Het sneeuwt in het noorden, met een beetje mazzel heb je een paar uur de tijdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gok op vertraging van de trein naar Roosendaal
Dan wel zo Dånny, dat klinkt Zweedsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan een Bjorn van Ikea
wat voor tafel heb jij?
nou... ik heb een Danny
Hi!!!quote:
Bruut? Dat noemen ze gewoon emancipatie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg dames, waarom zijn jullie zo bruut en willen jullie het mannelijk geslacht inzetten als bijzet- en/of leestafel?
Huhquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg dames, waarom zijn jullie zo bruut en willen jullie het mannelijk geslacht inzetten als bijzet- en/of leestafel?
Wat is er nog meer nuttig danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:
Handig iidquote:
Ja zeg dan erbij welke nummerquote:
Mooi waardeloos danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bruut? Dat noemen ze gewoon emancipatie.
Neem een hond. Teering je lult met elke debiel op straat.quote:
Ik was al aan 't zoeken, relaxquote:
Het was toch om 18:00u afgelopen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst zoeken, dan pas postenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik was al aan 't zoeken, relax!
Welk topicquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
Las ik nou net dat Kally ervan houdt een boek te lezen terwijl ze gebeft wordt!
quote:
Alstie een piemel paling heeft dan issie mannelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry Teun, maar ik zou Danny nou niet MANNELIJK noemen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem een hond. Teering je lult met elke debiel op straat.
Je mag PM's niet openbaar makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
Eerst zelf wat presteren, dan pas commentaar leveren op anderen.quote:
Tieft op en haal die hond.....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij datquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
Dinsdag weer rustig maarquote:
wtfbbqquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik presteerde al toen jij nog geboren moest wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst zelf wat presteren, dan pas commentaar leveren op anderen.
Ja, en ondertussen wil ze een mooi uitzicht, verwend nest welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
bbq en hondquote:
iksnaputniehiequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen wil ze een mooi uitzicht, verwend nest wel
Rot zelf ff op zegquote:
Je hebt de Kamasutra ook in boekvorm heurquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupz..er is niet eens ruimte genoeg voor een kop koffie laat staan voor de krant.
Doe eens ff normaal, of zeg waar je last van hebtquote:
Wat dacht je van mij ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jappert, ik ben twee jaar ouder en doorzie je hoogstaande teksten niet meer
Ik welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jappert, ik ben twee jaar ouder en doorzie je hoogstaande teksten niet meer
Komt door die kut Dånny bijzettafelquote:
I know, maar die pak ik er niet bij als ik lekker gepijpt wordtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt de Kamasutra ook in boekvorm heur
Ikkuh ??? Nah ja laat maarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal, of zeg waar je last van hebt.
Je bent vast nog niet zo dementerend als mijquote:
Zij wel weerquote:
Jaquote:
Kan dat tegenwoordig ook al in de intercity?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
I know, maar die pak ik er niet bij als ik lekker gepijpt wordt
zeg Rem?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
I know, maar die pak ik er niet bij als ik lekker gepijpt wordt
Ik luister maar 5 minuten per dagquote:
Ik zei biertje en een goed boek, dus geen ruimte voor de restquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent vast nog niet zo dementerend als mij
[..]
Zij wel weer![]()
Leg eens uit (en niet die krant)
Doordat ik zeg wat ik niet doe?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
zeg Rem?
kan je effe kappen ik krijg hier een mental image waar ik niet goed van wordt
Kappen mocht niet meer van Ian, bossen en zo had hij het overquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
zeg Rem?
kan je effe kappen ik krijg hier een mental image waar ik niet goed van wordt
Ik ook niet.. Alleen dat je een hoop aanspraak hebt met een hond.. Verdomme was leuk hier iidquote:
quote:
Mag het een luisterboek zijn?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei biertje en een goed boek, dus geen ruimte voor de restDanny is klein he
![]()
Omgquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig ook al in de intercity?
Hoezo decadentquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik luister maar 5 minuten per dagin de auto naar mijn werk
Dat is té makkelijk, Jappie is intelligent, daar moet je altijd wat diepers achter zoekenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei biertje en een goed boek, dus geen ruimte voor de restDanny is klein he
![]()
Hoezo dat?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is té makkelijk, Jappie is intelligent, daar moet je altijd wat diepers achter zoeken
Shut up and swallowquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
doe je mond dicht
zo maak je het nog erger
Wat mij betrefd was dr ook niets....alleen jij deed zo vreemd...en deze dag valt vreemd ff niet goed bij me....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Alleen dat je een hoop aanspraak hebt met een hond.. Verdomme was leuk hier iid
Nope..het was puur plat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is té makkelijk, Jappie is intelligent, daar moet je altijd wat diepers achter zoeken
quote:
Ben me van geen kwaad bewust (dit keer) Vreemd doe ik blijkbaar altijd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat mij betrefd was dr ook niets....alleen jij deed zo vreemd...en deze dag valt vreemd ff niet goed bij me....
Bij hem is het ontsmettend, d'r zit dag en nacht zeker 5 procent alcohol inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
echt niet !
heb je die zooi wel een geproefd ?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
Nah...om het hier nog enigszins gezellig te laten ga ik dr wel vandoor...tjuuus
Dat is wel erg kinderachtig hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
ben ik gelijk bezopen ook nogquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij hem is het ontsmettend, d'r zit dag en nacht zeker 5 procent alcohol in
Iedere man toch wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
echt niet !
heb je die zooi wel een geproefd ?
Dan verschillen we van mening. Ik ben in november namelijk compleet losgegaan bij hun concert. Damn dat was goed zeg!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef D. het volgende:
[..]
Live zijn het gewoon een stelletje schreeuwlelijkerds
nah kom op jongensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben me van geen kwaad bewust (dit keer) Vreemd doe ik blijkbaar altijd.
Dat is gewoon souriaans toch? Of mis ik iets ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ja, je hebt er een handje van om iets te posten dat niet begrepen wordt
![]()
Volgens mij zit er altijd een heel verhaal in dat hoofd van je en komt er opeens een zin die niet te plaatsen is
O dat geloof ik ook wel, moet ook wel om hem lachen altijd hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Anniebab het volgende:
Ik zie Danny de Munck weleens in t winkelcentrum in Purmerend, waar ie woont, en hij is idd best klein,maar wel altijd vriendelijk en vrolijk.
Ik zeg teering met een hond heb je altijd aanspraak ofzoiets.. Dat is zo !! Wat nou weerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ja, je hebt er een handje van om iets te posten dat niet begrepen wordt
![]()
Volgens mij zit er altijd een heel verhaal in dat hoofd van je en komt er opeens een zin die niet te plaatsen is
Ik vind van welquote:
Ha!!!! ik lulde tegen iedereen op straat....affijn...ik begreep je ff niet...klaar...tis wel weer goed....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg teering met een hond heb je altijd aanspraak ofzoiets.. Dat is zo !! Wat nou weer
Er zijn gewoon veel mensen online nuquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie adhd ofzo?
Jullie posten als een stel malloten, zo veel.
zat jij al die tijd in de fobo van Jap ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie adhd ofzo?
Je zei "Jij zegt tegen iedereen dag, neem een hond, dan heb je altijd aanspraak" o.i.d. Dat kan makkelijk verkeerd overkomen, ook al bedoelde je er niets mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg teering met een hond heb je altijd aanspraak ofzoiets.. Dat is zo !! Wat nou weer
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
zat jij al die tijd in de fobo van Jap ?
Ruzie. Bah. Wie doet dat nou hier?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:15 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders moesten we er ruzie over maken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik kon me maar niet losrukken![]()
Wat een stoere vent!
Wat een gezeik weer zeg ...Deed eigenlijk mijn bestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zei "Jij zegt tegen iedereen dag, neem een hond, dan heb je altijd aanspraak" o.i.d. Dat kan makkelijk verkeerd overkomen, ook al bedoelde je er niets mee.
Afijn, je zegt dat het goedbedoeld was, klaar, over en sluiten
Het is de hele dag al prijs, dit is al de derde van vandaag en zeker niet de laatstequote:
Stoer "was" ik he ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik kon me maar niet losrukken![]()
Wat een stoere vent!
Exact dat Jappie, ik kan het niet beter verwoordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is gewoon souriaans toch? Of mis ik iets ?
ze weten gewoon niet dat je eigenlijk heel lief bentquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een gezeik weer zeg ...Deed eigenlijk mijn best
Wel een stuk minder nu sinds je niet meer in de beton wereld zitquote:
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:19 schreef Coos het volgende:
Ik heb vanaf 5 uur even een "liesje" gedaan en al weer een heel topic verder.
Moet ik nog teruglezen of was het allemaal blablabla?
Ik heb nog een button ergensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ze weten gewoon niet dat je eigenlijk heel lief bent![]()
![]()
hoeven ze niet te weten ook !
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een gezeik weer zeg ...Deed eigenlijk mijn best
quote:
Wel, dat mogen ze best wetenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ze weten gewoon niet dat je eigenlijk heel lief bent![]()
![]()
hoeven ze niet te weten ook !
Ik gok blabla.....quote:
Zal ik hem ff opspelden en een cam makenquote:
Doe maar niet, je bent vast en zeker te stram voor bijzettafelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:19 schreef Coos het volgende:
Ik heb vanaf 5 uur even een "liesje" gedaan en al weer een heel topic verder.
Moet ik nog teruglezen of was het allemaal blablabla?
Is het je nog gelukt met de belastingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gok blabla.....![]()
Want als er een rel was geweest dan voel ik dat gewoon.
Die was er vanmorgen.....bijnaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gok blabla.....![]()
Want als er een rel was geweest dan voel ik dat gewoon.
anders past ie niet in de tvquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Anniebab het volgende:
Ik zie Danny de Munck weleens in t winkelcentrum in Purmerend, waar ie woont, en hij is idd best klein,maar wel altijd vriendelijk en vrolijk.
GVD zijn ze nou heulemaalquote:
Okay okay..ik zal me proberen heen te zetten overquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een stuk minder nu sinds je niet meer in de beton wereld zit
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik hem ff opspelden en een cam maken
Dit is al het vierde deel van deze sc vandaag. Het lijken idd wel adhd-pubersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie adhd ofzo?
Ja breng ze dan ff langs, snij ik ze voor jequote:
Daar moet ik zo van janken sinds mijn ogen gelaserd zijn.quote:
Ja het gat is gedicht maar ik heb hem nog niet opgestuurd moet nog even wat anders checken dit weekend.quote:
Ja, je zet 'm neer als aanrecht en snijdt ze op z'n rugquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja breng ze dan ff langs, snij ik ze voor je
Ik zeg maar nietsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit te janken hier, kutuien.
Liefquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja breng ze dan ff langs, snij ik ze voor je
Ik vind dat vies smaken voorgesneden uienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet ik zo van janken sinds mijn ogen gelaserd zijn.
Soms he, heel soms, koop ik ze gesneden![]()
Dus ik ga Liesje nog meer uitlachen om haar voorgesneden stokbrood
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja het gat is gedicht maar ik heb hem nog niet opgestuurd moet nog even wat anders checken dit weekend.
Dat heb ik nog meegekregen voor het boodschappen doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die was er vanmorgen.....bijna![]()
Ja, ja, ik heb terug gelezen. Sue me!
Niks mis met je conditie, steek er rustig nog eentje opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is al het vierde deel van deze sc vandaag. Het lijken idd wel adhd-pubers
Ow en Teun, ik heb m'n overstap gehaald, maar ik had natuurlijk geen tijd om een peuk te roken, laat staan bier te halen
Nou ja, dat doen we straks in Zutphen maar dan, daar heb ik 10 minuten.
Die flesjes vind ik wel mooi, kooie kleur met die opdruk ookquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je zet 'm neer als aanrecht en snijdt ze op z'n rug
De echte uiensmaak is er ook af.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind dat vies smaken voorgesneden uien
volgens mij zit daar iets op om het goed te houden ofsow..
Gaat idd veuls te snel voor iemand met een jet lagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is al het vierde deel van deze sc vandaag. Het lijken idd wel adhd-pubers
Ow en Teun, ik heb m'n overstap gehaald, maar ik had natuurlijk geen tijd om een peuk te roken, laat staan bier te halen
Nou ja, dat doen we straks in Zutphen maar dan, daar heb ik 10 minuten.
Het is maar voor bij het eten. Voor daarna heb ik whiskeyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die flesjes vind ik wel mooi, kooie kleur met die opdruk ook![]()
Maar ik vind bier niet lekker
Ja hey, ik wil m'n weekend vieren, maar kom er niet toequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niks mis met je conditie, steek er rustig nog eentje op
Ja hoor ik doe geen reet op dit moment ..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Okay okay..ik zal me proberen heen te zetten over
Een baas waar ik niet meer mee door een deur kon.
Werkdagen van 6 to 6
Geen sociale voorzieningen
Vakantie alleen in de bouwvak
Niet meer legoen met mijn zoontje
Ben ik dan weer helemaal het heertje ?
ik schakel gewoon die kutgriek inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De echte uiensmaak is er ook af.
Vaak zet ik gewoon een zonnebril op als ik uien ga snijden![]()
Gratis tip van Deis!
Ach dat viel toch wel mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heb ik nog meegekregen voor het boodschappen doen.
Teun de Ridder![]()
Maar idd veel gezeik tegen dat meissie
Niet quoten, anders weet iedereen het straksquote:
een beeeeeeeetje ?????quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach dat viel toch wel mee.
Het meissie was er ook een beetje op uit.
Je mes nat maken en het moet uiteraard scherp zijn, dan heb je er ook geen last van.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De echte uiensmaak is er ook af.
Vaak zet ik gewoon een zonnebril op als ik uien ga snijden![]()
Gratis tip van Deis!
Ben ik ook vanaf gestapt werd me iets te benauwd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor ik doe geen reet op dit moment ..
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet quoten, anders weet iedereen het straks
Voor de rest van de avond?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Het is maar voor bij het eten. Voor daarna heb ik whiskey
Ja, wat moet ie nu zijn, je moet wel kiezen hè. Of hij is tafel óf hij snijdt uiten. Mannen kunnen geen twee dingen tegelijkquote:
Stokertquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gratis tip van Coos!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Je mes nat maken en het moet uiteraard scherp zijn, dan heb je er ook geen last van.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben ik ook vanaf gestapt werd me iets te benauwd.
hij ksn toch op zijn knietjes die uien snijdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, wat moet ie nu zijn, je moet wel kiezen hè. Of hij is tafel óf hij snijdt uiten. Mannen kunnen geen twee dingen tegelijk
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gratis, gratis??? Zie nou wel dat ik nog niet echt wakker ben!!quote:
Wijnen op nummerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:30 schreef Kally het volgende:
O Deisyy kijk eens naar deze wijnflessen dan![]()
http://94wines.com/nl-NL/Home/
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:33 schreef FANN het volgende:
deze moet effe voordat het straks weer hommelus is enzo
Nee maar die flessenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijnen op nummer![]()
Ik ga even testen welke bij mij past![]()
Heb jij de test al gedaan?
Spicey, Oaky en Rich passen bij mij....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijnen op nummer![]()
Ik ga even testen welke bij mij past![]()
Heb jij de test al gedaan?
Hey Jappie, man man wat lang geleden! Hoe is t nou?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
CarooooooooooooooooooooooooO![]()
![]()
![]()
Mooi he Azeroth.
Laat maar, misschien lezen ze er wel overheenquote:
Was anders niet te lezen.. Nah ja ik haal het wel weer weg.quote:
Oude koeien uit de sloot halen blijft een hobby van sommige mensen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:33 schreef FANN het volgende:
deze moet effe voordat het straks weer hommelus is enzo
Valt echt reuze mee hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oude koeien uit de sloot halen blijft een hobby van sommige mensen.
Vind ik je muzieksmaak toch beter.
Urm eten urm ja..zeg maar dat je zorgt dat je een beetje weerstand opbouwt zeg maar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hey Jappie, man man wat lang geleden! Hoe is t nou?
Haha hoe weet jij dat nou weer![]()
Ja leuk, alleen ik ga steeds dood, ik weet nog niet hoe ik in leven moet blijven![]()
Tis iets met eten maar nog niet uitgevonden hoe.
Een lampiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga je toch als een lampie je bed in?
Kut zit ik te tynipiccen en mis ik van allesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik ben aan de beurt ?
![]()
wat heb ik gedaan![]()
en belangrijker
wat heb ik gewonnen
Weet ik tochquote:
ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut zit ik te tynipiccen en mis ik van alles
Ja, ik ga het nog helemaal uitvinden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm eten urm ja..zeg maar dat je zorgt dat je een beetje weerstand opbouwt zeg maar.
wat zit jij nou de hele dag stomme plaatjes te postenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:41 schreef BobdeStreamer het volgende:
Goedenavond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga meer voor de inhoudquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar die flessendie wil je gewoon voor de heb
Heeft ie van jou geleerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zit jij nou de hele dag stomme plaatjes te posten![]()
Ik 1, 5 en 23 en ja hallo ik drink ze wel eerst leeg hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de inhoud![]()
Nummers op een fles in laats van een etiket![]()
Nummer 5, 22 en 52 is mijn advies.
Welke namen stonden daarop?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de inhoud![]()
Nummers op een fles in laats van een etiket![]()
Nummer 5, 22 en 52 is mijn advies.
Van mij naar jou red ik niet in 5 minuten, wacht nog ffquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef Coos het volgende:
Ik ga ook maar eten maken. Wiener Röstbraten![]()
Snij een ui in grote ringen en zet die even aan in de olie.
leg ze apart en bestrooi ruim met paprikapoeder
Kruid de entrecote met peper en korianderpoeder en bak die
in een loeiend hete pan aan weerszijde bruin
haat het vlees uit de pan en leg het op een warm bord
gooi de uien weer in de braadjus van de pan en stook ze heet
gooi vervolgens de culinaire room er doorheen en laat een beetje indikken
Schep de uien uit de pan over het vlees.
eet smakelijk.
in vijf minuten klaar ongeveer en gelukkig is het een knoert van een entre cote zodat ik er verder niet bij hoef.
Dat als je de hele avond Whiskey drinkt je aan het eind van de avond toch wel aardig lam moet zijnquote:
Ik eet een maand niks meer totdat ik onder de 60 kg ben en dan ga richting Coosquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef Coos het volgende:
eet smakelijk.
in vijf minuten klaar ongeveer en gelukkig is het een knoert van een entre cote zodat ik er verder niet bij hoef.
Het meedoen met oude koeien uit de sloot halen etc. Die constante aanvallen en steken onder water ben ik eigenlijk wel een beetje zat. Is het een lichtelijke vorm van xenofobie ofzo?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik ben aan de beurt ?
![]()
wat heb ik gedaan![]()
en belangrijker
wat heb ik gewonnen
Ik heb toevallig wel 2 entre cotes in huis.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Van mij naar jou red ik niet in 5 minuten, wacht nog ff
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zit jij nou de hele dag stomme plaatjes te posten![]()
doe ik met je meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet een maand niks meer totdat ik onder de 60 kg ben en dan ga richting Coos
Tsjeez is het de tijd van 't jaar of zo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het meedoen met oude koeien uit de sloot halen etc. Die constante aanvallen en steken onder water ben ik eigenlijk wel een beetje zat. Is het een lichtelijke vorm van xenofobie ofzo?
Ah, ja, da's het strevenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat als je de hele avond Whiskey drinkt je aan het eind van de avond toch wel aardig lam moet zijn
Een beetje MarkvanRinsum maar dan anders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb toevallig wel 2 entre cotes in huis.
En Sancerre![]()
man ik schrik me het laserusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd![]()
[ afbeelding ]
Kan je daar ook muziek mee maken? En verder joh relaxquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het meedoen met oude koeien uit de sloot halen etc. Die constante aanvallen en steken onder water ben ik eigenlijk wel een beetje zat. Is het een lichtelijke vorm van xenofobie ofzo?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet een maand niks meer totdat ik onder de 60 kg ben en dan ga richting Coos
Arme Piet .. Die snapt ut nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsjeez is het de tijd van 't jaar of zo.
owwwww die post had ik gemistquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je daar ook muziek mee maken? En verder joh relax
Alweer nietquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsjeez is het de tijd van 't jaar of zo.
Wil je met me trouwen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef Coos het volgende:
eet smakelijk.
Dan zijn de flessen inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik 1, 5 en 23 en ja hallo ik drink ze wel eerst leeg he
Ik weet er nog 1, freshquote:
Ik dacht dat Fann er heel anders uit zagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:51 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Dat is nu ook weer niet nodig![]()
[ afbeelding ]
Wijn wijn waar... doe es linken...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
Ik heb die wijnpagina bij mijn favo's gezetga ze denk maar eens allemaal uitproberen....en nee niet in 1 avond
spitting imagequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fann er heel anders uit zag
Bloempje maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had ze al voor je opgezochtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet er nog 1, fresh![]()
En ik denk dat als ik de test ga ik er weer anderen tevoorschijn komen
en je sterrebeeld?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Bloempje maak je niet zo druk.
Wat is je lievelingskleur?
Ik gok op geel... Zie avaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ga je een probeerpakket bestellen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
Ik heb die wijnpagina bij mijn favo's gezetga ze denk maar eens allemaal uitproberen....en nee niet in 1 avond
quote:
owwwwww da;s heel nie slechtquote:
quote:
Favo kleur is paars (niet modegerelateerd trouwens).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja lachen hahahaha, maar dan kun je niet terug die tunnel onderdoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je een probeerpakket bestellen?
Dan kom ik even die tunnel onderdoor
En weegschaal. Maar de beschrijvingen die bij dat sterrenbeeld horen kloppen totaal nietquote:
Oh, dat komt goed uit in juni. We krijgen een paars kabinet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Favo kleur is paars (niet modegerelateerd trouwens).
ook goedgekeurd !quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Favo kleur is paars (niet modegerelateerd trouwens).
Thanks heb een wijnrek gekregen van mijn moeder. Maar die is nooit lang volquote:
Moet je meer kopen of minder zuipenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks heb een wijnrek gekregen van mijn moeder. Maar die is nooit lang volMaar echt goedkoop vind ik ze niet
welke beschrijving klopt niet bij jou?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En weegschaal. Maar de beschrijvingen die bij dat sterrenbeeld horen kloppen totaal niet
Denk het laatste.. Ze kennen me al bij de gall & gall , en ik heb een bonus kaartquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je meer kopen of minder zuipen.
Mooi. Ben zelf wel aardig liberaal aangelegd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, dat komt goed uit in juni. We krijgen een paars kabinet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |