. Jurkje is van het merk Mango. De dame die het verkocht heeft nog meer. Jammer dat het ene andere jurkje dat ik heel mooi vind in maat XS is, dat durf ik niet te gokken.

Ik weet niet wat een Milner-dame is? En voor de rest klopt het wel, al moet ik zeggen dat ik in deze tijd van het jaar meestal een onelegante spijkerbroek aantrek. Vandaag in de kas bezig geweest, aanmaakhoutjes gehakt en het gebied rond de vijver gekuist. De akelei komt alweer boven .

En jij, al wat gewend buiten Mokum ?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:48:51 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78826389
Veel plezier mo! Heb ook weleens gegeten in het restaurant en het eten was er best lekker, maar de wijnen waren nog beter Het sjiekheidsgehalte valt gelukkig erg mee.

Wat staat dat jurkje je mooi Ewelina En jurkjes horen te flatteren, anders moet je ze niet kopen.

Vandaag een hele leuke dag gehad, uitgeslapen, laat ontbeten, met de cabrio (de zon scheen ) richting stad, gewinkeld, naar de bioscoop geweest met de kinderen en weer naar huis. Fijn en ontspannen.
We zijn trouwens naar ' het regent gehaktballen' oid geweest (ken de nederlandse filmtitel niet). Leuke tekenfilm met een boodschap, maar ik vond 'm eigenlijk toch niet zo geschikt voor kinderen. Hopen dat ze niet gaan dromen vannacht

Mijn daglijst is om te huilen en mijn gewicht ook
o. gembermuffin
t. appel
l. grote bak patat met curryworst, curry en mayonaise
t. slush + 2 stukjes ijsconfect
d. snijbonensalade met tomaat + 2 snackkomkommers

En nu heb ik honger, maar ik zit boven mijn max. Helemaal omdat ik niet kan sporten op het moment. En meer dan 60 kg woog net op de weegschaal
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:51:32 #190
236335 neen
schone schijn
pi_78826490
Ik zit weer te kloten weet iemand toevallig hoe je een pdf (tekening) toevoegt aan een word bestand... ik heb het nu geprobeerd te converteren naar .doc en dan gaat m'n tekening weg. Naar .jpg en dan wordt het heel klein, afdrukken als JPG lukte ook al niet.

Ik hoorde dat het weer heel koud wordt vannacht. Dan moet ik mooi binnen blijven dus.
pi_78826591
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:51 schreef neen het volgende:
Ik zit weer te kloten weet iemand toevallig hoe je een pdf (tekening) toevoegt aan een word bestand... ik heb het nu geprobeerd te converteren naar .doc en dan gaat m'n tekening weg. Naar .jpg en dan wordt het heel klein, afdrukken als JPG lukte ook al niet.

Ik hoorde dat het weer heel koud wordt vannacht. Dan moet ik mooi binnen blijven dus.
printscreen, plakken in paint en opslaan? Of wat bij veel pdf's ook kan: rechtermuisknop, opslaan als.
pi_78826640
Sigme! Wat doe je me aan! Nu moet ik deze hebben. .

pi_78826697
Oh, m'n vriend betaalt, hoor ik net. .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:00:50 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78826791
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand net How to look good naked gezien? Wat een prachtig lijf had die vrouw!
Nee, helaas niet, want ik vind dat programma altijd erg leuk om naar te kijken. Het is alleen op zo#n lastige tijd tegenwoordig. Is deze aflevering ergens terug te kijken?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:01:39 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78826819
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sigme! Wat doe je me aan! Nu moet ik deze hebben. .

[ afbeelding ]
Oei, die is ook mooi.
pi_78826871
M'n vriend vindt deze mooier. Nu twijfel ik.

Ik weet niet of het terug te kijken is! Op rtlgemist, misschien?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:04:54 #197
236335 neen
schone schijn
pi_78826938
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

printscreen, plakken in paint en opslaan? Of wat bij veel pdf's ook kan: rechtermuisknop, opslaan als.
Ik ga maar printscreenen ja schaal helemaal weg maar goed ik ben er wel klaar mee ondanks dat ik nog lang niet klaar ben.
pi_78827303
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, m'n vriend betaalt, hoor ik net. .
Van die dame die in Japan geweest is. Móói. Hoewel ik de andere serie (maat M) zelf mooier vind. Minder formeel.

En voor die prijs.. neemt DO2 er toch twee? Oneven en al?
pi_78827504
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Van die dame die in Japan geweest is. Móói. Hoewel ik de andere serie (maat M) zelf mooier vind. Minder formeel.
[ afbeelding ]

En voor die prijs.. neemt DO2 er toch twee? Oneven en al?
Zo eentje heeft ze ook in S, maar ik hou niet zo van die streepjes.

Nou moe! Ik heb me net geregistreerd en nu kan ik die bruine jurk niet meer terugvinden! .
pi_78827525
Oh, daar is 'ie alweer.
pi_78827620
En ik moest van Do2 zeggen dat je me niet zo op moet jutten, sigme! .
pi_78827782
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik moest van Do2 zeggen dat je me niet zo op moet jutten, sigme! .
pi_78828130
Hoezo impulskoper? Ik heb 'm al gekocht. .
pi_78828336
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welke van de 2?
pi_78828425
Die laatste, de bruine.
pi_78828562
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

Leuke jurk, moooooie kleur .

Ik ga naar bed, truste slankies!
pi_78828578
Truste, sigme!
pi_78828782
Wow, leuk die site! Zie zelfs jurkjes die ik al heb. Zeker ff in m'n favorieten zetten.

Milner-dame is deze, ligt in haar blote bips in een weiland altijd kaas te eten :
SPOILER
Tsja en Zaandam..het is oke. Altijd de geur van cacao!
En ben bijna iedere dag in Amsterdam hoor
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:03:11 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78829094
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die laatste, de bruine.
*kwijl* Hij is mooi!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:05:34 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78829179
.

Weer thuis en moe, dus ik lees morgen wel bij. Zag wel een pm met een verzoek om een seksdate. Wtf? .

Welterusten! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:08:58 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78829292
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:05 schreef Viking84 het volgende:
.

Weer thuis en moe, dus ik lees morgen wel bij. Zag wel een pm met een verzoek om een seksdate. Wtf? .

Welterusten! .
van wie?
pi_78829847
Vik, vertel! .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:29:05 #213
236335 neen
schone schijn
pi_78829997

Ik ben nog steeds bezig dat gaat ook nog wel even duren trouwens maar gelukkig sog ik er goed bij.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:29:34 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78830023
Hehe gekke mensen! Vertel es Vik, is het een bekende?

Oei die jurkjessite... Alles wat ik mooi vind is maat 36-38 / S *water en brood* Wel goed voor mn portemonnee though!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:48:09 #215
236335 neen
schone schijn
pi_78832781
Ik kap ermee, nog niet klaar morgen maar verder en proberen af te maken zie ook wel of dat gaat lukken vanavond maar thuis blijven denk ik zodat ik niet te brak ben morgen. Er is wel bezoek hier dus het kan nog wel even duren voordat ik op bed lig

Keek net ook in de spiegel ik kan echt niet over straat nu, niet toonbaar enzo en dan de kapper moet ik ook nog steeds wat een lambal ben ik ook, deze week was zeer slecht eigenlijk ongelofelijk dat dit zomaar kan in nederland.
  zondag 7 maart 2010 @ 00:00:28 #216
277802 _Calimero_
pi_78833280
Hihi Neen toch Wanneer ga je naar de kapper? Niet alles eraf he, das zonde van je haar en vooral van je leuke koppie!

KWIJL, die jurkjes!! DaD, ik zou ook voor die bruine zijn gegaan, supermooi! Krijgen we een aan foto als je m hebt?

Ik ben uiteten geweest met ouders + zusje! Was gezellig.
De schade:
Voor: geitekaas salade, gedeeld met zus
Hoofd: ehhh vlees wat was het ook al weer... eend! en salade, en wat vlaamse frietjes
Na: kaasplankje, ook gedeeld met zus
2.5 glas wijn en een cappuccino

Nu zit ik vol en ga ik slapen.
Morgen vroeg op, mijn plan is om 100 km te gaan fietsen, wordt de eerste 100km tocht van het jaar
  zondag 7 maart 2010 @ 00:07:17 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78833523
Calimero, veel succes met je 100 km, wat een prestatie
En schade valt toch heul mee??

Heb net toastjes met gekookt ei, tonijn en filet americain op.. lekker!
pi_78834915
Thuis van verjaardag. De mensen die ik kende gingen allemaal al heel vroeg weg, maar ik mocht niet asociaal zijn van mezelf en ben gebleven. McEskimo kwam binnen met vriendin, en toen gingen ze zich aan iedereen voorstellen, ik kreeg dus ook een hand En toen is ie snel aan de andere kant van de kamer gaan staan.

En nu ga ik gauw slapen en morgen Zumba (buuuurgh).
  zondag 7 maart 2010 @ 00:52:10 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78834974
Oei Syrena, dat klinkt KUT

Trusten
  Vis een optie? zondag 7 maart 2010 @ 00:54:43 #220
70532 loveli
N
pi_78835033
Leuke jurkjes.

Geweldige dag gehad, die eindigde met een pot cookie dough.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 07-03-2010 01:03:36 ]
crap in = crap out
pi_78835049
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei Syrena, dat klinkt KUT

Trusten
Het viel wel mee hoor, ik had niet direct verwacht dat ie de hele avond gezellig met me zou komen praten
Bovendien waren mijn vriendinnen er toen nog wel. En zijn vriendin is ook nog eens leuk en heel aardig, al heb ik pas op het einde eventjes met haar gesproken.

Vroeg me alleen de hele tijd af of hij tegen haar iets had gezegd over die zondag. Ach jaaaa.
  zondag 7 maart 2010 @ 00:59:01 #222
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78835114
hullo, thuis van gezellig etentje met bestuur! veel stokbrood, weinig pasta, weinig saus, groot chocolate chip cookie en veel chocoladepinda's... 2500 kcal dagje... nou ja...

ik merk dat t me nog steeds niet lekker zit van gisteren... getver, ik kan t niet echt van me af schudden. rol van verdreitig naar boos naar bang terug naar teleurgesteld. etc. kan ook niet slapen (net al geprobeerd)

nu zit ik dus weer te haken, met de zwarte lijst (soort top 2000 van jazz en soul) op ned 3 op de achtergrond...
Kwak
  zondag 7 maart 2010 @ 01:13:32 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78835423
Wat dubbel Syrena... ben je erg teleurgesteld? Ik vind jou erg netjes, good for you!

Kwak, ieuw jazz en soul... als je wel ergens klote door voelt is het wel daardoor
Pffffffffffff, ik had nu bij je willen zijn en er gewoon voor je willen zijn.
  zondag 7 maart 2010 @ 02:47:05 #224
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78837525
zo, poes is af. ik ga naar bed... nog een keer proberen te slapen. moeie ogen nu, dus gaat vast lukken!

Kwak
  zondag 7 maart 2010 @ 03:23:11 #225
331 Merel
Be here now.
pi_78837988
Leuk Kwak! Ik heb het hier de laatste dagen niet gevolgd, veel te druk. Maar ik gooi er wel even een dagboekpost in:
SPOILER
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 7 maart 2010 @ 08:15:52 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78838915
quote:
Op zondag 7 maart 2010 03:23 schreef Merel het volgende:
Leuk Kwak! Ik heb het hier de laatste dagen niet gevolgd, veel te druk. Maar ik gooi er wel even een dagboekpost in:
SPOILER
SPOILER
Goedemorgen! . Lekker zonnetje schijnt er in mijn kamer .
Ik heb me ook maar weer eens gewogen na mijn schandalige schransweek (pizza, patat, chips, kwarktaart, chocola, drop etc) en de schade valt mee, maar ik voel wel weer vetjes waar ze eerder niet zaten, dus de knop gaat wel weer om de komende week. Godsamme zeg, 10 kilo afvallen is een eitje vergeleken bij die laatste 2/3 kilo die eraf moeten .

De afzender van de seksdatepm is geen bekende. En het is een man, dus sws niet interessant .

Vandaag lessen voorbereiden voor dinsdag, woensdag en donderdag .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 maart 2010 @ 08:22:29 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78838941
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Die zijn leuk Kwak

Weet iemand hoe ik msn messenger kan uninstallen? hij wil niet meer.
Ik weet niet of het inmiddels al gelukt is maar: control panel --> add or remove programs --> windows live messenger zoeken in de lijst en erop gaan staan --> remove.

.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 maart 2010 @ 08:28:40 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78838965
Oh man, zo lekker om nu gewoon al klaar te zitten met de hele dag nog voor me! Love it! .

Ik ben gisteren stout geweest: heb gratis met de bus gereisd met m'n week-OVchipkaart. De chauffeur vroeg of het een weekend-OV was. "Ja" . Normaal gesproken durf ik dat soort dingen helemaal niet, maar gisteren was ik een beetje recalcitrant. Bovendien vind ik dat de vervoersbedrijven het vanwege die OVchipkaart verdienen om besodemieterd te worden. En toen stapte ik ook nog eens in de verkeerde bus, zodat ik een enorm stuk moest lopen naar mijn ouders .

Ik verdwaal trouwens ook altijd. Als ik ergens naartoe moet, waar ik niet bekend ben, dan moet ik echt een uur eerder van huis gaan, omdat ik die tijd meestal echt nodig heb om mijn bestemming te kunnen vinden. Zelfs al heb ik een kaart bij me .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 maart 2010 @ 08:32:09 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78838976
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend vindt deze mooier. Nu twijfel ik.

[ afbeelding ]

Oeh, die is mooi! . Heb je die gekocht?

Vier op een rij. Ik ga eens douchen en dan aan het werk.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 maart 2010 @ 08:36:05 #230
277802 _Calimero_
pi_78838998
awww Merel, wat kut zeg, dat ie je weer zo heeft weten te raken...
Stomme McSex

Morning!
Even ontbijten en dan fietskleding aan
pi_78839187
Mogge!
Gister was gezellig, maar door moeie benen van zowel vriend als ik werd t niet zo erg laat. Ook niet zo brak dus, dat is het voordeel.
Die wokdinges was in mn hoofd toch een stuk lekkerder dan gister, of mss heb ik pech gehad.

Aiii Merel, wat rot. Snel vergeten die vent!
pi_78839339
SPOILER
Zo ik ga er maar eens uit, ontbijtje maken en vooral koffie. [/neen]
  zondag 7 maart 2010 @ 09:41:07 #233
211002 Goodbye
Awesome!
pi_78839453
Morrrrning

Ik word echt helemaal vrolijk van dit weer. En opruimerig ook, gister de héle keuken inclusief alle kastjes enzo gedaan, en we hebben wat onnodige dingen weggegooid/in de rommelkamer gezet (fatboy enzo, neemt veel te veel ruimte in dat kreng. Iemand interesse in een paarse fatboy? ) en nodige dingen gekocht: een schoenenrekje. Eindelijk, onze schoenen lagen altijd op een enorme stapel in een hoek van de woonkamer

Oh, en ik moet weer even opletten. Iets te veel uit eten en High Tea's enzo de laatste tijd Ik voel me echt niet lekker over mijn lijf, dus. Morgen naar de sportschool dus!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 7 maart 2010 @ 09:42:46 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78839466
Vandaag wordt eettechnisch gesproken wel een redelijke dag:

O: yoghurt met brambozen
T: twee boterhammen met pindakaas
L: kaastosti denk ik
T: klein bakje blauwe druiven
D: volkoren penne met tomaten, olijven, basilicum en een kaasburger
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 maart 2010 @ 09:59:08 #235
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78839644
Ook goedemorgen.

Ik ben brak
pi_78839746
Supergoed Merel!!! (Ik keek deze week de nieuwe HIMYM, die heet Hooked. Te herkenbaar )
Wat een schetig poessie kwak

Ik ga even de wc's in de chloor zetten en dan naar Zumba en dan het huis eens goed stofvrij maken.
pi_78840120
Merel, goed zo! .
pi_78840223
Goed gedaan Merel!
Vandaag maar iets leuks gaan doen zodat je hem lekker snel weer uit je hoofd hebt.

Leuk poessie Kwak.
Had je er ook bestemming voor?
pi_78840287
Sterk hoor Merel!!

Wij zijn dus heerlijk uit eten geweest gisteren en hebben echt volop genoten!

Nu hard aan de studie...
Ja doei.
  zondag 7 maart 2010 @ 11:17:13 #240
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78841053
Knap Merel! Goed gedaan .
Klinkt goed MoBlo!

Morgen ga ik boodschappen doen op de markt en bij de aldi. Mijn nieuwe streven is om volgende week maximaal 25 euro uit te geven aan boodschappen. Ik ga proberen om in één keer alle boodschappen te halen zodat ik de rest van de week niets meer hoef te halen. Het kasboek is echt goed voor mijn geld én mijn gewicht. Afgelopen week heb ik geen zooi gekocht en ik ben 2kg afgevallen (veel vocht).
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 7 maart 2010 @ 11:30:14 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78841339
Merel: for what it's worth - ik ben heul trots op joe!

Kwak, wat een leuk kattebeest!

GeeBeetje: goed dat je niet bij de pakken neerzit als je even niet zo goed gaat eet-wise! Goeie instelling, morgen weer asskicken
  zondag 7 maart 2010 @ 11:47:31 #242
236335 neen
schone schijn
pi_78841758
quote:
Op zondag 7 maart 2010 09:28 schreef conleche het volgende:
SPOILER
Zo ik ga er maar eens uit, ontbijtje maken en vooral koffie. [/neen]

Ik ga nu zo even een eitje koken terwijl ik een kopje koffie inschenk daarna even hardlopen

Volgende week weer even mezelf een schop onder de kont geven, tot nu toe lijken alleen donderdag en vrijdag potentiële kcal dagen te zijn

Goed gedaan van Merel trouwens! Opdonderen met die vent!

ik droomde dat ik CDA had gestemd Koffie
  Vis een optie? zondag 7 maart 2010 @ 11:53:00 #243
70532 loveli
N
pi_78841896
Kudo's Merel! Volgens mij is vandaag een perfecte dag om op het strand uit te waaien ofzo.
crap in = crap out
  zondag 7 maart 2010 @ 12:06:04 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78842230
Mijn vader stond op de lijst voor de Christen Unie . Geen idee of 'ie ook stemmen heeft gekregen. Het klopt ook niet helemaal dat 'ie op die lijst staat, want hij heeft geen politieke aspiraties. Hij staat ook helemaal onderaan, geloof ik .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 7 maart 2010 @ 12:08:50 #245
70532 loveli
N
pi_78842287
Het ruikt hier naar vers afgebakken brood en ik heb zelf geen brood meer in huis
crap in = crap out
  zondag 7 maart 2010 @ 12:09:00 #246
236335 neen
schone schijn
pi_78842291
Ik kreeg een mailtje van een oud-klasgenoot, die was ook verkiesbaar maar dan op de lijst van het CDA. Hij zou voor wereldvrede, voedsel voor iedereen en verlaging van de accijns op alcohol zorgen. Geen reden om op hem te stemmen dus.
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:08 schreef loveli het volgende:
Het ruikt hier naar vers afgebakken brood en ik heb zelf geen brood meer in huis
Volg je neus!
  Vis een optie? zondag 7 maart 2010 @ 12:14:55 #247
70532 loveli
N
pi_78842422
En uitkomen bij m'n - veertiger en blijft de komende veertig jaar ook vrijgezel - onderbuurman? Nah.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 7 maart 2010 @ 12:16:09 #248
70532 loveli
N
pi_78842463
*pakt ei, boter, suiker en chocola*
brownies dan maar

Gezond verstand gevonden.
crap in = crap out
  zondag 7 maart 2010 @ 12:23:51 #249
236335 neen
schone schijn
pi_78842711
Samen is leuker dan alleen loveli

Ik ga zo Evy 4 lopen m'n beginles maarja, m'n vader keek naar het schema en wilde niet een later doen

dit zal een kort rondje worden
  zondag 7 maart 2010 @ 12:24:43 #250
277802 _Calimero_
pi_78842753
Zo. dat was nogal een deceptie. Het was veel kouder dan ik had verwacht
Mijn voeten & handen werden al snel een soort ijsklompjes en de wind sloeg echt hard en koud in mijn nek en gezicht
Na 30 km gestopt, schoenen uit en een poging gedaan de doorbloeding weer op gang te krijgen, maar tevergeefs toen besloten de kortste route naar huis te nemen en de 100 km werden er 52

Maar het ging conditioneel wel lekker! En heb nu het gevoel alsof ik naar de buurtsuper om de hoek ben gefietst
  zondag 7 maart 2010 @ 12:25:26 #251
171890 Chicolate
Chemicals
pi_78842780
Wat goed van je Merel! Maar wat rot dat het nodig was en jij je nu zo rot voelt .

Heerlijk uitgeslapen (tussendoor wakker omdat mijn broertjes/ouders gewoon niet op kunnen staan zonder herrie te maken en ik naast de badkamer slaap) en nu buikpijn + veel te doen.
  zondag 7 maart 2010 @ 12:40:46 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78843193
Merel, wat knap!!

Lijst:
O/L: 2 afbakmeergranen pistoletjes met heerlijke achterham van de slager en kaas, gekookt eitje, beschuit met aardbeien, 2 glazen melk.
T;s: appel, sinaasappel
T: kom yoghurt met aardbeien en druifjes, 2 pannenkoeken met stroop
D: zuurkoolovenschotel met aardappelschijfjes, gehakt en een stukje rookworst.
  Vis een optie? zondag 7 maart 2010 @ 12:43:24 #253
70532 loveli
N
pi_78843263
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel, wat knap!!

Lijst:
O/L: 2 afbakmeergranen pistoletjes met heerlijke achterham van de slager en kaas, gekookt eitje, beschuit met aardbeien, 2 glazen melk.
T;s: appel, sinaasappel
T: kom yoghurt met aardbeien en druifjes, 2 pannenkoeken met stroop
D: zuurkoolovenschotel met aardappelschijfjes, gehakt en een stukje rookworst.
Jij was het!
crap in = crap out
  zondag 7 maart 2010 @ 12:50:47 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78843451
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij was het!
Zie ik eruit als een 40 jarige, niet knappe, beetje viezige onderbuurman?
  zondag 7 maart 2010 @ 12:54:28 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78843559
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn voeten & handen werden al snel een soort ijsklompjes en de wind sloeg echt hard en koud in mijn nek en gezicht
Na 30 km gestopt, schoenen uit en een poging gedaan de doorbloeding weer op gang te krijgen, maar tevergeefs toen besloten de kortste route naar huis te nemen en de 100 km werden er 52

Maar het ging conditioneel wel lekker! En heb nu het gevoel alsof ik naar de buurtsuper om de hoek ben gefietst
52 km maar dus. Waardeloos .

Nee joh, gek! . Ik vind het echt geweldig hoor! . Ik vind 30 km fietsen al veel . En dan doe ik dat ook nog eens alleen als de zon schijnt en het max windkracht 2 is .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 maart 2010 @ 12:55:24 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78843587
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

52 km maar dus. Waardeloos .

Nee joh, gek! . Ik vind het echt geweldig hoor! . Ik vind 30 km fietsen al veel . En dan doe ik dat ook nog eens alleen als de zon schijnt en het max windkracht 2 is .
Same here... Knap hoor Cal
  Vis een optie? zondag 7 maart 2010 @ 13:03:07 #257
70532 loveli
N
pi_78843844
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zie ik eruit als een 40 jarige, niet knappe, beetje viezige onderbuurman?
Scuzi!

Cali, voor je volgende les

crap in = crap out
  zondag 7 maart 2010 @ 13:04:00 #258
277802 _Calimero_
pi_78843876
Tis ook niet waardeloos hoor, maar wel heel veel minder dan ik van plan was. Maargoed. nu heb ik nog even tijd om naar de stad te gaan

Fijne middag ladies!

Lijstje:
O: verse ananas, brinta
S: 2 uurtjes wielrennen, onderweg 1 energiereepje
L: 2 crackers, houmus en kaas, warme chocolademelk
T: broodje in de stad
D: ?
  zondag 7 maart 2010 @ 13:05:06 #259
277802 _Calimero_
pi_78843917
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Scuzi!

Cali, voor je volgende les

Hehe, eens kijken wat voor gezichten er getrokken worden als ik dat echt zou doen
  zondag 7 maart 2010 @ 13:09:24 #260
236335 neen
schone schijn
pi_78844073
Hij heeft weer niet helemaal netjes de route bijgehouden dus ik gok dat we iets van 3 km hebben gelopen, in en laag tempo dus morgen of overmorgen zelf maar gewoon verder met lesje 9
pi_78844213
voor Rituals! Lekker he, weinig geld uitgeven
En voor Cali d'r kilometers.

Ik ben terug van Zumba, we hadden dezelfde muts instructrice als op zaterdag Dawasnietdebedoeling. Maar onze vaste instructeur is er volgende week weer. Ben dus nu een beetje blij dat we 3 weken niet geweest zijn De high is gewoon niet hetzelfde
pi_78844229
Zo, nu ff cracker naar binnen schuiven en verder aan de poets.
  zondag 7 maart 2010 @ 13:14:40 #263
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78844272
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goed gedaan Merel!
Vandaag maar iets leuks gaan doen zodat je hem lekker snel weer uit je hoofd hebt.

Leuk poessie Kwak.
Had je er ook bestemming voor?
hm, dit was een "oefenwerkje" ... ik wil voor mn baby achternichtje een octopus maken. of een pinguin... ik ga gewoon van alles knutselen en dan geef ik de mooiste aan haar...
Kwak
  zondag 7 maart 2010 @ 13:15:04 #264
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78844288
quote:
Op zondag 7 maart 2010 03:23 schreef Merel het volgende:
SPOILER
Co zei alles wat ik wilde zeggen dus alleen maar een en een goedzo!
Kwak
pi_78844319
Volkoren paninibroodjes vullen wel flink zeg! Zal ook wel veel kcal zijn.
Vanavond ga ik currystoof maken zò lekker!
Maar nu eerst ff de zonnige kou in. Knap hoor cali, in de kou fietsen, jammer dat t wat te koud is.
  zondag 7 maart 2010 @ 13:22:39 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78844533
Echt koud weer hoor, heb maar weer een legging onder mijn broek aan.
Zo even wandelen, ik wil wel 2 uren maar vriendlief wil niet, jammer..

Morgen de strecher halen bij de Action, kan ik mooi in de tuin liggen met mijn, nog te kopen, bikini *brrrrrr*
pi_78844746
Oeh! Op een stretcher op t balkon maar moet er nu niet aan denken dat in bikini te doen...
pi_78845742
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt koud weer hoor, heb maar weer een legging onder mijn broek aan.
Zo even wandelen, ik wil wel 2 uren maar vriendlief wil niet, jammer..

Morgen de strecher halen bij de Action, kan ik mooi in de tuin liggen met mijn, nog te kopen, bikini *brrrrrr*
Ik ga er morgen drie halen Eentje voor mij, eentje voor mams, eentje voor zus. Hoop dat ik ze in 1x meekrijg (ben te voet). Anders twee keer lopen ofzo.
  zondag 7 maart 2010 @ 14:16:39 #269
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78846610
oh, t is verslavend dat geknutsel! en zo heerlijk ontspannend...

ik ga vandaag aan deze beginnen (andere poes, met muis) maar eerst moet ik douchen en boodschappen doen

Kwak
pi_78846902
mn essay schiet totaal niet op bleuh! ik haat postmodernisme! !
Ja doei.
  zondag 7 maart 2010 @ 15:16:40 #271
331 Merel
Be here now.
pi_78848404
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:53 schreef loveli het volgende:
Kudo's Merel! Volgens mij is vandaag een perfecte dag om op het strand uit te waaien ofzo.
Ik ben net in m'n eentje met een boekje ergens gaan lunchen, voelde al stoer genoeg van mezelf. Verder ben ik een béétje een emotioneel wrak vandaag.

Had trouwens gelezen dat Kwak werktroubles heeft, maar heb het precieze verhaal gemist. Maar toch ene knuf voor Kwak! En ik zag nog dat Tink jarig was, gefeliciteerd! En Calimero ook toch? Wat heb ik verder gemist?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 7 maart 2010 @ 16:25:56 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78850683
Ik heb net zuurkool voorgekookt voor mijn ovenschotel, met wijn enzo... maar nu zit meer dan de helft van de fles al in mijn maag
pi_78850993
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb net zuurkool voorgekookt voor mijn ovenschotel, met wijn enzo... maar nu zit meer dan de helft van de fles al in mijn maag
Wordt vast lekker dan! Hier staat het ook al te pruttelen
Nu is het heerlijk toeven op mn balkonnetje, ook in korte mouw. kan wel wat vitamine D gebruiken!
  zondag 7 maart 2010 @ 16:43:42 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78851231
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wordt vast lekker dan! Hier staat het ook al te pruttelen
Nu is het heerlijk toeven op mn balkonnetje, ook in korte mouw. kan wel wat vitamine D gebruiken!
Heerlijk he?? Waren aan het wandelen, wind in de rug, zon in het gezicht, het was gewoon lekker warm.. En toen was ik zo blij van binnen en zo gelukkig met mijn lief...

Jij gaat lijntechnisch best wel goed denk ik zo?
  zondag 7 maart 2010 @ 16:46:19 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78851317
Ik heb de hele middag op bed zitten lezen met de zon in m'n gezicht. Kachel kon uit en raam stond open en toch was het heerlijk warm! . Ook nog even weggedoezeld en dat vind ik altijd minder midden op de dag. Dan ben ik de rest vd dag de kluts kwijt.
Niet meer actief op Fok!
pi_78851376
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij gaat lijntechnisch best wel goed denk ik zo?

Weet het niet, heb me lang niet gewogen!
maar het gezond eten en 3x per week Evy lukt wel. Al heb ik net 3 paaseitjes op.

De lange termijn is vaak moeilijker.
  zondag 7 maart 2010 @ 16:50:30 #277
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78851433
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha, gezellige avond en eet smakelijk dan maar
  zondag 7 maart 2010 @ 16:51:48 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78851466
Lente!

Net een paar uur rondjes gelopen in de stad met vriendje, en aan het eind op het plein in de stralende zon een ijsje gegeten, met aardbeien!
  zondag 7 maart 2010 @ 17:03:34 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78851830
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Weet het niet, heb me lang niet gewogen!
maar het gezond eten en 3x per week Evy lukt wel. Al heb ik net 3 paaseitjes op.

De lange termijn is vaak moeilijker.
Merk je het wel in je gestel zeg maar?
Afvallen is natuurlijk geen doel, gezonder leven wel Dus ik denk dat je goed bezig bent!

Maria Klinkt heerlijk
pi_78852515
Dankje uniek.
Mn conditie is zeker vooruit en de centimeter wel een ietsje minder.
Oh er was een propellerzaadje gekiemd in mn grastapijt! Hoognodig dat ik die uitgehangen heb.
  zondag 7 maart 2010 @ 17:55:15 #281
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78853486
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:

Met deze temperaturen & koude wind vergt de inspanning 2x zoveel energie

Verder alles goed hier?
  zondag 7 maart 2010 @ 17:58:09 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78853583
Als je het zo bekijkt heeft ons kuiken 104 km gefietst! Naisss

Hoe is het met Kaas?
  zondag 7 maart 2010 @ 18:03:47 #283
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78853753
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je het zo bekijkt heeft ons kuiken 104 km gefietst! Naisss

Hoe is het met Kaas?
Idd een topprestatie

Verder met mij oké, hard voor weinig maar niet chagrijnig ofzo
In de liefde gaat het goehoed
SPOILER
  zondag 7 maart 2010 @ 18:04:59 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78853806
Hey kaas .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 maart 2010 @ 18:27:30 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78854567
Mais oui, l'amouuuuur! Da's zeer belangrijk natuurlijk, monsieur Fromage!
  zondag 7 maart 2010 @ 18:31:15 #286
277802 _Calimero_
pi_78854702
Hey plankie!!

Oohhh dus ik heb meer dan 100 gefietst, jammer dat dat niet op mn km teller te zien is
Fijn dat het in de liefde zo goed gaat zeg!

Mijn avondeten wordt soep met 2 broodjes met mozzarella tomaat en verse basilicum

Net op de sportschule hadden we een lezing over eetstoornissen en echt de helft van de aanwezige collega's heeft zelf een probleem met eten
pi_78854855
Heb je SHE al gespot op je schule??

Hee kaas!!

Lijstje:

O: gegrilde pizzakorstjes met kaas en italiaanse kruiden (hoezo geen eten weg kunnen gooien ) en een volkoren pistoletje met boter en frambozenjam.
L: 3x geroosterd brood met filet A.
D: quorn in saté, gewokte Chinese kool met sesamzaad en kroepoek. Toe: optimelvla met sinaasappelpartjes.
  zondag 7 maart 2010 @ 18:36:04 #288
331 Merel
Be here now.
pi_78854887
Hoi Kaas

Mijn D is een chocoladereep, ik heb 'm verdiend.
pi_78854931
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:36 schreef Merel het volgende:
Hoi Kaas

Mijn D is een chocoladereep, ik heb 'm verdiend.
Als toetje misschien. Eerst je groenten!!
  zondag 7 maart 2010 @ 18:49:11 #290
211002 Goodbye
Awesome!
pi_78855361
Een maf lijstje van mij vandaag.

O: paar happen aardbeienkwark (volle, volgens mij ), half pistoletje pate
L: 2 ronde crackers met filet americain met uitjes
T: bakje cheese onion chips
T: paar aardbeien, halve banaan, 5 dropjes
D: zuurkoolstampot met worst
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 7 maart 2010 @ 18:57:24 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78855686
Maf weinig Goodbye
  zondag 7 maart 2010 @ 18:58:05 #292
211002 Goodbye
Awesome!
pi_78855710
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Maf weinig Goodbye
Weet ik, ik had ook mega veel honger toen ik aan het koken was
  zondag 7 maart 2010 @ 18:58:58 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78855737
ohja, ik heb ook een prachtdag vandaag - voor t eerst van mn leven merk ik welk effect acute stress heeft op mensen die niet alles van zich af eten... ik heb 0,0% eetlust...

geslapen tot 13 uur.
l- cruesli
t- een bos radijs
nu eten koken.. heb nergens trek in..het wordt denk ik:
d- ovenfrietjes met twee lekkerbekjes (a 190kcal, AH diepvries) uit de oven, grote groene paprika
t- 50 gram chocolademousse

kcal 1000

beuh...
Kwak
  zondag 7 maart 2010 @ 19:00:23 #294
236335 neen
schone schijn
pi_78855789
Godse kutopdracht voor school, stom deelrapportje dat individueel moet en ik krijg het niet af. Al 30 pagina's en ik lever het zo maar gewoon in donder toch op ik ga voetbal kijken.

pi_78856210
Ik heb ook echt een tyfusslecht humeur. . Rotdag gehad op het werk, ik ben moe, chagrijnig en ik wil weekend, maar ik moet morgen gewoon weer naar de UB.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:27:05 #296
277802 _Calimero_
pi_78856705
Ik moet jullie even deelgenoot maken van mijn overwinning zojuist.
Wel even in een spoiler..
SPOILER
Nu ben ik blij en trots
  zondag 7 maart 2010 @ 19:27:52 #297
277802 _Calimero_
pi_78856747
Ahhh ik stuur een beetje van mijn vrolijkheid naar alle chaggo's hier
pi_78856782
hier ook een dag..
essay schiet niet op (nog geen woord op papier) en ben mega-ongesteld.
deadline voor het geheel is 5 uur morgenmiddag en ik ga er maar een dagje 'vrij' voor nemen....

wel begin ik eindelijk het idee van 'postmodernisme' te begrijpen, denk ik...

Lijstje:

O/L: 3 afbakbroodjes
T: kwark
T: 2 chocoladehazelnoten
D: 2 pita's met zelfgemaakte falafel en couscous

en verder veel thee.. en ik voel me bleuh en ik moet nog 1000 woorden
Ja doei.
pi_78856881
Ik ben moe. Halve dag mensen gesproken, eerst bij twee onbekenden langs die de varkens hebben die wij willen, daarna kwam er thuis een kennis lang met een (leuke) vriendin die wij nog nooit ontmoet hadden, toen snel een even een bordje eten naar binnen schrokken en net voordat dat leeg was kwamen mijn zusje, haar man en hun twee jongetjes en toen net weg zouden kwamen m'n vader en diens vriendin hun ophalen. Pffffffffffffffffffffffffffff. Nou wil ik slapen, maar de kachel brandt nog.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:37:57 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78857188
Way to go, kuikentje! Als ik het eenmaal voor mn snuit heb staan is er geen houden aan, dus respect!

voor alle zieken / vermoeiden / sjacherijnigen / essay-schrijvenden!
pi_78857483
Oooo leuke jurkjes! Ik ga even kijken of ze ook een kokerrok model hebben op de site!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')