Het wordt weer een weekend zonder noemenswaardige programmering in het kader van "Weg met de kijker!"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
Zo belachelijk aan het worden, die beelden met alleen dat eeuwigdurend muziekje er onder..totaal niet boeiend meer.
Ik zal blij zijn als het maandag is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wordt weer een weekend zonder noemenswaardige programmering in het kader van "Weg met de kijker!"
quote:Maandag 8 maart
--------------------------------------------------------------------------------
10.00 - 10.30
SV Actueel >
--------------------------------------------------------------------------------
19.00 - 19.30
Vraag maar Raak? >
Live vragen stellen via chat
19.30 - 20.30
Voetreis naar Rome
(herhaling deel 1)
20.30 - 21.30
Voetreis naar Rome
(herhaling deel 2)
oei mariane kijkt niet vrolijk,op de eerste foto`s.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb werkeliijk waar geen idee. Al dagenlang de stream op een lege bar en muziek. Totaal zinloos.quote:
volgens mij houden ze van Zelfkastijdingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb werkeliijk waar geen idee. Al dagenlang de stream op een lege bar en muziek. Totaal zinloos.
Oh.. Gaan ze dan door? Could have fooled me..quote:
Nee nee, je vergeet de geweldige uitzending van gisterochtend van onze eigenste zweefmuts! En niet te vergeten haar twee geweldige gasten! Daarna was het inderdaad veel lege bar, behalve dan gistermiddag het "optreden" van harryquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb werkeliijk waar geen idee. Al dagenlang de stream op een lege bar en muziek. Totaal zinloos.
Hoelaat is het eigelijk primetime bij SVquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee nee, je vergeet de geweldige uitzending van gisterochtend van onze eigenste zweefmuts! En niet te vergeten haar twee geweldige gasten! Daarna was het inderdaad veel lege bar, behalve dan gistermiddag het "optreden" van harry
Dat moet je wel concluderen ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Dementor het volgende:
Streamers zijn maar lastig.
Ze maken immers alles voor zichzelf.
Heb een fotootje gemaakt van 3 beeldjes die ik heb, misschien iets voor jou, als avater?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
volgens mij houden ze van Zelfkastijding
Ik weet het niet, maar ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef bbfakir het volgende:
Op de chat wordt gezegd dat om 8 uur de zaken kenbaar worden gemaakt. Is dat zo?
Heb er al een in ieder geval bedankt ,maar ik heb me buik vol van beeltjesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb een fotootje gemaakt van 3 beeldjes die ik heb, misschien iets voor jou, als avater?
[ afbeelding ]
De duim van Jan is erg groot, dus afwachten maarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef bbfakir het volgende:
Op de chat wordt gezegd dat om 8 uur de zaken kenbaar worden gemaakt. Is dat zo?
Jan is gewoon een fantast en vindt zichzelf erg grappig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:16 schreef Chanel5 het volgende:
De duim van Jan is erg groot, dus afwachten maar
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als het maandag is.
[..]
YES!!!quote:19.30 - 20.30
Voetreis naar Rome
(herhaling deel 1)
20.30 - 21.30
Voetreis naar Rome
(herhaling deel 2)
Snap dat jij je preoriteiten moet stellen, maar afzeggen is ook weer zo lullig, dus pm me hun nummer maar.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
Maandag herhaling van de Voetreis naar Rome, ....... deel I en II achter elkaar in 1 keerEigenlijk had ik een afsrpaak met een blonde tweeling van 25 (90-60-90), maar ja ik moet prioriteiten stellen natuurlijk
3 .... ! mag ik kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap dat jij je preoriteiten moet stellen, maar afzeggen is ook weer zo lullig, dus pm me hun nummer maar.
Ik ben altijd bereid de helpende hand uit te steken..
En de eerste aflevering van een nieuwe serie Deadline, dus afkicken van SV is niet moeilijk!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
nou nog een lege bar. dus zal wel zo blijven, ben blij dat paul weer begint vanavond, komt ook nieuwe serie de Troon op ned. 2 dus die kijk ik maar op uitzendinggemist.
Jij kijkt al naar de voetreis naar Rome. Je kan niet alles hebben!quote:
Bericht kwam van Janbakker, heb hem gevraagd hoe hij aan dat nieuws kwam maar kreeg geen reactie. Zal dus misschien wel verzonnen zijn door hem.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik zou er maar niet op rekenen.
Die zit altijd uit zijn nek te lullen en, zoals beequeen ook zegt, denkt dat hij daarmee ontstellend grappig is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bericht kwam van Janbakker, heb hem gevraagd hoe hij aan dat nieuws kwam maar kreeg geen reactie. Zal dus misschien wel verzonnen zijn door hem.
Daar leek het op, maar ze kunnen net zo goed twee uur lang moppen hebben zitten tappen want het enige wat te horen was, was keiharde muziekquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:49 schreef mootie het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit, is er vanochtend uberhaupt vergaderd?
Dit is toch niet te geloven hè?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:20 schreef mootie het volgende:
We moeten even aan Cc en Dot vragen wie Jan Bakker is.
Nou, barst los!
Een flauw vermoeden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven hè?
Ik heb een vermoeden, jij ook?
Nee, maar er is weer wat te zien op de stream begrijp ik?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven hè?
Ik heb een vermoeden, jij ook?
Neen, stream staat al uren uit hier.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:37 schreef Marrije het volgende:
Nee, maar er is weer wat te zien op de stream begrijp ik?
Gekkiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, maar er is weer wat te zien op de stream begrijp ik?
Die vent is gestoord en doet net of hij iets weet. Wat een ontzettende kwallenbak zeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef Toverheks het volgende:
Jan Bakker woond geloof ik vlak bij de toko, en hij kent Cc en weet meer dingen dan wij zoiets had ik begrepen van hem.
ik heb geen idee. Ik dacht eerst dat het Bob de streamer was.. maar ik geloof niet dat het correct is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:20 schreef mootie het volgende:
We moeten even aan Cc en Dot vragen wie Jan Bakker is.
Nou, barst los!
Heb het e.e.a. gemist geloof ik. Zei vandaag al eerder die Jan heeft een grote duim en doet vaker interessant over wat hij allemaal weet van SV.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die vent is gestoord en doet net of hij iets weet. Wat een ontzettende kwallenbak zeg.
Ik heb printscreens gemaakt en naar Suzzy gestuurd. Dit kan toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |