Dank je BQquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:41 schreef beequeen het volgende:
Ik zie Peter, Waterkokert en Jolanda ook, maar geen Johan?
Welkom terug heksje.![]()
Huh de vortgang zonder Johan, ja dat is vreemd, of ze smeden een Complotje tegen Johan dat kan ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:03 schreef beequeen het volgende:
Een vergadering over de voortgang van SV, heksje. Toch vreemd dat Johan er niet is. Alsido ook niet trouwens.
Dat kan dus NIET. Hij heeft weliswaar gezegd dat hij zich wat meer op de achtergrond gaat houden, maar aan het eind van de rit is hij wel de baas van die toko en de financier. Als er in een vergadering beslissingen worden genomen, zijn daar ook beslissingen bij die financiële consequenties hebben.quote:
Het kan want het is zo, wat de reden daar van is? En idd ze kunnen beslissen/aandragen wat ze willen als Johan iets niet wil gebeurd het niet en komen ze er vanzelf achter dat ook deze vergaderingeren van geen enkel nut zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan dus NIET. Hij heeft weliswaar gezegd dat hij zich wat meer op de achtergrond gaat houden, maar aan het eind van de rit is hij wel de baas van die toko en de financier. Als er in een vergadering beslissingen worden genomen, zijn daar ook beslissingen bij die financiële consequenties hebben.
Bovendien zal Johan altijd zijn stempel op het geheel blijven drukken, we kennen hem.
Ik zie het nu al gebeuren dat ze vandaag beslissingen gaan nemen en dat Johan het er niet mee eens is. En dus gaan die dingen niet door, want Johan's woord is wet.
Ik heb steeds het idee dat er nog tenminste 1 persoon is die wij niet zien! Bovendien meende ik dat Sly vandaag ook een bespreking in SV zou hebben. Geen idee wat die druif daar te zoeken heeft overigens maar hij wilde dan ook de manier waarop de moderators hun werk deden ter sprake brengen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan dus NIET. Hij heeft weliswaar gezegd dat hij zich wat meer op de achtergrond gaat houden, maar aan het eind van de rit is hij wel de baas van die toko en de financier. Als er in een vergadering beslissingen worden genomen, zijn daar ook beslissingen bij die financiële consequenties hebben.
Bovendien zal Johan altijd zijn stempel op het geheel blijven drukken, we kennen hem.
Ik zie het nu al gebeuren dat ze vandaag beslissingen gaan nemen en dat Johan het er niet mee eens is. En dus gaan die dingen niet door, want Johan's woord is wet.
Volgens mij is datRemco in de hoek..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Puur genieten vannacht op 3 FM:
Tabitha en Dorien Rose te gast bij Giel Beelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar in Huissen zouden ze toch ook aan SV werken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:41 schreef Chanel5 het volgende:
Geen Johan, dat kan. Hij heeft gezegd zich terug te trekken v.w.b. SV en zich met Huissen te gaan bemoeien.
Geen Alsido, of helemaal weg omdat het bij SV niet helemaal lekker liep maar ik denk eerder dat Alsido in Huissen zit.
Bingo!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het kan want het is zo, wat de reden daar van is? En idd ze kunnen beslissen/aandragen wat ze willen als Johan iets niet wil gebeurd het niet en komen ze er vanzelf achter dat ook deze vergaderingeren van geen enkel nut zijn.
Als Johan een beetje mazzel heeft notuleert Liesbeth, maakt ze die notulen kwijt en hoeft Johan nooit iets te horen van wat er in de vergadering aan de orde is geweest.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:02 schreef Disana het volgende:
Bram vertelt in de chat dat Johan er niet is omdat hij een schnabbel heeft.
Had ik niet zo op gelet. Ik was een beetje afgeleid..quote:
SV is bedoeld voor programma,s, zoals AA, OP, Jaapshow, HoePeterhoeBeter. Huissen is een soort van Spookhuis, camera's erin (zijn er al) en er kunnen straks mensen blijven slapen, al dan niet in een doodskist en dat is het. Wel tegen betalng heeft Johan gezegd maar hij hoeft er niet aan te verdienen, als hij maar uit de kosten komt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar in Huissen zouden ze toch ook aan SV werken?
Sly heeft daar niets te zoeken als Johan er niet is. Die praat niet met he voetvolk. Bovendien denk ik dat Sly voorlopig helemaal niet meer met mensen van SV praat na dat mailtje van gisteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat er nog tenminste 1 persoon is die wij niet zien! Bovendien meende ik dat Sly vandaag ook een bespreking in SV zou hebben. Geen idee wat die druif daar te zoeken heeft overigens maar hij wilde dan ook de manier waarop de moderators hun werk deden ter sprake brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |