Vooroordelen hebben meestal een kern van waarheid. Ik ben er zeker van dat het in dit geval ook zo is.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Socios het volgende:
Lowlands![]()
Allemaal mensen die vertellen dat ze naar Lowlands gaan.Nou, stoer hoor!
_!
Kutfestivals.![]()
En dan ook een half jaar van te voren al nergens anders meer over kunnen praten.![]()
Echt, royal sadness.![]()
!!11
Komaan. Moet je je laten overrijden door een vrachtwagen voordat je mag zeggen dat dat je niet fijn lijkt? Ik vind dat altijd een beetje een non argumentje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef woozi het volgende:
[..]
Mensen die oordelen over dingen waar ze nix vanaf weten en nog nooit geweest zijn.
haah preciesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 05:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komaan. Moet je je laten overrijden door een vrachtwagen voordat je mag zeggen dat dat je niet fijn lijkt? Ik vind dat altijd een beetje een non argumentje.
Hoe vaak was jij je jas? Muts? Sjaal?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 05:36 schreef TwyLight het volgende:
En die sjonnies die dan met 20 van die gore bandjes om hun pols rondlopenkakkerlakken van de samenleving
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe vaak was jij je jas? Muts? Sjaal?
Hele legitieme vraag, aangezien ik mijn bandje elke dag was met zeep. Als hij dat vies vindt, neem ik aan dat hij minstens 1x in de week zijn jas wast...quote:
Ik heb ze ook een tijdje om gehad, maar na een tijdje begint het toch echt te stinken hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hele legitieme vraag, aangezien ik mijn bandje elke dag was met zeep. Als hij dat vies vindt, neem ik aan dat hij minstens 1x in de week zijn jas wast...
Ik draag 1 bandje, en die was ik elke dag met shampoo of douchegel, en die ruikt gewoon naar zeepquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:01 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ik heb ze ook een tijdje om gehad, maar na een tijdje begint het toch echt te stinken hoor.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:06 schreef morningstorm het volgende:
ga jij maar lekker treinspotten s nachts TS
http://www.youtube.com/user/Socios7#p/a/u/1/gbf55en4eBc
Wij (lees: de mensen met WEL een leven) gaan lekker naar muziek luisteren.
![]()
Zogenaamd met vrienden verkapt gezellig doen op Lowlands.quote:Op zondag 7 maart 2010 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lowlands![]()
TS die geen vrienden heeft om mee naar Lowlands te gaan![]()
Trein spotten
Ik hoop dat je met je bandje in de magnetron terecht komt, en 't armzalige ding in je huid smelt en je plaatselijke gezwellen geeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik draag 1 bandje, en die was ik elke dag met shampoo of douchegel, en die ruikt gewoon naar zeep
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hele legitieme vraag, aangezien ik mijn bandje elke dag was met zeep. Als hij dat vies vindt, neem ik aan dat hij minstens 1x in de week zijn jas wast...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik draag 1 bandje, en die was ik elke dag met shampoo of douchegel, en die ruikt gewoon naar zeep
Wordt verworpen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
TS domme ov-autist
Festivals
Drugs en bier
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
TS domme ov-autist
Festivals
Drugs en bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |