SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu zo maar 's door met het hoofdgerecht!
Ja doei.
nee, werk. mn promotor zeg maar...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef conleche het volgende:
Welke begeleidster kwak? Van je studie? Van je therapie? Je therapie is net begonnen, hoe kan ze er nu al niet meer in geloven?
Lijstje:
O: 3 crackers met ham, light mayo en tomaat
L: pasta met room en parmezaanse kaas en peterselie
T: miniworstenbroodje op begrafenis
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: nu in de oven: diepvriespizza met extra ui als groenten. Prbly driekwart of zo.
Kwak bedoelt de begeleidster van d'r proefschrift.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef conleche het volgende:
Welke begeleidster kwak? Van je studie? Van je therapie? Je therapie is net begonnen, hoe kan ze er nu al niet meer in geloven?
Lijstje:
O: 3 crackers met ham, light mayo en tomaat
L: pasta met room en parmezaanse kaas en peterselie
T: miniworstenbroodje op begrafenis
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: nu in de oven: diepvriespizza met extra ui als groenten. Prbly driekwart of zo.
Whehe, hij heeft het nodig.quote:
Ik las ipv 'bellen' een 'alleen geschikt voor na 23:30'-woordquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef AKnynke het volgende:
tvp...weer terug uit de sauna! Was lekker, maar wel een gekke sauna..
Gefeliciteerd Tink! Ik eet zo een stukje chocolade appeltaart opje! Als het vriendje klaar is met bellen, that is. En z'n eten op heeft, want ik heb m'n eten al lang op, en hij is al lang aan de telefoon!
Een Duitstalig boek. Nu ben ik dol op lezen en is dit boek op zich ook wel aardig, maar het is het gewoon nét niet helemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd, Tink. Misschien morgen of zondag een herkansing?
Nu ben ik wel benieuwd wat het matige kado was
haha..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las ipv 'bellen' een 'alleen geschikt voor na 23:30'-woord![]()
.
En gefeli Tink!.
Welk boek? t vriendje is helemaal gek van Neue-Vahr Süd, die schijnt echt heel tof te zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een Duitstalig boek. Nu ben ik dol op lezen en is dit boek op zich ook wel aardig, maar het is het gewoon nét niet helemaalZo eh, onpersoonlijk.
Hummeldumm van Tommy Jaudquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Welk boek? t vriendje is helemaal gek van Neue-Vahr Süd, die schijnt echt heel tof te zijn.
En inderdaad niet het meest leuke cadeautje!
ik heb chocolate chips uit canada gekregen van een collega! ik heb "the perfect cookies" een anagepaste versie van het tollhouse recept... die van de NYtimes heb ik ook in mn favorieten, maar ik wilde vanavond iets met gesmolten boter...en die van NYT moeten rusten, 24 u tot 36 u... ga ze wel nog eens proberen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef Sjaapje het volgende:
Dank je voor de complimentjes![]()
Tink, gelukkige verjaardag (al hoop ik dat mijn dag morgen leuker is, kan niet fout gaan, na 5 maanden het vriendje niet gezien...
.
@ Kwak ik heb die van de NY times gebakken (foodgawker en dan cookies NY times), die hebben prijzen gewonnen ofzo... Wel mijn vinger gesneden bij het chocolade omvormen naar chips...
Als het half zo goed wordt als het hier klinkt is het vast al goed genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef kwakz0r het volgende:... maar ik ga gewoon zorgen dat ze niks te mekkeren heeft door over anderhalve week/twee weken mn hoofstuk in te leveren, 50 pagina's op zn minst wordt het, en het wordt vet goed...
Ja, er zijn al verschillende variaties voorbijgekomenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tink, ook jij bent een kandidaat voor de winnaar in de categorie 'zo laat en achteloos je verjaardag vermelden'.
Doet iedereen hier daar aan mee?
Ik wou eigenlijk helemaal niets zeggen, maar ik had er nu gewoon even de pest over inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tink, ook jij bent een kandidaat voor de winnaar in de categorie 'zo laat en achteloos je verjaardag vermelden'.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
O, gefeliciteerd Tink!Hoe oud ben je nu? (die vraag is echt nooit meer leuk na je 30e
)
Ik ga ook zo een Laurelientje doen, mijn meneer haalt nu fritessticks, wijn, salmiakmix en caramelreep bij de AHAnders gaat het afvallen natuurlijk veel te snel.
nah, ik heb vorige week maandag alleen maar lopen janken omdat ik t zo moeilijk vind dat mn buffer, voedsel, weg is... ik moet ineens vanalles voelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Gefeliciteerd Tink! Jammer dat het geen leuke dag is geworden..
En eenvoor Kwak, ik geloof ook zeker in je, en vind juist dat je het zo goed doet (en ben daar jaloers op, want wij hadden dezelfde start-therapie-dag en ik ben me alleen nog maar slechter gaan voelen geloof ik
)
Succes met je hoofdstuk, het wordt vast rete-goed en dan staat ze met dr mond vol tanden
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
O, gefeliciteerd Tink!Hoe oud ben je nu? (die vraag is echt nooit meer leuk na je 30e
)
Ik ga ook zo een Laurelientje doen, mijn meneer haalt nu fritessticks, wijn, salmiakmix en caramelreep bij de AHAnders gaat het afvallen natuurlijk veel te snel.
Maar je kunt ook gewoon naar de Action gaan en daar voor ¤ 0,80 helemaal los gaan en handwarmers of desinfectiegel halen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb geen geld voor kadootje
Nee hoor, die zit er nog! Maar ik merk heel duidelijk verschil tussen gewoon bloed verliezen, en echt ongesteld zijn. Tijdens dat laatste heb ik alle menstruatieklachten, waar ik verder geen last van heb ook al menstrueer ik. Snap je?quote:
oja! misschien ga ik morgen na de repetitie wel iets leuks uitzoeken bij de Actionquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar je kunt ook gewoon naar de Action gaan en daar voor ¤ 0,80 helemaal los gaan en handwarmers of desinfectiegel halen!
Of een heerlijke nep-Kneipp (lavendel of eucalyptus) voor ¤ 0,89.
Lekker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
Aan mijn daglijstje moet nog worden toegevoegd:
2 stukken pizza
een minitwix
een pindakoekje
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef conleche het volgende:
Tinkster!!! Feli!!Klinkt alsof het beter had gekund, die verjaardag. Aan de andere kant; je bent pas 17. Mooie leeftijd en nog lang geen 18!!
87quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:33 schreef conleche het volgende:
Hou oud is je omaatje, Maria-indiaantje?? En gaat het al beter dan eerder deze week, of weet je dat niet?
Peri.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tink, ook jij bent een kandidaat voor de winnaar in de categorie 'zo laat en achteloos mogelijk je verjaardag vermelden'.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:13 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook wakker. Moet het hele weekend werken.Even moed verzamelen om uit mijn bed te komen, de kou in. En dan even kijken welke buur iets heeft loshangen aan z'n balkon, want door de storm vannacht speelde het, whatever it was, voor xylofoon.
Nee. Ik zit net met een salarisgat, omdat mijn werk mij heeft overgenomen van het uitzendbureau. En dat uitzendbureau wil mijn vakantiegeld niet meteen uitbetalen, nee, daar moet ik 6 weken op wachtenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:47 schreef conleche het volgende:
Afleiding is wel heel fijn ja in dit soort situaties!!Is dat banksaldo een gevolg dan van de breuk, of toevallig nu net ook zo??
Schattig jurkjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:39 schreef sigme het volgende:
Ik heb zojuist een jurkje gekocht.
[ afbeelding ]
Kachel gepoetst & gebrand, ramen gelapt, te lui om te gaan rennen en er moet nog een afwas.
Ik ga maar eens naar buiten, kijken hoe het in de kas staat met de zaaisels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Schattig jurkje
Vandaag heb ik deze aan:ImposantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En het kan best flatterend gefotografeerd zijn, maar zolang het niet gesoept is, kan het niet anders of je hebt een paar zeer fraaie lijnen
.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
[..]
Schattig jurkje
Vandaag heb ik deze aan:Leuk jurkje, en staat je erg mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Heb je spd schoenen gekocht?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wij gaan vanavond bij Restaurant Vesters etenRestaurantweek
en zo maar eens even richting stad voor wat boodschapjes, nieuwe hardloopschoenen en de klemmetjes onder mijn spinschoenen laten zetten
[..]
Schattig jurkje
Vandaag heb ik deze aan:Wow....ziet er echt heel goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een schattig jurkje Sigme![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |